1-тапсырма. «Ойлан,
жұптас,бөліс»
М
Барлық сыныпқа «Б.з.б.3 ғ
ортасы - б.з.б.8ғ аралығы неліктен қола дәуірі деп аталады?» -
деген сұрақ ортақ қояды
Оқушылар топпен тапсырманы талап бойынша 5 мин
ішінде орындайды, қорғауға 2 мин беріледі
Т
№1 топ: дәлелдемені сызба
ретінде келтіреді
№2
топ: дәлелдемені сурет ретінде келтіреді
№3 топ: дәлелдемені тірек
сөздермен айтады
Мақсатым: Әр топ жасаған талдауы арқылы
ой түйіндеп, саралайды.
2-тапсырма.
М
«Қатені тап» тапсырмасы арқылы
тақырыпқа сай деректерді қате айтады
Т/Ж оқушылар қате деректі лезде
қол көтеру белгімен қатені түзетеді
М
қате деректі айтқан кезде
картаны пайдаланады
Жаратылыстану пәні бойынша
пәнаралық байланыс орнатады
Оқушылар қатені түзеткен кезде дереу картаға
шығып, дәлелдермен айтады.
Мақсатым: тарихи деректерді пайдалана
отырып, картамен жұмыс істеу дағдыларын арттыру, қола дәуіріндегі
кен орындарын орналасу аймақтарын нақты
біледі
3-тапсырма. Ж«Мұқият зерделе!» Сурет
бойынша өз ойын зерделейді, түйін негізін ашып
көрсетіңіздер
Бағалау критерийі
Білім алушы сурет бойынша ресурстарды
пайдаланып,
металл өндірісі жетілуінің шаруашылық
салаларына тигізген ықпалын түсіндіреді.
Дескриптор Білім
алушы
- Суреттерден қола дәуірінде
жасалған құралдарды дұрыс атайды;
- Еңбек құралдың қалай жасалғаның
анықтайды;
- Қола дәуірінде жасалған құралдарды
сипаттайды;
- Құралдардың қолдану аясын
түсіндіреді
4-тапсырма. Оқушылар тастан және қоладан
жасалған бұйымдарды салыстырыңыздар және артықшылықтары мен
кемшіліктерін анықтаңыздар.
|
Тастан
|
Қоладан
|
1 топ - еңбек
құралдар
|
|
|
2 топ - қару
жарақтар
|
|
|
3 топ - ыдыс
аяқтар
|
|
|
Мақсатым: Әр топ жасаған талдауы арқылы
ой түйіндеп, саралайды, металдан жасаған еңбек құралдардың
артықшылықтарын анықтап, еңбек бөлінісі туралы ой
түйіндейді.
5-тапсырма.
М
«5R» маңыздылығы бойынша
қорытындылайды
Т
«5R» тапсырмасы арқылы топта
оқушылар сабақ тақырыбы, нақты «Қазақстан территориясында
металлургияның пайда болуы» бойынша тек бір сұрақ сөзге
шығармашылық танытып, 1сөйлеммен жауап жазады, қорытынды
шығарады. Не? Неге? Қашан? Не үшін?
Қалай?cұрақтар беріледі
Мақсатым: қола дәуірінде адамдардың
айналысқан кәсіптерін, алғашқы қоғамдық еңбек бөлінісінің жүзеге
асуын анықтайды. «Қазақстан территориясында
металлургияның пайда болуы»тақырыбы бойынша өз білімдерін жинақтап,
тиянақтайды.
Дескрипторлар: еңбек бөлінісінің жүзеге
асуын анықтайды;
металл өндеудің адамзат шаруашылығына тигізген
әсерін атайды;
жаңа шаруашылық түрлерін пайда
болуын себебін ашады.
|