Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||
Сабақтың басы 5мин |
Білім алушылармен амандасамын,түгендеймін «Конфеттер арқылы топқа бөлемін» Оқушыларға конфеттерді таратамын. Оқушыларды конфет түрлеріне қарай топтастырамын. Конфеттерге сәттілік немесе «бүгінгі сабақта 5-тік баға алуыңа тілектеспін» деген сияқты әдемі сөздер жазып қыстырып қоямын. Бүгінгі сабақтың оқу мақсаты мен сабақтың тақырыбын таныстырамын. |
Түрлі түсті конфеттер |
|||||||||||||
Сабақтаң ортасы 30 мин |
Барлық оқушылар
орындайды: «Бірлескен оқу – мозаикалық оқыту» әдісі. Топтық
жұмыс Дескриптор: білім алушы- - көшпелілік деген ұғымды анықтайды; - Ұлы даладағы ерте көшпенділерді анықтайды;
-Сақтардың әлеуметтік ұйымын
анықтайды;
Басым бөлігі орындайды: «Суреттер сөйлейді» әдіс-тәсілі, «Топтастыру» тәсілі 2 тапсырма: Ұлы Даладағы ерте көшпелілік-скифтер, сақтар және скифтерге сипаттама беріңдер.
Көшпелілік скифтер
Сақтар
Скифтер
Дескриптор: Білім алушы- -Ұлы Даладағы ерте көшпелілік-скифтерді анықтайды және тірек сызба арқылы түсіндіреді; -Сақтар туралы анықтап, тірек сызба арқылы түсіндіреді; -Скифтерге сипаттама береді, тірек сызбаға сызп түсіндіреді;
-өз ойларымен сынып
алдында бөліседі; ҚБ: «Бағдаршам» әдісі
Кейбір оқушылар
орындайды: «Талдау» әдісі
Дескриптор: Білім алушы-
-Ұлы Дала көшпелі
өркениеті мен «Өркениет» ұғымын салыстырады; -кестені толтырып, өзара бөліседі; -Қатемен жұмыс жасайды; -Өзара топтық бағалау жүреді.
ҚБ: «Бағдаршам» әдісі
|
10 – сынып Қазақстан
тарихы
А4 парақтары, қалам, бағалау парақтары бағдаршам
|
|||||||||||||
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс. Жазбаша бағалау. «Бес саусақ әдісі»
Бас бармақ-басты
мәселе. Бүгін сабақта ең құнды
мәселе қандай болды?
|
Бағалау парақтарын таратамын |
|||||||||||||
Саралау – Сіз
қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||
Барлық оқушылар:«Бірлескен оқу – мозаикалық оқыту әдісі» -мәтінмен жұмыс жасай отырып - көшпелілікті,Ұлы даладағы ерте көшпенділерін, сақтардың әлеуметтік ұйымын анықтады.
Кейбір оқушылар орындады: «Талдау» әдісі арқылы кестеге Ұлы Дала көшпелі өркениеті, «Өркениет» ұғымын байланыстырып, салыстырып, айырмашылығын анықтады.
|
ҚБ: «Бағдаршам» әдісі
ҚБ: «Бағдаршам»
әдісі
«Бес саусақ әдісі»
Бас бармақ-басты
мәселе. Бүгін сабақта ең құнды
мәселе қандай болды?
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |