Материалдар / Қазақстан тарихынан қысқа мерзімді жоспар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақстан тарихынан қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Қимақ қағанатындағы қала мәдениетін сипаттайды Ұлы жібек жолының бойындағы қимақ қағанатының қалаларын картадан көрсете алады. Ұлы жібек жолының қала мәдениетінің дамуына тигізген әсеріне талдау жасай алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2018
512
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сариев Б.АСынып:6 Пәні: Қазақстан тарихы
Сабақ тақырыбыҚимақ қағанаты
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары6.4.2.1 – Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына әсерін анықтау
Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Қимақ қағанатындағы қала мәдениетінің дамуын сипаттайды.Оқушылардың басым бөлігі: Ұлы жібек жолының бойындағы қимақ қағанатын, қалаларын картадан көрсетеді Кейбір оқушылар:Ұлы Жібек жолының қала мәдениетінің дамуына тигізген салдарына талдау жасайды.
Бағалау критерийі Қимақ қағанатындағы қала мәдениетін сипаттайды Ұлы жібек жолының бойындағы қимақ қағанатының қалаларын картадан көрсете алады.Ұлы жібек жолының қала мәдениетінің дамуына тигізген әсеріне талдау жасай алады
Тілдік мақсаттар



Қимақ қағанаты туралы мәтінмен жұмыс жасайды (оқылым дағдысы).Тірек сөздер: этнос, этнонимҰлт, миграция, ассимиляцияӘлеумет, әлеуметтік топАқсүйектер, қара сүйектермүліктік теңсіздікТалқылауға арналған мәселе: Ең басты өзгерістер / жетістіктер болды…оған қарағанда маңыздырақ болды, өйткені…Бұл оқиға /өзгеріс маңызды болды / айтарлықтай, өйткені…
Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы. Еліміздің ұлттық қауіпсіздігі, бүкіләлемдік , өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы.
Пәнаралық байланыс

География пәнінен картамен жұмыс жасау дағдысын қимақ қағанатын кескін картада белгілеу барысында қолданады;Қазақ тілі пәнінен алған білімі мен дағдыларын өз ойын дұрыс жеткізу кезінде пайдаланады.
Алдыңғы меңгерілген білімТайпалық бірлестіктердің құрылуы, мекендеген жерлері 5 сынып Қазақстан тарихы
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы5 минут

Ұйымдастыру кезеңі.1) Ой-шақыру.Мұғалім ой шақыру үшін оқушыларға суреттер топтамасын беріп, топтық талқылауға ұсынады. Талқылаудан кейін бүгінгі жаңа сабақпен сабақтастырады.2) Оқу мақсатымен таныстыру. Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен оқу мақсаттарымен оқушыларға таныстырылады.3) Нысана. Оқушылар нысана стратегиясымен «қалалық мәдениет» ұғымын ашады. Қатысты сөздерден және сөз тіркестерінен, анықтамалар жасау және сөйлемдер құрастырады.





Оқулық 6-сынып (жоба)





















Сабақтың ортасы

1 тапсырма: 10 минут



2-тапсырма:10 минут











Сергіту сәті5 мин

3 тапсырма 5 мин
1-ші тапсырма. «Бірге ойлаймыз» әдісіЖ Оқушыларға қимақтар туралы мәтін таратылады. Жұптағы бір оқушы кесте, ал екіншісі интеллект карта түрінде алған білімдерін дәптерлеріне жүйелеу.Дескриптор:
  • Қимақтар туралы кестені толтырады
  • Жұптағы оқушылар өз жұмысын бір-біріне айтып береді
  • Картадан алған білімдерін дәптерлеріне түсіреді.
  • 2-ші тапсырма. «Ойлан Жұптас Бөліс» әдісіТ Оқушыларды 3 топқа бөліп, әр топқа қимақтар туралы деректер беріледі. Топта жеке және жұптық жұмыс жүргізе отырып өзара талдайды.Топ оқушыларына қимақтардың тұрмысы жайлы кесте толтыру тапсырылады:Әр топ сынып алдында өз жұмысын қорғайды, қалғандары толықтырады:І топ: қимақтардың шаруашылығыІІ топ: қимақтардың қолөнеріІІІ топ: қимақтардың рухани мәдениетіДескриптор:
  • Қимақтардың шаруашылығын, қолөнерін, рухани мәдениетін толық толтыра алып және қорғап, талдау жасай алады.
  • «Ойлау карталары» әдісі мәтін бойынша сұрақтарға жауап жазыңыздар.1. Қимақ қағанаты қай уақытта өмір сүрді?.............. 2. Қимақтардың тарихын кімдер зерттеді?.............3. Қимақ қағанатының орналасқан жерін, астаналарын кескін картаға түсіріңіз. Дескриптор:
  • Кимақтардың өмір сүрген уақытын біледі.
  • Қимақтардың тарихын зерттегендерді айтады.
  • Қимақтардың орналасқан жерін, астаналарын картаға түсіреді




















































  • Сабақтың соңы 10 минут

    «Аяқталмаған сөйлемдер»Мен білдім: _____________Маған қызықты болды: _________Бүгін маған сабақта орындау қиын болды:



    парақша
    Сарала- Оқушылар нысана стратегиясы арқылы «қалалық мәдениет» ұғымын ашады. Қолдауды қажет ететін оқушылар сөздерге қатысты және сөз тіркестерінен, анықтамалар жасап және сөйлемдер құрастырады.Топтық жұмыста «Ойлан, жұптас,бөліс» әдісі арқылы берілген тапсырмада оқушылар бірінші жұп болып одан кейін топ болып жұмыс жасайды яғни қабілеті жоғары оқушылар тобындағы балаларға көмек беріп,олардың сабаққа деген қызығушылығы арттырып, ойлау қабілетінің артуына,мүмкіндік туып кестені толтыруына ықпал етеді. Карта мен жұмыс кезінде топтың ақылдасуымен , айтылу,көру,есте сақтау дағдысы қалыптасып, картадан көрсетіп, кескін картаға түсіре алады. Қабілетті жоғары оқушылар «Бірге ойлаймыз» әдісі «Ойлан, жұптас,бөліс» әдісі, «Ойлау карталары» әдісі бойынша барлық тапсырмаларда тез әрі жылдам жауап бере отырып, сабаққа деген шабыты ашылып, олардың сыни ойлауы, сөз таптауы, есте сақтауы, бойындағы тыңдалым дағдыларының қалыптасқанын байқалады. Тапсырмаға құрылған дескритор, критерий арқылы, топтар бір- біріне кері байланысты геометриялық фигуралармен бағалайды

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтауСергіту сәті
    «Нысана» әдісі арқылы оқушылар қолдауды қажет ететін оТоптық жұмыста «Ойлан, жұптас, бөліс» кезінде ЖАДА қолданылады және үлгерімі төмен оқушылар топтағы белсенді оқушылардан көмек алады. «ойлау карталары» орындау арқылы белсенді оқушылар топта жеке және жұптық жұмыс жүргізе отырып өзара талдайды ойлау дағдыларының жоғары деңгейін көрсетеді.« Нысана.», «Кестемен жұмыс», «Картамен жұмыс».
  • Өзара бағалау;
  • Өзін-өзі бағалау.
  • Интерактивті тақтамен мөлшерлі жұмыс жасайды ;

    Рефлексия

    Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағалауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта аллды (оқытуы да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!