Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

    САБАҚ №30

    КМҚК «Көлік колледжі».

    Пән аты:

    Қазақстан тарихы.

    Күні: 26.02.2021ж

    Оқытушының аты-жөні: Ашимжанова Ш.Н.

    Топ:11 ТРк

    Қатысқандар саны:16

    Қатыспағандар саны: 2

    Бөлім:

    IV Бөлім. Өркениет: даму ерекшеліктері

    Бөлімше:


    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақстан қала мәдениетінің дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі.

    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

    -Ұлы Жібек жолының Қазақстан аумағындағы бағыттары мен жолдарын зерттеу;

    - Қазақстан аумағында қалалардың пайда болуы мен дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлін талдау;

    -Ұлы Жібек жолының қала экономикасы мен мәдениетіне ықпалын білу.

    Сабақ мақсаттары

    Ұлы Жібек жолының Қазақстан аумағындағы бағыттары мен жолдарын айтады,картада көрсетеді; Ұлы Жібек жолының қала экономикасы мен мәдениетіне ықпалын біледі;Қазақстан аумағында қалалардың пайда болуы мен дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлін талдайды.

    Сабақтың типі:

    Жаңа тақырыпты меңгеру

    Бағалау критерийі

    Топпен жұмыс жасай біледі, тақырып бойынша мәліметтерді жаза біледі, өз ойын жеткізе біледі, берілген мәселені талдай алады, нәтижелерді қорғай біледі.

    Оқушылар бал бойынша баға жинайды.

    Тілдік мақсат



    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Оқушылар: Оқылым: Мәтінді оқи отырып зерттеу әдістерінің түрлерін зерделейді. Тыңдалым: бейнематериалдарды, бір-бірінің пікірлерін тыңдайды. Айтылым, жазылым: материалды қолдана отырып, зерттеу әдістерінің түрлерін ауызша және жазбаша сипаттайды.

    Негізгі сөздер мен тіркестер:

    Ұлы Жібек жолы, керуен, сауда жолдары, қала мәдениеті көпес.

    Жоспар.

    Сабақтың кезеңі, уақыты

    Оқытушының әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Ресурстар


    Басы

    3 мин.





















    3 мин
















    3 мин

    «Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Сабақ эпиграфымен таныстыру. Жағымды ахуал орнату.

    Оқушыларды топқа бөлу.


    Сабақ эпиграфы: Дұрыс әрекет – мақсатқа жеткізер жолды дұрыс таңдаудан басталады. (Әл-Фараби).

    (Асылбек Енсеповтын орындалуындағы «Ұлы жібек жолы» күйі орындап тұрады).


    Бағалау критерийі:

    Әр дұрыс жауап толықтылығына байланысты 10 -30 балға дейін бағаланады. Баллдар жетон түрінде беріледі. Сабақ соңына дейін балдар жинауға болады. Жиналған балдарды сабақ соңында саналады.







    Тақырыпқа шығу.

    Миға шабуыл: «Суретке қарап әңгіме құрастыру» әдісі.

    Түрлі-түсті суреттерімен берілген иллюстрациясын көрсетіп, Жібек матасының өндірісі туралы әңгіме құрастыру. Не білетіндерін анықтауға бағытталған сұрақтар қою.

    Жібек матасы басқа елдерге қалай таралған деп ойлайсыз?


    Екі сүретті қалай байланыстыруға болады?


    Бағалау критерийі.

    Әр дұрыс жауап толықтылығына байланысты 10 -30 балға дейін бағаланады. Баллдар жетон түрінде беріледі. Сабақ соңына дейін балдар жинауға болады. Жиналған балдарды сабақ соңында саналады.

    Берілген сұрақтарға жауап беру








    Мұқият тыңдайды











    Ойларын оқытушыға қол көтеру арқылы білдіреді.










    Берілген суреттер бойынша балалар тақырыпты анықтайды.



    Слайд

    Аудио (күй)








    Бағалау критерийі










    Слайд 2


    Ортасы

    3мин














    12 мин








































































    15 мин.

    Есіне түсір:

    Бұл жол неліктен Ұлы Жібек жолы деп аталған? деген сұраққа оқушылардың болжамын сұрау.


    Т/Ж Оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын тудыру

    Зерттеу мен талдау.

    Б Бейнебаян көрсету. You tube «Ұлы Жібек жолы »

    Топпен жұмыс.

    1 тапсырма:

    Видеоролигін көріп мына Ұлы Жібек жолы туралы 10 мәлімет жазу.


    Ұлы Жібек жолы туралы 10 мәлімет

    1. «Жібек жолы» термині кейіннен енгізілген, ал жолдың өзі ежелгі. «Жібек жолы» терминін неміс географы Фердинанд Рихтофен 1877 жылы енгізген. Ол бұл сауда жолы туралы Қытай туралы жазған кітабында айтып өткен болатын.

    2. Аталуына қарап бұл жолды қандай да бір мықты магистраль деп ойлайсың. Алайда, тарихшылар айтып өткендей, Ұлы Жібек жолы үлкен ағашқа ұқсайды, себебі оның көптеген бағыттар болған. Осылайша, сауда айналымы көптеген қалаларды қамтыды.

    3. Ұлы Жібек жолының қашықтығы 12 000 шақырымды құрады. Сондықтан саудагерлер мұндай қашықтықты толық жүріп өтпеген. Көп жағдайда олар ауысумен жүріп, жолдың ортасында өз тауарларын ауыстырып алып отырған.

    4. Қытай императорының сауда жасайтын серіктестерді іздеу үшін жіберген арнайы дипломатиялық керуені Қытайға 13 жылдан кейін бір-ақ оралған.

    5. Жібек жолы сүрлеуін жылқы салған.

    6. Жібек жолы арқылы көп жағдайда жүзім мен мақта, жылқылар мен азықтық дақылдар жеткізілді.

    7. Ұлы Жібек жолының пайда болуының арқасында қолөнер шеберлері жаңа өнер түрлерін игерді.  Шеберлер темірден жасалған бұйымдарды жасау ісін Шығыстан, ал шыны жасау ісін Батыстан үйренді.

    8. Қытай аңыздарында жібек жіпті ең алғаш болып Си Линг-чи патша ханым алған елінген. Аңызға сүйенсек, патша ханым шай ішіп отырған кезде оның шыныаяғына ағаштан жібі шығып тұрған құрт түсіп кетеді. Сөйтіп, патша ханым құрттың жібін тарқатып алып, осылайша алғашқы жібек жіп алынады.

    9. Тасымалдың қарқындылығы Жібек жолындағы кейбір қалалардың арнайы уақыт кестесін белгілеп отырғанын дәлелдейді. Мысалы, керуендер Қытайдың Лоян қаласынан алдыңғы керуеннің шыққанына бір апта өткеннен кейін бірақ қозғалған.

    10. Бүкіл Еуразия арқылы саяхаттаған саудагерлер технологиялар, діни ілімдер туралы айтып, мәдениетімен бөліскен. Сапарға саудагерлер ғана емес, жазушылар, жауынгерлер де, ғалымдар да аттанған. Ұлы Жібек жолының тарихы өте көне. Еуропа осы бағытпен жүріп өткен саяхатшылардың арқасында ғана Шығыстың мәдениетімен танысты. Мысалы, оқдәрі алғаш Қытайда ойлап табылды. Бірақ еуропалықтар бұл туралы білгеннен кейін ғана алғашқы қару-жарақ пайда болды.

    Зерттелетін аспектілері:

    Топтық жұмыс.

    2 тапсырма. Құжатпен жұмыс:

    1 Топқа тапсырма- ҰЖж негізгі бағыттарын анықтаныздар; Қазақстан аумағынан өткен тармақтарын анықтаңдар.

    2 топқа тапсырма – ҰЖж бойында пайда болған қалалар. Ерекшеліктері.

    3 топқа тапсырма- Адамзат тарихында Ұлы Жібек жолының маңызы қандай?

    Интерпретация

    Т Әрбір студент берілген мәселелер бойынша зерттеу нәтижелерін қорғайды.

    Б оқушылар келтірген дәлелдерді бағалап, жауабын бір бірлеп айтады.

    Мынадай критерийлер бойынша

    •Өз мәтінін түсінікті етіп айту

    •Сұрақтарға жауап беру;

    • Жұмысқа белсенді қатысу;

    •Уақытты тиімді пайдалану.

    Ойлан

    Ұлы Жібек жолының құлдырауына қандай себептер әсер етті?

    Пікір қажет

    Қазіргі уақытта Ұлы Жібек жолын жаңғырту мүмкіндігі бар ма?


    Қосымша ақпарат.

    Ұлы Жібек жолы бағдарламасы

    1987 жылы ЮНЕСКО шешімі бойынша Ұлы Жібек жолын қайта жаңғырту жобасы қабылданды.

    1996 жылы Ташкентте түркі мемлекеттері президенттерінің бірлескен декларациясында Ұлы Жібек жолы басты нысан етіп алынды. 1997 жылы Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті – Елбасы Н.Ә. Назарбаев «Қазақстан Республикасында Ұлы Жібек жолы бойында туризм инфрақұрылымын дамыту туралы түркі тілдес мемлекеттер басшыларының Ташкент декларациясын, ЮНЕСКО мен ДСҰ жобасын іске асыру» туралы Жарлыққа қол қойды.


    Пікір білдір

    Ұлы Жібек жолының жаңғыруы осы жол бойында орналасқан мемлекеттерге қандай мүмкіндіктер береді?

    Қосымша ақпарат.

    1998 жылы «Жібек жолы тарихи орталықтарын қайта өркендету, түркі тілдес мемлекеттердің мәдени мұрасын сақтау және дамыту, туризм инфрақұрылымын жасау» мемлекеттік бағдарламасы бекітілді. Қазіргі таңда Қытай мен Орталық Азия елдері бойынша «Бір белдеу, бір жол» стратегиялық бағдарламасы, «Жібек жолының экономикалық белдеуі» бастамасы жүзеге асырылуда. Сонымен қатар біздің жерімізден «Батыс Еуропа – Батыс Қытай» автокөлік дәлізі өтеді. Бұл жоба тасымалданатын жүктердің транзитінен Қазақстанға қаржылай мол табыс әкеледі.


    Балалар өз ойларын бірдіреді.





    Видеоматериал көріп алып, тақырып бойынша дәптерлеріне мәліметтер жазып алады.

    Ойларын оқытушыға қол көтеру арқылы білдіреді.




















































    Берілген мәтін бойынша тапсырмны орындау .

    Кезекпен зерттеу нәтижелерінкезекпен айту.






    Ойларын оқытушыға қол көтеру арқылы білдіреді.
















    Ойларын оқытушыға қол көтеру арқылы білдіреді.



    Интерактивті тақта






    Видео




    Интерактивті тақта





























































    Мәтін















    Слайд


    Сабақтыңсоңы

    3 мин


    Кері байланыс. «Бағдаршам» тәсілі арқылы оқушының тиісті рефлексия жасауына бағыт беремін:

    Жасыл түс – осы секілді тапсырмалар көбірек болса

    Сары түс – ұнады, бірақ барлығы емес

    Қызыл түс – сабақ мүлдем ұнамады

    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

    Рефлексия парағы



    Бағалау

    3 мин

    Сабақтың соңында баллдық жүйе бойынша бағалау дескрипторларын ескере отырып бағалайды.

    Үйге тапсырма:

    Үйге тапсырма: «Ұлы Жібек жолының қаза

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ашимжанова Шнара Насирденовна
    19 Наурыз 2024
    293
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақстан тарихынан Ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақстан тарихынан Ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақстан қала мәдениетінің дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі тақырыбына ашық сабақжоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

    САБАҚ №30

    КМҚК «Көлік колледжі».

    Пән аты:

    Қазақстан тарихы.

    Күні: 26.02.2021ж

    Оқытушының аты-жөні: Ашимжанова Ш.Н.

    Топ:11 ТРк

    Қатысқандар саны:16

    Қатыспағандар саны: 2

    Бөлім:

    IV Бөлім. Өркениет: даму ерекшеліктері

    Бөлімше:


    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақстан қала мәдениетінің дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі.

    Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

    -Ұлы Жібек жолының Қазақстан аумағындағы бағыттары мен жолдарын зерттеу;

    - Қазақстан аумағында қалалардың пайда болуы мен дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлін талдау;

    -Ұлы Жібек жолының қала экономикасы мен мәдениетіне ықпалын білу.

    Сабақ мақсаттары

    Ұлы Жібек жолының Қазақстан аумағындағы бағыттары мен жолдарын айтады,картада көрсетеді; Ұлы Жібек жолының қала экономикасы мен мәдениетіне ықпалын біледі;Қазақстан аумағында қалалардың пайда болуы мен дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлін талдайды.

    Сабақтың типі:

    Жаңа тақырыпты меңгеру

    Бағалау критерийі

    Топпен жұмыс жасай біледі, тақырып бойынша мәліметтерді жаза біледі, өз ойын жеткізе біледі, берілген мәселені талдай алады, нәтижелерді қорғай біледі.

    Оқушылар бал бойынша баға жинайды.

    Тілдік мақсат



    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Оқушылар: Оқылым: Мәтінді оқи отырып зерттеу әдістерінің түрлерін зерделейді. Тыңдалым: бейнематериалдарды, бір-бірінің пікірлерін тыңдайды. Айтылым, жазылым: материалды қолдана отырып, зерттеу әдістерінің түрлерін ауызша және жазбаша сипаттайды.

    Негізгі сөздер мен тіркестер:

    Ұлы Жібек жолы, керуен, сауда жолдары, қала мәдениеті көпес.

    Жоспар.

    Сабақтың кезеңі, уақыты

    Оқытушының әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Ресурстар


    Басы

    3 мин.





















    3 мин
















    3 мин

    «Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Сабақ эпиграфымен таныстыру. Жағымды ахуал орнату.

    Оқушыларды топқа бөлу.


    Сабақ эпиграфы: Дұрыс әрекет – мақсатқа жеткізер жолды дұрыс таңдаудан басталады. (Әл-Фараби).

    (Асылбек Енсеповтын орындалуындағы «Ұлы жібек жолы» күйі орындап тұрады).


    Бағалау критерийі:

    Әр дұрыс жауап толықтылығына байланысты 10 -30 балға дейін бағаланады. Баллдар жетон түрінде беріледі. Сабақ соңына дейін балдар жинауға болады. Жиналған балдарды сабақ соңында саналады.







    Тақырыпқа шығу.

    Миға шабуыл: «Суретке қарап әңгіме құрастыру» әдісі.

    Түрлі-түсті суреттерімен берілген иллюстрациясын көрсетіп, Жібек матасының өндірісі туралы әңгіме құрастыру. Не білетіндерін анықтауға бағытталған сұрақтар қою.

    Жібек матасы басқа елдерге қалай таралған деп ойлайсыз?


    Екі сүретті қалай байланыстыруға болады?


    Бағалау критерийі.

    Әр дұрыс жауап толықтылығына байланысты 10 -30 балға дейін бағаланады. Баллдар жетон түрінде беріледі. Сабақ соңына дейін балдар жинауға болады. Жиналған балдарды сабақ соңында саналады.

    Берілген сұрақтарға жауап беру








    Мұқият тыңдайды











    Ойларын оқытушыға қол көтеру арқылы білдіреді.










    Берілген суреттер бойынша балалар тақырыпты анықтайды.



    Слайд

    Аудио (күй)








    Бағалау критерийі










    Слайд 2


    Ортасы

    3мин














    12 мин








































































    15 мин.

    Есіне түсір:

    Бұл жол неліктен Ұлы Жібек жолы деп аталған? деген сұраққа оқушылардың болжамын сұрау.


    Т/Ж Оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын тудыру

    Зерттеу мен талдау.

    Б Бейнебаян көрсету. You tube «Ұлы Жібек жолы »

    Топпен жұмыс.

    1 тапсырма:

    Видеоролигін көріп мына Ұлы Жібек жолы туралы 10 мәлімет жазу.


    Ұлы Жібек жолы туралы 10 мәлімет

    1. «Жібек жолы» термині кейіннен енгізілген, ал жолдың өзі ежелгі. «Жібек жолы» терминін неміс географы Фердинанд Рихтофен 1877 жылы енгізген. Ол бұл сауда жолы туралы Қытай туралы жазған кітабында айтып өткен болатын.

    2. Аталуына қарап бұл жолды қандай да бір мықты магистраль деп ойлайсың. Алайда, тарихшылар айтып өткендей, Ұлы Жібек жолы үлкен ағашқа ұқсайды, себебі оның көптеген бағыттар болған. Осылайша, сауда айналымы көптеген қалаларды қамтыды.

    3. Ұлы Жібек жолының қашықтығы 12 000 шақырымды құрады. Сондықтан саудагерлер мұндай қашықтықты толық жүріп өтпеген. Көп жағдайда олар ауысумен жүріп, жолдың ортасында өз тауарларын ауыстырып алып отырған.

    4. Қытай императорының сауда жасайтын серіктестерді іздеу үшін жіберген арнайы дипломатиялық керуені Қытайға 13 жылдан кейін бір-ақ оралған.

    5. Жібек жолы сүрлеуін жылқы салған.

    6. Жібек жолы арқылы көп жағдайда жүзім мен мақта, жылқылар мен азықтық дақылдар жеткізілді.

    7. Ұлы Жібек жолының пайда болуының арқасында қолөнер шеберлері жаңа өнер түрлерін игерді.  Шеберлер темірден жасалған бұйымдарды жасау ісін Шығыстан, ал шыны жасау ісін Батыстан үйренді.

    8. Қытай аңыздарында жібек жіпті ең алғаш болып Си Линг-чи патша ханым алған елінген. Аңызға сүйенсек, патша ханым шай ішіп отырған кезде оның шыныаяғына ағаштан жібі шығып тұрған құрт түсіп кетеді. Сөйтіп, патша ханым құрттың жібін тарқатып алып, осылайша алғашқы жібек жіп алынады.

    9. Тасымалдың қарқындылығы Жібек жолындағы кейбір қалалардың арнайы уақыт кестесін белгілеп отырғанын дәлелдейді. Мысалы, керуендер Қытайдың Лоян қаласынан алдыңғы керуеннің шыққанына бір апта өткеннен кейін бірақ қозғалған.

    10. Бүкіл Еуразия арқылы саяхаттаған саудагерлер технологиялар, діни ілімдер туралы айтып, мәдениетімен бөліскен. Сапарға саудагерлер ғана емес, жазушылар, жауынгерлер де, ғалымдар да аттанған. Ұлы Жібек жолының тарихы өте көне. Еуропа осы бағытпен жүріп өткен саяхатшылардың арқасында ғана Шығыстың мәдениетімен танысты. Мысалы, оқдәрі алғаш Қытайда ойлап табылды. Бірақ еуропалықтар бұл туралы білгеннен кейін ғана алғашқы қару-жарақ пайда болды.

    Зерттелетін аспектілері:

    Топтық жұмыс.

    2 тапсырма. Құжатпен жұмыс:

    1 Топқа тапсырма- ҰЖж негізгі бағыттарын анықтаныздар; Қазақстан аумағынан өткен тармақтарын анықтаңдар.

    2 топқа тапсырма – ҰЖж бойында пайда болған қалалар. Ерекшеліктері.

    3 топқа тапсырма- Адамзат тарихында Ұлы Жібек жолының маңызы қандай?

    Интерпретация

    Т Әрбір студент берілген мәселелер бойынша зерттеу нәтижелерін қорғайды.

    Б оқушылар келтірген дәлелдерді бағалап, жауабын бір бірлеп айтады.

    Мынадай критерийлер бойынша

    •Өз мәтінін түсінікті етіп айту

    •Сұрақтарға жауап беру;

    • Жұмысқа белсенді қатысу;

    •Уақытты тиімді пайдалану.

    Ойлан

    Ұлы Жібек жолының құлдырауына қандай себептер әсер етті?

    Пікір қажет

    Қазіргі уақытта Ұлы Жібек жолын жаңғырту мүмкіндігі бар ма?


    Қосымша ақпарат.

    Ұлы Жібек жолы бағдарламасы

    1987 жылы ЮНЕСКО шешімі бойынша Ұлы Жібек жолын қайта жаңғырту жобасы қабылданды.

    1996 жылы Ташкентте түркі мемлекеттері президенттерінің бірлескен декларациясында Ұлы Жібек жолы басты нысан етіп алынды. 1997 жылы Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті – Елбасы Н.Ә. Назарбаев «Қазақстан Республикасында Ұлы Жібек жолы бойында туризм инфрақұрылымын дамыту туралы түркі тілдес мемлекеттер басшыларының Ташкент декларациясын, ЮНЕСКО мен ДСҰ жобасын іске асыру» туралы Жарлыққа қол қойды.


    Пікір білдір

    Ұлы Жібек жолының жаңғыруы осы жол бойында орналасқан мемлекеттерге қандай мүмкіндіктер береді?

    Қосымша ақпарат.

    1998 жылы «Жібек жолы тарихи орталықтарын қайта өркендету, түркі тілдес мемлекеттердің мәдени мұрасын сақтау және дамыту, туризм инфрақұрылымын жасау» мемлекеттік бағдарламасы бекітілді. Қазіргі таңда Қытай мен Орталық Азия елдері бойынша «Бір белдеу, бір жол» стратегиялық бағдарламасы, «Жібек жолының экономикалық белдеуі» бастамасы жүзеге асырылуда. Сонымен қатар біздің жерімізден «Батыс Еуропа – Батыс Қытай» автокөлік дәлізі өтеді. Бұл жоба тасымалданатын жүктердің транзитінен Қазақстанға қаржылай мол табыс әкеледі.


    Балалар өз ойларын бірдіреді.





    Видеоматериал көріп алып, тақырып бойынша дәптерлеріне мәліметтер жазып алады.

    Ойларын оқытушыға қол көтеру арқылы білдіреді.




















































    Берілген мәтін бойынша тапсырмны орындау .

    Кезекпен зерттеу нәтижелерінкезекпен айту.






    Ойларын оқытушыға қол көтеру арқылы білдіреді.
















    Ойларын оқытушыға қол көтеру арқылы білдіреді.



    Интерактивті тақта






    Видео




    Интерактивті тақта





























































    Мәтін















    Слайд


    Сабақтыңсоңы

    3 мин


    Кері байланыс. «Бағдаршам» тәсілі арқылы оқушының тиісті рефлексия жасауына бағыт беремін:

    Жасыл түс – осы секілді тапсырмалар көбірек болса

    Сары түс – ұнады, бірақ барлығы емес

    Қызыл түс – сабақ мүлдем ұнамады

    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

    Рефлексия парағы



    Бағалау

    3 мин

    Сабақтың соңында баллдық жүйе бойынша бағалау дескрипторларын ескере отырып бағалайды.

    Үйге тапсырма:

    Үйге тапсырма: «Ұлы Жібек жолының қаза

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 11 сынып
    19.03.2024
    293
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ашимжанова Шнара Насирденовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации