"Қазақстан телеарналары" сабақ жоспары 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Қазақстан телеарналары" сабақ жоспары 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспарын құруда көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Алматы қаласы

Медеу ауданы

56 гимназия

Сабақ жоспары

Пәні: қазақ тілі

Мұғалім:

Сынып: 9«Г»

Тақырыбы: Қазақстан телеарналары.

Күтілетін нәтиже: Оқушылар аталмыш лексикалық тақырыппен танысу арқылы қазақстандық төл телеарналарды, ондағы түрлі бағдарламаларды біледі. Түрлі бағдарламаларды мақсатына қарай топтастыру арқылы сын тұрғысынан ойланады. Әр арнаның шығу тарихы, бағдарламаның эфирден берілу уақыты сияқты мәліметтерді әңгімелеу арқылы сөйлеу қабілеті дамиды. Тақырып бойынша бір- біріне сұрақ қойып, жауап алып өзара қарым- қатынасқа түседі, сұхбаттасады. Модуль бойынша өтілген граматикалық тақырыпты еске түсіру, қаншалықты меңгергендіктерін бақылау мақсатында рөлдік ойындар ойнайды.

Уақыты

Сабақтың кезеңдері мен әдіс- тәсілдері

Мұғалімнің

іс- әрекеті

Оқушының

іс- әрекеті




3 мин.







4 мин.










1 мин.










3 мин.







2 мин.





1мин.






1 мин.



6 мин.






4 мин.







5 мин.








3 мин.












4 мин.







3 мин.






2 мин.





1 мин.





2мин.


Ұйымдастыру кезеңі







Үй тапсырмасын тексеру










Үй тапсырмасын бағалау



Жаңа тақырыпты меңгерту: АКТ,





Интерактивті тақтадан роликтер көрсетеді.






Қазақстан телеарналары





Pazle арқылы топқа бөлу






Оқулықпен жұмыс:

164-б 1-тапсырма


Мәтінмен жұмыс



Әр топтың әңгімелеуі



Кластер жасау







СТО-164-бет, кесте.








АКТ












Жарнамалық үзіліс







Бекіту: 3- тапсырма 165- бет





Бағалау: Райтинг әдісімен




Үйге тапсырма





Кері байланыс орнату.














































  • Әнұран

  • Сәлемдесу

  • Атмосфералық ахуал орнату: «Мен ...»



-Балалар, үйге қандай тапсырма берілді?



Кесте таратады: үлгерімі төмен оқушылар орындайды, үлгерімі жоғары оқушылар тексереді.





-Жақсы,балалар, бірнеше оқушы баға алды, ал басқаларыңа баға керек пе?

Ендеше, сабағымызды жалғастырайық. Ол үшін тақтаға қараңдар.

-Балалар, осы роликтерді көре отырып, сабақтың тақырыбын ашыңдаршы.

-Дұрыс, тақырыпты аштық, енді сұрақ: бүгінгі сабақтың мақсаты қандай?






-Сабағымыздың тақырыбы анықталды, енді соған сәйкес топтарға бөлінеміз.






Ауызша.



Әр топқа тақырыбына сай мәтіндер беріледі.





Тақтадағы төсбелгілерге сәйкес мәлімет жинау.






Әр телеарнаның аңдатпасын береді.







-Балалар, телеарна дегеннен кейін журналистер туралы айтпай кетуге болмас деймін. Қандай журналистерді білесіңдер?

-Жалпы, біздің елімізде қазақ тілін еркін меңгерген журналистер аз емес. Сол адамдар жайлы мен сендерді ролик көруге шақырамын.


Әр топқа бейне ролик береді.






Аудирование: мәнерлеп 2 рет оқиды;

Тест сұрақтары;









«Маған ұнаған телеарна» тақырыбына эссе жазу.




-Сонымен, балалар, бүгінгі сабақтан өздеріңе не алдыңдар?

Жалпы телевидениенің, оның ішінде Қазақстан телеарналарының берері не?




*Әнұран

*Амандасу

*Әр оқушы өзі туралы 3 жақсы сөз айтады.




*Телевидение тақырыбы бойынша ауызша сұрақтар әзірлеу;

*Еліктеуіш сөздерді қайталау- кесте толтырады;

* «Маған ұнаған бағдарлама» эссе



Оқушылардың бірін- бірі бағалауы.


Оқушылардың жауаптары.










-Қазақстан телеарналарымен танысу;

-Ондағы бағдарламалардың негізгі мақстатын білу;





Өздеріне ұнаған қиындыны таңдай отырып, «Қазақстан», «Хабар», «31», «КТК» болып 4топқа бөлінеді.


Оқушылардың мәнерлеп оқуы.


Сол мәтінді топ болып оқиды, түсінеді, топ ішінде талқылайды.

Әр топ өз мәтіндерін басқа топтарға әңгімелеп береді.


Әр топ өз телеарнасы бойынша ең керекті деген бірнеше сөйлемді тақтаға жазады.

Басқа оқушылар дәптерлеріне жазып алады.


Аңдатпадағы бағдарламаларды танымдық, ойын- сауықтық, білімдік деп топтастырады.Олардың не беретіндігіне кеңінен тоқталады.



Оқушылардың жауаптары.




Ролик көреді.


Қазақ тіліне деген өз көзқарастарымен бөліседі.




Бейнероликті бірнеше рет көріп, дыбыстайды.

Мультфильм, «Менің атым Қожа» фильмінен үзінді, жаңалықтар мен футбол алаңынан үзінді.



Мұқият тыңдайды, түсінеді;

Жеке- жеке жауап береді;



Төрт топтың мүшелері бірін- бірі бағалайды.

Әр топтан бірнеше оқушы өз бағасы жайлы ойын айтады.


Берілген тапсырманы күнделіктеріне жазып алады.



Өз ойларымен бөліседі.







































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.11.2018
3982
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі