Бекітілді: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сариев Б.АСынып:6 Пәні: Қазақстан тарихы |
Сабақ тақырыбы | Қимақ қағанаты |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 6.4.2.1 – Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау |
Сабақтың мақсаты
| Барлық оқушылар: Қимақ қағанатындағы қала мәдениетінің дамуын сипаттайды.Оқушылардың басым бөлігі: Ұлы жібек жолының бойындағы қимақ қағанатын, қалаларын картадан көрсетеді Кейбір оқушылар:Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына тигізген салдарына талдау жасайды. |
Бағалау критерийі | Қимақ қағанатындағы қала мәдениетін сипаттайды Ұлы жібек жолының бойындағы қимақ қағанатының қалаларын картадан көрсете алады.Ұлы жібек жолының қала мәдениетінің дамуына тигізген әсеріне талдау жасай алады |
Тілдік мақсаттар
| Қимақ қағанаты туралы мәтінмен жұмыс жасайды (оқылым дағдысы).Тірек сөздер: этнос, этнонимҰлт, миграция, ассимиляцияӘлеумет, әлеуметтік топАқсүйектер, қара сүйектермүліктік теңсіздікТалқылауға арналған мәселе: Ең басты өзгерістер / жетістіктер болды…оған қарағанда маңыздырақ болды, өйткені…Бұл оқиға /өзгеріс маңызды болды / айтарлықтай, өйткені… |
Құндылықтарға баулу
| Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы. Еліміздің ұлттық қауіпсіздігі, бүкіләлемдік , өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы. |
Пәнаралық байланыс
| География пәнінен картамен жұмыс жасау дағдысын қимақ қағанатын кескін картада белгілеу барысында қолданады;Қазақ тілі пәнінен алған білімі мен дағдыларын өз ойын дұрыс жеткізу кезінде пайдаланады. |
Алдыңғы меңгерілген білім | Тайпалық бірлестіктердің құрылуы, мекендеген жерлері 5 сынып Қазақстан тарихы |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы5 минут
| Ұйымдастыру кезеңі.1) Ой-шақыру.Мұғалім ой шақыру үшін оқушыларға суреттер топтамасын беріп, топтық талқылауға ұсынады. Талқылаудан кейін бүгінгі жаңа сабақпен сабақтастырады.2) Оқу мақсатымен таныстыру. Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен оқу мақсаттарымен оқушыларға таныстырылады.3) Нысана. Оқушылар нысана стратегиясымен «қалалық мәдениет» ұғымын ашады. Қатысты сөздерден және сөз тіркестерінен, анықтамалар жасау және сөйлемдер құрастырады.
| Оқулық 6-сынып (жоба)
|
Сабақтың ортасы
1 тапсырма: 10 минут
2-тапсырма:10 минут
Сергіту сәті5 мин
3 тапсырма 5 мин | 1-ші тапсырма. «Бірге ойлаймыз» әдісіЖ Оқушыларға қимақтар туралы мәтін таратылады. Жұптағы бір оқушы кесте, ал екіншісі интеллект карта түрінде алған білімдерін дәптерлеріне жүйелеу.Дескриптор: Қимақтар туралы кестені толтырадыЖұптағы оқушылар өз жұмысын бір-біріне айтып бередіКартадан алған білімдерін дәптерлеріне түсіреді.2-ші тапсырма. «Ойлан Жұптас Бөліс» әдісіТ Оқушыларды 3 топқа бөліп, әр топқа қимақтар туралы деректер беріледі. Топта жеке және жұптық жұмыс жүргізе отырып өзара талдайды.Топ оқушыларына қимақтардың тұрмысы жайлы кесте толтыру тапсырылады:Әр топ сынып алдында өз жұмысын қорғайды, қалғандары толықтырады:І топ: қимақтардың шаруашылығыІІ топ: қимақтардың қолөнеріІІІ топ: қимақтардың рухани мәдениетіДескриптор:Қимақтардың шаруашылығын, қолөнерін, рухани мәдениетін толық толтыра алып және қорғап, талдау жасай алады.«Ойлау карталары» әдісі мәтін бойынша сұрақтарға жауап жазыңыздар.1. Қимақ қағанаты қай уақытта өмір сүрді?.............. 2. Қимақтардың тарихын кімдер зерттеді?.............3. Қимақ қағанатының орналасқан жерін, астаналарын кескін картаға түсіріңіз. Дескриптор:Кимақтардың өмір сүрген уақытын біледі.Қимақтардың тарихын зерттегендерді айтады.Қимақтардың орналасқан жерін, астаналарын картаға түсіреді |
|
Сабақтың соңы 10 минут
| «Аяқталмаған сөйлемдер»Мен білдім: _____________Маған қызықты болды: _________Бүгін маған сабақта орындау қиын болды:
|
парақша |
Сарала- Оқушылар нысана стратегиясы арқылы «қалалық мәдениет» ұғымын ашады. Қолдауды қажет ететін оқушылар сөздерге қатысты және сөз тіркестерінен, анықтамалар жасап және сөйлемдер құрастырады.Топтық жұмыста «Ойлан, жұптас,бөліс» әдісі арқылы берілген тапсырмада оқушылар бірінші жұп болып одан кейін топ болып жұмыс жасайды яғни қабілеті жоғары оқушылар тобындағы балаларға көмек беріп,олардың сабаққа деген қызығушылығы арттырып, ойлау қабілетінің артуына,мүмкіндік туып кестені толтыруына ықпал етеді. Карта мен жұмыс кезінде топтың ақылдасуымен , айтылу,көру,есте сақтау дағдысы қалыптасып, картадан көрсетіп, кескін картаға түсіре алады. Қабілетті жоғары оқушылар «Бірге ойлаймыз» әдісі «Ойлан, жұптас,бөліс» әдісі, «Ойлау карталары» әдісі бойынша барлық тапсырмаларда тез әрі жылдам жауап бере отырып, сабаққа деген шабыты ашылып, олардың сыни ойлауы, сөз таптауы, есте сақтауы, бойындағы тыңдалым дағдыларының қалыптасқанын байқалады. | Тапсырмаға құрылған дескритор, критерий арқылы, топтар бір- біріне кері байланысты геометриялық фигуралармен бағалайды
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтауСергіту сәті |
«Нысана» әдісі арқылы оқушылар қолдауды қажет ететін оТоптық жұмыста «Ойлан, жұптас, бөліс» кезінде ЖАДА қолданылады және үлгерімі төмен оқушылар топтағы белсенді оқушылардан көмек алады. «ойлау карталары» орындау арқылы белсенді оқушылар топта жеке және жұптық жұмыс жүргізе отырып өзара талдайды ойлау дағдыларының жоғары деңгейін көрсетеді. | « Нысана.», «Кестемен жұмыс», «Картамен жұмыс».Өзара бағалау;Өзін-өзі бағалау. | Интерактивті тақтамен мөлшерлі жұмыс жасайды ;
|
Рефлексия
| Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
Қорытынды бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта аллды (оқытуы да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|