Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:5.4. Қазақстандағы ежелгі адамдардың өміріМектебі: Рахат орта мектебіКүні: Сынып:5Қатысқандар Мұғалім аты-жөні: Ержанова Г.КҚатыспағаны: |
Сабақ тақырыбы | Қазақстан территориясында металлургия қалай пайда болды? |
| 5.2.2.1. Металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру; |
Сабақ мақсаты | Барлық оқушылар: Қазақстандағы металлургияның даму сатысын біледі.Оқушылардың басым бөлігі:Металдан қандай заттар жасалғанын және қай аймақтан табылғанын зерттейді,топтастырады.Кейбір оқушылар: Қоныстар мен обалардан табылған заттар арқылы мал шаруашылығы мен егін шаруашылығының едәуір дамығанын айқындайды, дәлелдейді. |
Бағалау критерийі: | Археологиялық зерттеулерге қарап олардың әлеуметтік жағдайын анықтайды.(түсіну)Ежелгі адамдардың еңбек құралдарының жетілуі тас дәуірінен айырмашылығын көрсетеді(қолдану).Ежелгі адамдардың еңбек құралдарын қазіргі адамдардың еңбек құралдарымен салыстырады.(талдау) |
Тілдік мақсаттар | Талдау бойынша:Тақырып бойынша мәтінді оқиды және топпен талқылайды. (оқылым, айтылым). |
Құндылықтарға баулу | Өз елінің өндіріс саласының дамуына үлес қосу.Өз елі үшін мақтаныш. |
Пәнаралық байланыс | Ежелгі адамдардың мекендеген жерлерін картадан көрсету және зерттеулер жүргізуді география пәнімен байланыстыру. |
Алдыңғы білім | 5.4.1.1. Ежелгі адамдардың кәсібін сипаттау; «БББ әдісімен» оқушылардың үй тапсырмасы пысықталады |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарлаған кезеңдері | Сабақтағы жоспарлаған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы5 мин
10 мин | Мұғалім оқушылармен амандасып назарларын сабаққа шоғырландыру мақсатында сыныпты үш топқа бөледі. (Мыс, қалайы, қола). Мұғалім топбасшысына өз тобының мүшелерін бағалауды тапсырып,бағалау парақшаларын берді. Оқушылар тас дәуірінен кейін қола дәуірінің келуі,ежелгі адамдардың өміріндегі өзгерістердіанықтайды.«Ой қозғау» әдісі бойынша постермен топ атауларына түсініктеме беріп қорғайды.Мұғалім оқушылармен біріге отыра сабақтың тақырыбын анықтауға ықпал етіп, сабақта не үйрететінін айтады және нені үйрену керектігін талқылайды. | Фото суреттерТастан және металлдан жасалған құралдардың суреттері
Маркер, плакат
|
Сабақтың ортасы25 мин
| Тапсырма:«Серпілген сауал»әдісі:Тақырыпты түсіну деңгейін арттыру мақсатында оқушылардың арасында сұрақтарды қағазға жазып бүктеп алмастыру арқылы сұрақтарға жауап береді.Сұрақтар:Қола дәуірі тас дәуірінен айырмашылығы қандай?Металдан қандай заттар жасаған? Қазақстанның қай аумағында археологиялық ескерткіштер көптеп табылған?«Бағдаршам тәсілі»арқылы мұғалім оқушыларға қызыл, жасыл, сары карточкалар таратып береді, сол арқылы өз білімдерін анықтайды.«Миға шабуыл» әдісі: Мұғалім оқушыларға күрделі сұрақтар қояды оқушы шапшаң түрде жабауап береді. | Сұрақ-жауаптарды алу,А4 қағаздары
Қызыл, сары, жасыл карточкалар |
Сабақтың соңы10 мин
| Кері байланыс: Ойды аяқта:Бүгін мен білдім...Қиындық тудырды...Қолымнан келді...Мен үйрендім... | Ойды аяқта (плакат) сызбасы, бағалау парақтары, стикер |
Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз?
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасы |
Барлығы: «Бағдаршам тәсілі» арқылы Қазақстанда территориясында металл өндіру ісінің даму сатысын түсінді.Басым бөлігі: «Серпілген сауал» әдісі арқылыметалдан қандай заттар жасалғандығын және қай аймақтан табылғандығын анықтады.Кейбір оқушылар: «Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушылар металл өндірісінің шаруашылықтың қарқынды дамуына қалай үлес қосқанын дәлелдеді. | Өзіс-әрекетін бағалау. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс».
| Сыныптағы санитарлық-гигиеналық ережелерді сақтау. АКТ (интерактивті тақта) жұмыстарының пайдалану ережесі. Оқушылардың өзара қатынасын үнемі бақылау.
|
Сабақ бойынша рефлекция | Оқушылар Қазақстан аумағындағы өндірістің дамуын тарихи деректерді пайдалана отырып тұжырымдайды. Тақырып бойынша түсінді, ресурстар қолданды, тәсілдерді талдады. Әр түрлі тәсілдер арқылы тапсырмаларды белсенді орындады. |