Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Экожүйелер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сайлауова А.О |
|
Күні: |
25.09.2023ж |
|
Сыныбы: 7 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар. Жергілікті жердің ерекше қорғалатын аймақтары. Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы. Жергілікті өңірдің ҚР Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен өсімдіктері. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.2.3 - ерекше қорғалатын Қазақстан Республикасының табиғи аймақтарының өсімдіктері мен жануарларын сипаттау 7.3.2.4 - жергілікті өңірдің Қазақстан Республикасының Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен өсімдіктеріне мысал келтіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Ерекше қорғалатын Қазақстан Республикасының табиғи аймақтарының өсімдіктері мен жануарларын анықтау |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл күй» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал туғызады. |
Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды; |
Жарайсың |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын қоямын
|
1.Қандай аумақтар қорықтар деп аталады? 2. Қандай қорықтарды білесіңдер? 3. Қорықтардың қорықшалардан айырмашылығы неде? 4.Өсімдіктер мен жануарлардың жер беінен жойылу себептерін атаңдар? 5. Қандай организимді эндемик дейміз? |
Қ.Б Мадақтау |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин |
1-тапсырма 1.Қазақстандағы қорықтардың орналасу орнын және ерекшеліктерін сипаттау 2.Қорғалатын табиғи аумақтарға анықтама беру |
1-тапсырма Қазақстандағы қорықтардың орналасу орнын және ерекшеліктерін сипаттайды 2. Қорғалатын табиғи аумақтарға анықтама береді: Қорық--- Қорықша--- Ұлттық саябақ--- |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Тапсырмаларды орындайды.
|
7-сынып оқулығы. |
|
|
2-тапсырма Жануарлар санының күрт қысқару факторларын анықтау |
2-тапсырма 1. Жануарлар санының күрт қысқару факторлары
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Сызбанұсқаны дәптерге сызып толтырады. |
7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Жапондық бағалау әдісі |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар. Жергілікті жердің ерекше қорғалатын аймақтары.
Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар. Жергілікті жердің ерекше қорғалатын аймақтары.
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Экожүйелер |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сайлауова А.О |
|
Күні: |
25.09.2023ж |
|
Сыныбы: 7 А |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар. Жергілікті жердің ерекше қорғалатын аймақтары. Қазақстан Республикасының Қызыл кітабы. Жергілікті өңірдің ҚР Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен өсімдіктері. |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.3.2.3 - ерекше қорғалатын Қазақстан Республикасының табиғи аймақтарының өсімдіктері мен жануарларын сипаттау 7.3.2.4 - жергілікті өңірдің Қазақстан Республикасының Қызыл кітабына енгізілген жануарлары мен өсімдіктеріне мысал келтіру |
|
Сабақтың мақсаты: |
Ерекше қорғалатын Қазақстан Республикасының табиғи аймақтарының өсімдіктері мен жануарларын анықтау |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл күй» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал туғызады. |
Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды; |
Жарайсың |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын қоямын
|
1.Қандай аумақтар қорықтар деп аталады? 2. Қандай қорықтарды білесіңдер? 3. Қорықтардың қорықшалардан айырмашылығы неде? 4.Өсімдіктер мен жануарлардың жер беінен жойылу себептерін атаңдар? 5. Қандай организимді эндемик дейміз? |
Қ.Б Мадақтау |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин |
1-тапсырма 1.Қазақстандағы қорықтардың орналасу орнын және ерекшеліктерін сипаттау 2.Қорғалатын табиғи аумақтарға анықтама беру |
1-тапсырма Қазақстандағы қорықтардың орналасу орнын және ерекшеліктерін сипаттайды 2. Қорғалатын табиғи аумақтарға анықтама береді: Қорық--- Қорықша--- Ұлттық саябақ--- |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Тапсырмаларды орындайды.
|
7-сынып оқулығы. |
|
|
2-тапсырма Жануарлар санының күрт қысқару факторларын анықтау |
2-тапсырма 1. Жануарлар санының күрт қысқару факторлары
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл 1.Сызбанұсқаны дәптерге сызып толтырады. |
7-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Жапондық бағалау әдісі |
|
шағым қалдыра аласыз

















