Абдикаликова "Қазақстан тарихы мен Дүниежүзі тарихы пәндері В бөлімі
Жайнагул бойынша бағалауға арналған
Қорхотбаевна тапсырмаларды әзірлеу және сараптау"
Ақтөбе қ ПШО филиалы мұғалім портфолиосы
B бөлімі
II ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
Қазақстан тарихы 9 сынып
II тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
Жиынтық бағалаудың өткізілу уақыты: 40 минут
Балл саны: 30
Тапсырмалар түрлері:
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі тапсырмалар: көп жауапты таңдауы бар сұрақтар, қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады. Берілген нұсқа қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 6 тапсырмадан тұрады. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді. Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушылар орындаушылық және шығармашылық дағдыларын көрсетеді.
II тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
|
Бөлім |
Тексерілетін оқу мақсаты |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Тапсырма саны* |
Тапсырма №* |
Тапсырма түрі * |
Орындауға берілетін уақыт* |
Балл* |
Бөлім бойынша жалпы балл саны |
|
Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде |
8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау; |
Жоғары деңгей дағдылары |
1 |
1 |
Тж |
7 |
5 |
15 |
|
|
8.4.1.1 деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау |
Жоғары деңгей дағдылары |
1 |
2 |
Тж |
8 |
4 |
|
|
|
8.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау |
қолдану |
2 |
3-4 |
Қж |
10 |
6 |
|
|
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым |
8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру |
Жоғары деңгей дағдылары |
1 |
5 |
Тж |
5 |
6 |
6 |
|
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: әдебиет пен өнер |
8.2.2.1 қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру; |
Жоғары деңгей дағдылары |
1 |
6 |
тж |
10 |
9 |
9 |
|
Барлығы: |
|
|
6 |
|
|
|
30 |
30 |
|
Ескерту: * - өзгерістер енгізуге болатын бөлімдер |
||||||||
Тапсырмалар мен балл қою кестесі үлгілері
«Қазақстан тарихы »пәнінен II тоқсанға арналған жиынтық бағалау тапсырмалары
1-тапсырма. XX ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарына «PEST»-талдауын жасаңыз.
|
P – саяси |
|
|
E - экономикалық |
|
|
S - әлеуметтік |
|
|
T - демографиялық |
|
|
қорытынды |
|
[5]
2 – тапсырма. Жаңа экономикалық саясаттың қоғамдық – саяси өмірге әсерінің жағымды және жағымсыз жақтарын талдаңыз:
|
Жағымды жағы |
Жағымсыз жағы |
|
1. |
1. |
|
2. |
2. |
[4]
3- тапсырма. Кестені толтырыңыз:
-
Аштық жылдары
1921-1922 жылдар
1930 – 1932 жылдар
Аштықтың болу себептері
Аштыққа ұшыраған аймақтар
Аштықтың зардаптары
[ 6 ]
4 – тапсырма. «Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан ғылымына қосқан үлесі н» ПТМС формуласы негізінде бағалаңыз
-
Позиция (мен солай санаймын Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан ғылымына қосқан үлесі зор ....) [ 1 ]
-
Түсіндіру (... себептерін түсіндіретін болсам.) [ 2]
-
Мысал (мен мұны мынадай 2 мысал арқылы дәлелдеймін..) [ 2]
-
Салдары (айтылған мәселе бойынша мынадай қорытынды жасаймын) [ 1]
[ 6]
5 – тапсырма. Қазақ зиялыларының шығармалары және олардың қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беріңіздер
|
Қазақ зиялылары |
шығармалары |
қоғамдық санаға әсерін бағалаңыз |
|
Сәкен Сейфуллин |
|
|
|
Ілияс Жансүгіров |
|
|
|
Жүсіпбек Аймауытов |
|
|
|
Мағжан Жұмабаев |
|
|
|
Қорытынды ой |
|
|
[ 9]
Балл қою кестесі
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстан тарихы пәнінен тоқсандық жиынтық бағалау үлгісі
Қазақстан тарихы пәнінен тоқсандық жиынтық бағалау үлгісі
Абдикаликова "Қазақстан тарихы мен Дүниежүзі тарихы пәндері В бөлімі
Жайнагул бойынша бағалауға арналған
Қорхотбаевна тапсырмаларды әзірлеу және сараптау"
Ақтөбе қ ПШО филиалы мұғалім портфолиосы
B бөлімі
II ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУ СПЕЦИФИКАЦИЯСЫ
Қазақстан тарихы 9 сынып
II тоқсан бойынша жиынтық бағалауға шолу
Жиынтық бағалаудың өткізілу уақыты: 40 минут
Балл саны: 30
Тапсырмалар түрлері:
ҚЖ – қысқа жауапты қажет ететін тапсырмалар
ТЖ – толық жауапты қажет ететін тапсырмалар
Жиынтық бағалаудың құрылымы
Тоқсан бойынша жиынтық бағалауда әртүрлі тапсырмалар: көп жауапты таңдауы бар сұрақтар, қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтар қолданылады. Берілген нұсқа қысқа/толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтитын 6 тапсырмадан тұрады. Қысқа жауапты қажет ететін сұрақтарға сөздер немесе қысқа сөйлемдер түрінде жауап береді. Толық жауапты қажет ететін сұрақтарда білім алушылар орындаушылық және шығармашылық дағдыларын көрсетеді.
II тоқсан бойынша жиынтық бағалау тапсырмаларының сипаттамасы
|
Бөлім |
Тексерілетін оқу мақсаты |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Тапсырма саны* |
Тапсырма №* |
Тапсырма түрі * |
Орындауға берілетін уақыт* |
Балл* |
Бөлім бойынша жалпы балл саны |
|
Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде |
8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау; |
Жоғары деңгей дағдылары |
1 |
1 |
Тж |
7 |
5 |
15 |
|
|
8.4.1.1 деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдау |
Жоғары деңгей дағдылары |
1 |
2 |
Тж |
8 |
4 |
|
|
|
8.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау |
қолдану |
2 |
3-4 |
Қж |
10 |
6 |
|
|
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: білім мен ғылым |
8.2.3.4 Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан өнеркәсібі мен ғылымын дамытудағы рөліне баға беру |
Жоғары деңгей дағдылары |
1 |
5 |
Тж |
5 |
6 |
6 |
|
Кеңестік Қазақстанның мәдениеті: әдебиет пен өнер |
8.2.2.1 қазақ зиялыларының шығармашылық мұрасын талдау және қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беру; |
Жоғары деңгей дағдылары |
1 |
6 |
тж |
10 |
9 |
9 |
|
Барлығы: |
|
|
6 |
|
|
|
30 |
30 |
|
Ескерту: * - өзгерістер енгізуге болатын бөлімдер |
||||||||
Тапсырмалар мен балл қою кестесі үлгілері
«Қазақстан тарихы »пәнінен II тоқсанға арналған жиынтық бағалау тапсырмалары
1-тапсырма. XX ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарына «PEST»-талдауын жасаңыз.
|
P – саяси |
|
|
E - экономикалық |
|
|
S - әлеуметтік |
|
|
T - демографиялық |
|
|
қорытынды |
|
[5]
2 – тапсырма. Жаңа экономикалық саясаттың қоғамдық – саяси өмірге әсерінің жағымды және жағымсыз жақтарын талдаңыз:
|
Жағымды жағы |
Жағымсыз жағы |
|
1. |
1. |
|
2. |
2. |
[4]
3- тапсырма. Кестені толтырыңыз:
-
Аштық жылдары
1921-1922 жылдар
1930 – 1932 жылдар
Аштықтың болу себептері
Аштыққа ұшыраған аймақтар
Аштықтың зардаптары
[ 6 ]
4 – тапсырма. «Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан ғылымына қосқан үлесі н» ПТМС формуласы негізінде бағалаңыз
-
Позиция (мен солай санаймын Қаныш Сәтбаевтың Қазақстан ғылымына қосқан үлесі зор ....) [ 1 ]
-
Түсіндіру (... себептерін түсіндіретін болсам.) [ 2]
-
Мысал (мен мұны мынадай 2 мысал арқылы дәлелдеймін..) [ 2]
-
Салдары (айтылған мәселе бойынша мынадай қорытынды жасаймын) [ 1]
[ 6]
5 – тапсырма. Қазақ зиялыларының шығармалары және олардың қоғамдық санаға тигізген әсеріне баға беріңіздер
|
Қазақ зиялылары |
шығармалары |
қоғамдық санаға әсерін бағалаңыз |
|
Сәкен Сейфуллин |
|
|
|
Ілияс Жансүгіров |
|
|
|
Жүсіпбек Аймауытов |
|
|
|
Мағжан Жұмабаев |
|
|
|
Қорытынды ой |
|
|
[ 9]
Балл қою кестесі
шағым қалдыра аласыз

















