Материалдар / Қазақстанда жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер туралы не білеміз?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақстанда жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер туралы не білеміз?

Материал туралы қысқаша түсінік
8.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу. 8.4.4.2 - тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
1192
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ПӘН: ҚАЗАҚ ТІЛІ МЕКТЕП:
5-бөлім: Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанда жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер туралы не білеміз?
КҮНІ: 17.01.2019
Мұғалім:Ханов Ш.У
СЫНЫП: 8 «а» ОҚУШЫ САНЫ: КЕЛМЕГЕНДЕР
Сабақ қамтитын оқу мақсаттары 8.1.6.1 - коммуникативтік жағдаятқа сай ғылыми және халықаралық терминдерді, ғылыми деректерді орынды қолданып, диалог, монолог, полилогта өз ойын дәлелді, жүйелі жеткізу.8.4.4.2 - тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану.
Сабақ мақсатыҒылыми деректерді қолданып, диалог құрастыру Диалог кезінде тұрлаулы сөйлем мүшелерінің орнын сақтайды.
Бағалау критерийі Тақырыпқа қатысты диалог, монолог, полилог құрастырадыҒылыми терминдер мен деректерді қолданадыТұрлаулы сөйлем мүшелерінің орнын сақтайды
Тілдік мақсаттар

Жойылып кету қаупі, қауіптің белгісі, төлқұжаты, сирек кездесетін түрлер, саны күрт азайып бара жатқан түрлер, қарқынды түрде азаюына жол берілмеуі қажет.
Жоспар:
Жоспарланған уақытІс-шараларРесурстар
Сабақтың басы2 мин







5 мин















5 мин













10 мин











15 мин





















Ұйымдастыру кезеңі, сынып даярлығы тексеріледі. Сабақ мақсаты анықталады. 1-тапсырма Оқушылар тұрған орындарында шынжыр бойымен санайды. 3-ке бөлінетін, құрамында 3 саны бар сандарға келгенде оқушылар биоалуантүрлілікті сақтау туралы, қалай қорғауға болатындығына қатысты сөздер, сөз тіркестері, сөйлемдер айтады.Б. «Өзара бағалау»



2-тапсырма Мәтінді мұқият оқыңыз.



(а) Мәтіндегі терминдерді, маңызды деректерді кестеге түртіп отырыңыз.

(ә) Жағдаят: Сіз радио бағдарламасынан Қазақстанда жойылып бара жатқан жануарлар мен өсімдіктер туралы естідіңіз. Сіз үшін бұл ақпараттар қызықты болды. Осыны досыңызбен бөлісіңіз. Жоғарыдағы терминдер мен деректерді қолданып, досыңызбен диалог құрыңыз. Сөйлем мүшелеріні сөйлем жасаудағы өзіндік орнын ,қызметін түсініп сөйлеу сөзіңізде түрлеріне көңіл бөліңіз.

ДескрипторБілім алушы-мәтіннен терминдер мен ғылыми деректерді анықтайды;ақырыпқа қатысты диалог құрастырады;-сөйлем мүшелерінің түрлерін қолданады.-диалогте термин мен деректерді қолданады.

Жұпта бағалау.4-тапсырма «Биоалуантүрлілікті қалай сақтаймыз?» деген сұраққа идеяларын жазып, «Қорғаныш» жәшігіне салады.























https://www.youtube.com/watch?v=V8qSxEA3E5Y





















Рефлексия









Оқушылар смайликтерді көрсету арқылы рефлексия береді.



Қосымша мәлімет
Саралау – көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларыңызға қандай жоспар құрған болар едіңіз?

Бағалау – оқушылардың не үйренгенін қалай анықтауды жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланысқа сілтемеДенсаулық және қауіпсіздікАКТ сілтемелеріҚұндылықтар сілтемесі

Жұптар бірі-біріне қолдау көрсетеді. Нәтижені саралау.

Оқуды қадағалауСұрақ - жауапТоптық бағалау

Георграфия пәнімен байланыс. Пән мұғалімімен ой бөлістім.

Сыныпты топтарға бөлу.

АҚТ дағдылары

Топпен жұмыс істеу дағдылары. (бір-бірін тыңдау, құрметтеу.)



Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?



Қорытынды бағалау:Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)1: 2: Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)1: 2:Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!