Материалдар / Қазақстан тарихы пәнінен сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстан тарихы пәнінен сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Тренинг: Пазллдың көмегімен топтастыру. Римдегі Әулие Петр алаңының панорамалық суреттерінің қиындыларын құрастыру. 4-топқа топтастыру. 1-топ «Бактрия». 2-топ «Хорезм». 3-топ «Самарқанд». 4-топ «Бұхара».
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

Көлік колледжі КМҚК

2


Пәні

Қазақстан тарихы

Бөлім

Өркениет: даму ерекшеліктері

Оқытушының аты-жөні

Уакбаев М.Б.

Күні


11 ЭАк

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Орталық Азия өркениеттерінің ежелгі ошақтары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

10.1.1.3- Орталық Азия өркениеттерінің ежелгі ошақтарының ерекшеліктерін сипаттау

Сабақ мақсаты

Орталық Азия өркениеттерінің ежелгі ошақтарының ерекшеліктерін ұғымдарын тереңірек түсінеді

Бағалау критерийлері

Орталық Азия өркениеттерінің ежелгі ошақтарының ерекшеліктерін сипаттай алады

Ойлау дағдысы

Білу, түсіну

Тілдік мақсат

Л.Н. Гумилевтың «Великая степь» еңбегі арқылы «Ұлы Дала» тарихи-географиялық аймағын анықтайды

Құндылықтарға баулу

өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау;

Пән аралық байланыс

География

Алдыңғы білім

Орталық Азияның дәстүрлі өркениеттерін зерттеу тарихы

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Оқыту ресурстары

Сабақтың басы 8 мин

1.Ұйымдастыру: сәлемдесу,түгендеу

Тренинг: Пазллдың көмегімен топтастыру.

Римдегі Әулие Петр алаңының панорамалық суреттерінің қиындыларын құрастыру.

4-топқа топтастыру.

1-топ «Бактрия». 2-топ «Хорезм».

3-топ «Самарқанд». 4-топ «Бұхара».

2.Үй тапсырмасын сұрау:«Антивирус»әдісі. Өткенге шолу жасау. Тақырыптық мәтінен қателерді теріп алып, дұрысын айту.

Бейнеролик көрсету.

Т.(топтық жұмыс) Оқушылар тақырып туралы өз ойларын айтады.

Пікір туралы оқушылармен талқылау.

Ж/Т Өркениетке қатысты зерттеулерді қарастыру. Өркениет теориясы бойынша авторларды атап, пікірлерін талдау.

Ж Орталық Азия аймағының ерекшеліктерін анықтайды және ғалымдардың берген бағасына өзіндік пікірін білдіреді. Берілген пікір авторлары: Л.Н. Гумилев, Ш.Уәлиханов, Ш.Монтескье, С.Хантингтон, А.Вамбери, Э.Добльхофер.


Негізгі ойды анықта-ңыз

Автор көзқарасымен келісемін, себебі...

Автор көзқарасымен келіспеймін, себебі...

Сұрағым бар

1-автор





2-автор





3-автор





Қорытынды:




Ж/Т Қорытындылау.

GREAT формуласыарқылы Орталық Азия аймағының әлемдік өркениеттегі рөлін (маңызын)талдайды:

G (Groundbreaking)пайдалануға болады–елеулі/бетбұрысты;

R(Remembered) – барлығының есінде сақталған;

E (Events) – кең таралуға ие оқиға;

A (Affected) – болашаққа әсер еткен;

T (Terrifying) – қауіп.



  1. Гомбожапов А.Д. Кочевые цивилизации Центральной Азии в трудах Л.Н.Гумилева. – Улан-Удэ: Изд-во БНЦ СО РАН, 2010. https://goo.gl/MAkrbO


  1. История Казахстана и Центральной Азии [Текст] : учебное пособие / М.Х. Абусеитова, Ж.Б. Абылхожин, С.Г. Кляшторный и др. - Алматы : Бiлiм, 2001.


  1. Ртвеладзе Э. Цивилизации, государства, культуры Центральной Азии — Ташкент: Университет мировой экономики и дипломатии, 2005.

http://www.bulgari-istoria-2010.com/booksRu/Sr_Azija_Rtveladze.pdf

Орталық Азияның ең ірі өркениет ошақтары:



Сабақтың ортасы 30 мин

Зерттеу сұрақтары:

  • Орталық Азия өркениет ошақтарының қалыптасуына және дамуына қандай факторлар ықпал етті?

  • Орталық Азия өркениетінің ерекшеліктері қандай?


БЫМ Өркениет дегеніміз не? Өркениет түсінігін қандай ұғымдармен байланыстыра аламыз?


Суреттер топтамалары.












Сабақтың соңы 7 мин

Кері байланыс «Желкенді кеме»



Үй жұмысы

Тақырыпты ауызша қорғау




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!