Қазақстан тарихынан 4 тоқсанға арналған 10 сыныптың БЖБ-сы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстан тарихынан 4 тоқсанға арналған 10 сыныптың БЖБ-сы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихынан 10 сыныпқа арналаған 4 тоқсаннның БЖБ-сы
Материалдың қысқаша нұсқасы
  1. Shape1 ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР

«Мәдениеттің дамуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Бөлім

Қазақ халқының әдеби және музыкалық мұрасы. Кеңестік кезеңдегі мәдениет саласындағы жетістіктер мен

қайшылықтар. Мәдениеттің қазіргі кезеңдегі дамуы

Оқу мақсаты

10.4.1.7 Қазақ халқының мәдени мұрасындағы ауыз әдебиетінің маңызын анықтау

10.4.2.1 Кеңестік дәуірдегі Қазақстан мәдениеті саласындағы жаңа бағыттарды және жанрларды анықтау

10.4.3.3 Ұлттық мәдениет туралы білімді қорытындылау

Бағалау критерийі

Білім алушы:

  • Мәдени мұралардағы халық ауыз әдебиетінің алатын орнын атап көрсетеді

  • Кеңес үкіметі кезіндегі мәдениет саласындағы жаңалықтарды (бағыттар мен жанрлар) ажыратады

  • Ұлттық мәдениетке қатысты қорытынды жасайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Орындау уақыты

20 минут

Тапсырма


  1. Халық ауыз әдебиеті шығармаларының атын атап, тарих ғылымы үшін маңызына дәлелдер келтіріңіз.


Ғашықтық дастаны Қазақ ертегілері Батырлар жыры

Шығарма атаулары Тарих ғылымындағы маңызы, дәлел келтіру


  1. Кеңестік дәуірдегі мәдениет саласындағы болған өзгерістерді сипаттаңыз. Әдебиет Музыка Бейнелеу Кинематография


  1. «Ұлттық жаңғыру кезеңіндегі Қазақстанның мәдениет саласының дамуы жоғары

деңгейде» пікірімен қаншалықты келісесіз? Өз көзқарасыңызға 3 дәлел келтіре отырып қорытынды жазыңыз.

Shape2

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Балл

Білім алушы

Мәдени мұралардағы халық ауыз әдебиетінің алатын орнын атап көрсетеді



1

ғашықтық дастанының атауын жазады,

маңызына дәлел келтіреді;

1

қазақ ертегісінің атауын жазады,

маңызына дәлел келтіреді;

1

батырлық жырдың атауын жазады,

маңызына дәлел келтіреді;

1

Кеңес үкіметі кезіндегі мәдениет саласындағы жаңалықтарды (бағыттар мен жанрлар) ажыратады




2

Кеңестік кезеңдегі әдебиет саласындағы

өзгерісті сипаттайды;

1

Кеңестік кезеңдегі музыка саласындағы өзгерісті сипаттайды;

1

Кеңестік кезеңдегі бейнелеу өнері саласындағы өзгерісті сипаттайды;

1

Кеңестік кезеңдегі кинематография

саласындағы өзгерісті сипаттайды;

1

Ұлттық мәдениетке қатысты қорытынды жасайды



3

берілген пікірге қатысты өз көзқарасын

білдіреді;

1

1-дәлел келтіреді;

1

2-дәлел келтіреді;

1

3-дәлел келтіреді;

1

қорытынды жазады.

1

Барлығы

12


Shape4 Shape5 Shape6 Shape7 Shape8 Shape9 Shape10 Shape11 Shape12

«Мәдениеттің дамуы» бөлімі бойынша жиынтық бағалаудың нәтижесіне қатысты ата-аналарға ақпарат ұсынуға арналған рубрика Білім алушының аты-жөні

Бағалау критерийі

Оқу жетістігі деңгейі

Төмен

Орта

Жоғары

Мәдени мұралардағы халық ауыз әдебиетінің алатын орнын атап көрсетеді

Халық ауыз әдебиеті бағыттарынан (ғашықтық дастан, қазақ ертегісі, батырлық жыры) шығармалардың атын атап, тарих ғылымы үшін маңызын талдауға қиналады

алық ауыз әдебиеті бағыттарынан (ғашықтық дастан, қазақ ертегісі, батырлық жыры) шығармалардың атын атап, тарих ғылымы үшін маңызын талдауда қателіктер жібереді

Халық ауыз әдебиеті бағыттарынан (ғашықтық дастан, қазақ ертегісі, батырлық жыры) шығармалардың атын атап, тарих ғылымы үшін маңызын талдайды

Кеңес үкіметі кезіндегі мәдениет саласындағы жаңалықтарды (бағыттар мен жанрлар) ажыратады

Кеңес үкіметінің кезіндегі мәдениет (әдебиет, музыка, бейнелеу өнері, кинематография) саласындағы өзгерістерді сипаттауда қиналады

Кеңес үкіметінің кезіндегі мәдениет (әдебиет, музыка, бейнелеу өнері, кинематография) саласындағы өзгерістерді сипаттауда қателіктер жібереді.

Кеңес үкіметінің кезіндегі мәдениет (әдебиет, музыка, бейнелеу өнері, кинематография) саласындағы өзгерістерді жан-жақты сипаттайды

Ұлттық мәдениетке

қатысты қорытынды жасайды

Берілген пікірге қатысты өз көзқарасын білдіреді, оған 1/2/3-дәлел келтіре отырып қорытынды жазуда қиналады

Берілген пікірге қатысты өз көзқарасын білдіреді, оған 1/2/3-дәлел келтіре отырып қорытынды жазуда қателіктер жібереді

Берілген пікірге қатысты өз көзқарасын білдіреді, оған 1/2/3- дәлел келтіре отырып қорытынды жазады



Shape3

16


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.04.2024
732
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі