|
Lesson \ Сабақ : 27 |
School\ Мектеп : |
|||
|
Theme\ Тақырыбы: Module 4 My pets \ Төртінші тарау , Менің үй жануарларым |
||||
|
Date\ Күні : 8 December |
Teacher\ Пән мұғалімі : Abdieva E. |
|||
|
Grade : 1 «Б»,\ Сыныбы: |
Number present: \ сабаққа қатысқаны: 1 «Б»- |
Absent: \ сабаққа қатыспағаны: 1 «Б»-
|
||
|
Learning objectives\ Сабақтың мақсаты : |
To introduce pets \ Үй жануарларымен таныстыру ; To use words “This is my pet. It’s cat.”\Мына сөз тіркестерін қолдануды үйрету; To know new words as pets: rabbit, fish, cat, dog, mouse \ Мына сөздерді ағылшын тілінде атауын үйрету; |
|||
|
Lesson objectives\ Табыс критерийі : |
All learners should be able to:\ Барлық оқушылар білу керек:
This is my pet . It is dog … |
|||
|
Previous learning \ Алдыңғы сабақ |
Consolidation\ қайталау |
|||
|
Plan\ жоспар |
||||
|
Planned things |
Planned activities\ Жоспарланған іс – әрекеттер |
Resources\ дереккөздер |
||
|
Beginning the lesson :
5 min
5 min
8 min
|
|
The “The ABC” poster \ Тірек сызба |
||
My family My school My room |
Cards My family\ менің отбасым My school\ менің мектебім My room\менің бөлмем, үйім |
|||
To show flash cards of pets\ Оқушыларды үй жануарларымен таныстыру ; To ask them how do you say it in their mother language and in Russian language\ Оқушылардан бұл сурет ана тілінде және орыс тілінде қалай аталатынын сұрап біле отырып, қолдана білуге дағдыландыру; Rabbit- қоян\ кролик Fish-балық\рыба Cat-мысық\кот Dog- ит\ собака Mouse-тышқан\ мышь |
Flash cards \ қима қағаздар Rabbit, Dog, cat, fish, mouse |
|||
|
Middle
5 min
7 min |
Sing the My pets song!\ Менің сүйікті жануарым атты әнін орындау; This is my dog Woof! Woof! This is my dog Woof! Woof! And it’s name is Snoopy! Woof! Woof! |
CD “My pet” Smiles pupil’s book and activity book, оқулық, Сд диск |
||
|
Work with the work book\ Оқулықпен жұмыс Exercise 1 p 44 Rabbit Mouse Dog Fish Cat |
Smiles Work book Flash cards |
|||
|
10 min
Ending the lesson:
5 min
Рефлексия
|
Entertaining English\ Сергіту сәті Оқушылар ағылшын тілінде үйренген жаттауларын айтып береді; Pupils chants and songs in English |
Chants and song,
|
||
|
My smiles Report\ Өзін - өзі бағалау ;
Success criteria Learners achieve this learning objectives:
If they
Learners are working towards this Learning objectives: if they
Менің сабақ туралы ойларым: Не сәтті өтті? Не сәтсіз өтті? |
Smiles stars, triangle and square
Келесі жолғы жоспарлауым: |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қазақстанда ауа температурасының өзгеруі"
"Қазақстанда ауа температурасының өзгеруі"
|
Lesson \ Сабақ : 27 |
School\ Мектеп : |
|||
|
Theme\ Тақырыбы: Module 4 My pets \ Төртінші тарау , Менің үй жануарларым |
||||
|
Date\ Күні : 8 December |
Teacher\ Пән мұғалімі : Abdieva E. |
|||
|
Grade : 1 «Б»,\ Сыныбы: |
Number present: \ сабаққа қатысқаны: 1 «Б»- |
Absent: \ сабаққа қатыспағаны: 1 «Б»-
|
||
|
Learning objectives\ Сабақтың мақсаты : |
To introduce pets \ Үй жануарларымен таныстыру ; To use words “This is my pet. It’s cat.”\Мына сөз тіркестерін қолдануды үйрету; To know new words as pets: rabbit, fish, cat, dog, mouse \ Мына сөздерді ағылшын тілінде атауын үйрету; |
|||
|
Lesson objectives\ Табыс критерийі : |
All learners should be able to:\ Барлық оқушылар білу керек:
This is my pet . It is dog … |
|||
|
Previous learning \ Алдыңғы сабақ |
Consolidation\ қайталау |
|||
|
Plan\ жоспар |
||||
|
Planned things |
Planned activities\ Жоспарланған іс – әрекеттер |
Resources\ дереккөздер |
||
|
Beginning the lesson :
5 min
5 min
8 min
|
|
The “The ABC” poster \ Тірек сызба |
||
My family My school My room |
Cards My family\ менің отбасым My school\ менің мектебім My room\менің бөлмем, үйім |
|||
To show flash cards of pets\ Оқушыларды үй жануарларымен таныстыру ; To ask them how do you say it in their mother language and in Russian language\ Оқушылардан бұл сурет ана тілінде және орыс тілінде қалай аталатынын сұрап біле отырып, қолдана білуге дағдыландыру; Rabbit- қоян\ кролик Fish-балық\рыба Cat-мысық\кот Dog- ит\ собака Mouse-тышқан\ мышь |
Flash cards \ қима қағаздар Rabbit, Dog, cat, fish, mouse |
|||
|
Middle
5 min
7 min |
Sing the My pets song!\ Менің сүйікті жануарым атты әнін орындау; This is my dog Woof! Woof! This is my dog Woof! Woof! And it’s name is Snoopy! Woof! Woof! |
CD “My pet” Smiles pupil’s book and activity book, оқулық, Сд диск |
||
|
Work with the work book\ Оқулықпен жұмыс Exercise 1 p 44 Rabbit Mouse Dog Fish Cat |
Smiles Work book Flash cards |
|||
|
10 min
Ending the lesson:
5 min
Рефлексия
|
Entertaining English\ Сергіту сәті Оқушылар ағылшын тілінде үйренген жаттауларын айтып береді; Pupils chants and songs in English |
Chants and song,
|
||
|
My smiles Report\ Өзін - өзі бағалау ;
Success criteria Learners achieve this learning objectives:
If they
Learners are working towards this Learning objectives: if they
Менің сабақ туралы ойларым: Не сәтті өтті? Не сәтсіз өтті? |
Smiles stars, triangle and square
Келесі жолғы жоспарлауым: |
|||
шағым қалдыра аласыз














