Материалдар / Қазақстан тарихынан Ашық сабақ

Қазақстан тарихынан Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан қала мәдениетінің дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі тақырыбына ашық сабақжоспары
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР

САБАҚ №30

КМҚК «Көлік колледжі».

Пән аты:

Қазақстан тарихы.

Күні: 26.02.2021ж

Оқытушының аты-жөні: Ашимжанова Ш.Н.

Топ:11 ТРк

Қатысқандар саны:16

Қатыспағандар саны: 2

Бөлім:

IV Бөлім. Өркениет: даму ерекшеліктері

Бөлімше:


Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан қала мәдениетінің дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлі.

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

-Ұлы Жібек жолының Қазақстан аумағындағы бағыттары мен жолдарын зерттеу;

- Қазақстан аумағында қалалардың пайда болуы мен дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлін талдау;

-Ұлы Жібек жолының қала экономикасы мен мәдениетіне ықпалын білу.

Сабақ мақсаттары

Ұлы Жібек жолының Қазақстан аумағындағы бағыттары мен жолдарын айтады,картада көрсетеді; Ұлы Жібек жолының қала экономикасы мен мәдениетіне ықпалын біледі;Қазақстан аумағында қалалардың пайда болуы мен дамуындағы Ұлы Жібек жолының рөлін талдайды.

Сабақтың типі:

Жаңа тақырыпты меңгеру

Бағалау критерийі

Топпен жұмыс жасай біледі, тақырып бойынша мәліметтерді жаза біледі, өз ойын жеткізе біледі, берілген мәселені талдай алады, нәтижелерді қорғай біледі.

Оқушылар бал бойынша баға жинайды.

Тілдік мақсат



Пәнге тән лексика мен терминология:

Оқушылар: Оқылым: Мәтінді оқи отырып зерттеу әдістерінің түрлерін зерделейді. Тыңдалым: бейнематериалдарды, бір-бірінің пікірлерін тыңдайды. Айтылым, жазылым: материалды қолдана отырып, зерттеу әдістерінің түрлерін ауызша және жазбаша сипаттайды.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Ұлы Жібек жолы, керуен, сауда жолдары, қала мәдениеті көпес.

Жоспар.

Сабақтың кезеңі, уақыты

Оқытушының әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар


Басы

3 мин.





















3 мин
















3 мин

«Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Сабақ эпиграфымен таныстыру. Жағымды ахуал орнату.

Оқушыларды топқа бөлу.


Сабақ эпиграфы: Дұрыс әрекет – мақсатқа жеткізер жолды дұрыс таңдаудан басталады. (Әл-Фараби).

(Асылбек Енсеповтын орындалуындағы «Ұлы жібек жолы» күйі орындап тұрады).


Бағалау критерийі:

Әр дұрыс жауап толықтылығына байланысты 10 -30 балға дейін бағаланады. Баллдар жетон түрінде беріледі. Сабақ соңына дейін балдар жинауға болады. Жиналған балдарды сабақ соңында саналады.







Тақырыпқа шығу.

Миға шабуыл: «Суретке қарап әңгіме құрастыру» әдісі.

Түрлі-түсті суреттерімен берілген иллюстрациясын көрсетіп, Жібек матасының өндірісі туралы әңгіме құрастыру. Не білетіндерін анықтауға бағытталған сұрақтар қою.

Жібек матасы басқа елдерге қалай таралған деп ойлайсыз?


Екі сүретті қалай байланыстыруға болады?


Бағалау критерийі.

Әр дұрыс жауап толықтылығына байланысты 10 -30 балға дейін бағаланады. Баллдар жетон түрінде беріледі. Сабақ соңына дейін балдар жинауға болады. Жиналған балдарды сабақ соңында саналады.

Берілген сұрақтарға жауап беру








Мұқият тыңдайды











Ойларын оқытушыға қол көтеру арқылы білдіреді.










Берілген суреттер бойынша балалар тақырыпты анықтайды.



Слайд

Аудио (күй)








Бағалау критерийі










Слайд 2


Ортасы

3мин














12 мин








































































15 мин.

Есіне түсір:

Бұл жол неліктен Ұлы Жібек жолы деп аталған? деген сұраққа оқушылардың болжамын сұрау.


Т/Ж Оқушылардың тақырыпқа қызығушылығын тудыру

Зерттеу мен талдау.

Б Бейнебаян көрсету. You tube «Ұлы Жібек жолы »

Топпен жұмыс.

1 тапсырма:

Видеоролигін көріп мына Ұлы Жібек жолы туралы 10 мәлімет жазу.


Ұлы Жібек жолы туралы 10 мәлімет

  1. «Жібек жолы» термині кейіннен енгізілген, ал жолдың өзі ежелгі. «Жібек жолы» терминін неміс географы Фердинанд Рихтофен 1877 жылы енгізген. Ол бұл сауда жолы туралы Қытай туралы жазған кітабында айтып өткен болатын.

  2. Аталуына қарап бұл жолды қандай да бір мықты магистраль деп ойлайсың. Алайда, тарихшылар айтып өткендей, Ұлы Жібек жолы үлкен ағашқа ұқсайды, себебі оның көптеген бағыттар болған. Осылайша, сауда айналымы көптеген қалаларды қамтыды.

  3. Ұлы Жібек жолының қашықтығы 12 000 шақырымды құрады. Сондықтан саудагерлер мұндай қашықтықты толық жүріп өтпеген. Көп жағдайда олар ауысумен жүріп, жолдың ортасында өз тауарларын ауыстырып алып отырған.

  4. Қытай императорының сауда жасайтын серіктестерді іздеу үшін жіберген арнайы дипломатиялық керуені Қытайға 13 жылдан кейін бір-ақ оралған.

  5. Жібек жолы сүрлеуін жылқы салған.

  6. Жібек жолы арқылы көп жағдайда жүзім мен мақта, жылқылар мен азықтық дақылдар жеткізілді.

  7. Ұлы Жібек жолының пайда болуының арқасында қолөнер шеберлері жаңа өнер түрлерін игерді.  Шеберлер темірден жасалған бұйымдарды жасау ісін Шығыстан, ал шыны жасау ісін Батыстан үйренді.

  8. Қытай аңыздарында жібек жіпті ең алғаш болып Си Линг-чи патша ханым алған елінген. Аңызға сүйенсек, патша ханым шай ішіп отырған кезде оның шыныаяғына ағаштан жібі шығып тұрған құрт түсіп кетеді. Сөйтіп, патша ханым құрттың жібін тарқатып алып, осылайша алғашқы жібек жіп алынады.

  9. Тасымалдың қарқындылығы Жібек жолындағы кейбір қалалардың арнайы уақыт кестесін белгілеп отырғанын дәлелдейді. Мысалы, керуендер Қытайдың Лоян қаласынан алдыңғы керуеннің шыққанына бір апта өткеннен кейін бірақ қозғалған.

  10. Бүкіл Еуразия арқылы саяхаттаған саудагерлер технологиялар, діни ілімдер туралы айтып, мәдениетімен бөліскен. Сапарға саудагерлер ғана емес, жазушылар, жауынгерлер де, ғалымдар да аттанған. Ұлы Жібек жолының тарихы өте көне. Еуропа осы бағытпен жүріп өткен саяхатшылардың арқасында ғана Шығыстың мәдениетімен танысты. Мысалы, оқдәрі алғаш Қытайда ойлап табылды. Бірақ еуропалықтар бұл туралы білгеннен кейін ғана алғашқы қару-жарақ пайда болды.

Зерттелетін аспектілері:

Топтық жұмыс.

2 тапсырма. Құжатпен жұмыс:

1 Топқа тапсырма- ҰЖж негізгі бағыттарын анықтаныздар; Қазақстан аумағынан өткен тармақтарын анықтаңдар.

2 топқа тапсырма – ҰЖж бойында пайда болған қалалар. Ерекшеліктері.

3 топқа тапсырма- Адамзат тарихында Ұлы Жібек жолының маңызы қандай?

Интерпретация

Т Әрбір студент берілген мәселелер бойынша зерттеу нәтижелерін қорғайды.

Б оқушылар келтірген дәлелдерді бағалап, жауабын бір бірлеп айтады.

Мынадай критерийлер бойынша

Өз мәтінін түсінікті етіп айту

Сұрақтарға жауап беру;

Жұмысқа белсенді қатысу;

Уақытты тиімді пайдалану.

Ойлан

Ұлы Жібек жолының құлдырауына қандай себептер әсер етті?

Пікір қажет

Қазіргі уақытта Ұлы Жібек жолын жаңғырту мүмкіндігі бар ма?


Қосымша ақпарат.

Ұлы Жібек жолы бағдарламасы

1987 жылы ЮНЕСКО шешімі бойынша Ұлы Жібек жолын қайта жаңғырту жобасы қабылданды.

1996 жылы Ташкентте түркі мемлекеттері президенттерінің бірлескен декларациясында Ұлы Жібек жолы басты нысан етіп алынды. 1997 жылы Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті – Елбасы Н.Ә. Назарбаев «Қазақстан Республикасында Ұлы Жібек жолы бойында туризм инфрақұрылымын дамыту туралы түркі тілдес мемлекеттер басшыларының Ташкент декларациясын, ЮНЕСКО мен ДСҰ жобасын іске асыру» туралы Жарлыққа қол қойды.


Пікір білдір

Ұлы Жібек жолының жаңғыруы осы жол бойында орналасқан мемлекеттерге қандай мүмкіндіктер береді?

Қосымша ақпарат.

1998 жылы «Жібек жолы тарихи орталықтарын қайта өркендету, түркі тілдес мемлекеттердің мәдени мұрасын сақтау және дамыту, туризм инфрақұрылымын жасау» мемлекеттік бағдарламасы бекітілді. Қазіргі таңда Қытай мен Орталық Азия елдері бойынша «Бір белдеу, бір жол» стратегиялық бағдарламасы, «Жібек жолының экономикалық белдеуі» бастамасы жүзеге асырылуда. Сонымен қатар біздің жерімізден «Батыс Еуропа – Батыс Қытай» автокөлік дәлізі өтеді. Бұл жоба тасымалданатын жүктердің транзитінен Қазақстанға қаржылай мол табыс әкеледі.


Балалар өз ойларын бірдіреді.





Видеоматериал көріп алып, тақырып бойынша дәптерлеріне мәліметтер жазып алады.

Ойларын оқытушыға қол көтеру арқылы білдіреді.




















































Берілген мәтін бойынша тапсырмны орындау .

Кезекпен зерттеу нәтижелерінкезекпен айту.






Ойларын оқытушыға қол көтеру арқылы білдіреді.
















Ойларын оқытушыға қол көтеру арқылы білдіреді.



Интерактивті тақта






Видео




Интерактивті тақта





























































Мәтін















Слайд


Сабақтыңсоңы

3 мин


Кері байланыс. «Бағдаршам» тәсілі арқылы оқушының тиісті рефлексия жасауына бағыт беремін:

Жасыл түс – осы секілді тапсырмалар көбірек болса

Сары түс – ұнады, бірақ барлығы емес

Қызыл түс – сабақ мүлдем ұнамады

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

Рефлексия парағы



Бағалау

3 мин

Сабақтың соңында баллдық жүйе бойынша бағалау дескрипторларын ескере отырып бағалайды.

Үйге тапсырма:

Үйге тапсырма: «Ұлы Жібек жолының қаза

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ