Материалдар / Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар. Жергілікті жердің ерекше қорғалатын аймақтары.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар. Жергілікті жердің ерекше қорғалатын аймақтары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл күй» әдісін пайдалану.1.Қазақстандағы қорықтардың орналасу орнын және ерекшеліктерін сипаттау 2.Қорғалатын табиғи аумақтарға анықтама беру
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Экожүйелер

Педагогтің аты-жөні:

Сайлауова А.О

Күні:

25.09.2023ж

Сыныбы: 7 А

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар. Жергілікті жердің ерекше қорғалатын аймақтары.

Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы. Жергілікті өңірдің ҚР Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен өсімдіктері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.2.3 - ерекше қорғалатын Қазақстан Республикасының табиғи аймақтарының өсімдіктері мен жануарларын сипаттау

7.3.2.4 - жергілікті өңірдің Қазақстан Республикасының Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен өсімдіктеріне мысал келтіру

Сабақтың мақсаты:

Ерекше қорғалатын Қазақстан Республикасының табиғи аймақтарының өсімдіктері мен жануарларын анықтау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл күй» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал туғызады.

Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды;

Жарайсың




Жаңа сабаққа кіріспе


«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын қоямын






1.Қандай аумақтар қорықтар деп аталады?

2. Қандай қорықтарды білесіңдер?

3. Қорықтардың қорықшалардан айырмашылығы неде?

4.Өсімдіктер мен жануарлардың жер беінен жойылу себептерін атаңдар?

5. Қандай организимді эндемик дейміз?

Қ.Б Мадақтау


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин

1-тапсырма

1.Қазақстандағы қорықтардың орналасу орнын және ерекшеліктерін сипаттау

2.Қорғалатын табиғи аумақтарға анықтама беру


1-тапсырма

Қазақстандағы қорықтардың орналасу орнын және ерекшеліктерін сипаттайды

2. Қорғалатын табиғи аумақтарға анықтама береді:

Қорық---

Қорықша---

Ұлттық саябақ---

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Тапсырмаларды орындайды.






7-сынып оқулығы.



2-тапсырма

Жануарлар санының күрт қысқару факторларын анықтау

2-тапсырма

1. Жануарлар санының күрт қысқару факторлары

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1.Сызбанұсқаны дәптерге сызып толтырады.

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Жапондық бағалау әдісі

image1.png




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!