Материалдар / Қазақстанда капиталистік қатынастардың дамуы

Қазақстанда капиталистік қатынастардың дамуы

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қазақстанда капиталистік қатынастардың дамуы" тақырыбында ашық сабақ.
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

Қорам орта мектебі КММ

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

7.3 Қазақстан Ресей империясының құрамында

Педагогтің аты-жөні:

Таирова ГХ

Күні:

24.02 .25ж

Сынып: 7 в

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстанда капиталистік қатынастардың дамуы.

Зерттеу сұрағы: Қазақстанның өнеркәсіптік дамуы қалай басталды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.4.2.1 капиталистік қатынастар дамуының Қазақстанның экономикасына ықпалын анықтау

Сабақтың мақсаты

Капиталистік қатынастардың Қазақстан экономикасына ықпалын анықтап,оның қазақ халқының өміріне әсерін талдайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 минут


Миға шабуыл

Суретті көріп,сіздерге қандай ой келді?Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қалай аталуы мүмкін?

Прямоугольник 3 Прямоугольник 4

Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.

Сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады.Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.













Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

Тақырып

тық суреттер



Презентация

Сабақтың ортасы 30 минут





«Сөздер банкі»

Шыны банкке жаңа ұғымдар мен бұрыннан таныс ұғымдар жазылған карточкалар салынады.

1

Өндіріс

Белгілі бір өнімді шығаратын орын

3

Банк

Қаржылық қызмет көрсету мекемесі

4

Қаржы

Ақша

5

Жалдамалы жұмысшы табы

Жұмыс күшін сату арқылы күн көретін өндірістегі кедей

6

Буржуазия


Елдегі капиталдың біраз бөлігін иемденген өндіріс пен саудадағы және қаржы салаларындағы кәсіпкерлік қызметпен айналысатын тұлға

7

Жатақ

Көшіп-қонатын күш көлігі болмағандықтан, үнемі қыстауда немесе қала маңында тұрып күн көрген кедейлер

8

Ереуіл

Жұмыс берушіге қарсы жұмысшылардың қарсылығы

Мәтінмен жұмыс

«Қазақстандағы капиталистік қатынастар»

Қазақстандағы тау-кен өндірісі, ауыл шаруашылығы өндірісі, сауда ісі, банк-ақша қатынастарытуралы мәтіндер таратылады.

  1. Тау кен өндірісі;

  2. Ауыл шаруашылығы;

  3. Сауда, темір жол, банк-қаржы қатынастары

Картамен жұмыс

«Өндіріс орындары мен темір жолдар»

Мұғалім картадан Қазақстан аумағында пайда болған XIX ғ кен орындары мен темір жолдарды көрсетіп, таныстырады. Оқушылардың берілген ақпаратты қаншалықты игергенін анықтау үшін кескін карта таратылып, оларға кен орындары мен темір жолдарды белгілеу тапсырылады.

Интерпретация

Мұғалім сабақтың басындағы зерттеу сұрағына қайта оралады. Зерттеу сұрағы төңірегінде талқылау жүргізіледі.

Зерттеу сұрағы:«Қазақстанның өнеркәсіптік дамуы қалай басталды?

Оқушылар тарихи оқиғаны түйіндеп, мәселені тұжырымдау үшін төмендегідей тапсырма ұсынылады.

Тарихи сынақ хат

ХІХ ғ. Қазақстанда капиталистік қатынастардың дамуының мынадай себептері... ... ... ... ... ... ... ... болды.

Патша өкіметінің көздеген мақсаты...

Капиталистік қатынастардың Қазақстанның тау кен өндірісінде, ауыл шаруашылығында, саудада, темір жол мен банк-қаржы қатынастарында болғандығынмына фактілер.... ... ... ... ... ... ... ... арқылы дәлелдеуге болады


Мәтінмен жұмыс











































Картамен жұмыс





















Бос сөздердің орнына керекті сөздерді қойып жазады

ФБ.5 балл

Дескрипторы:

-Тау-кен өндірісіндегі капиталистік қатынастардың дамығандығын кемінде 3 дәлел негізінде түсіндіреді және кемінде 3 өндіріс орындарын атайды; 1балл

-Ауыл шаруашылығында капиталистік қатынастардың дамығандығын кемінде 3 дәлел негізінде түсіндіреді және кемінде 3 өндіріс орындарын атайды; 1балл

-Патша өкіметінің Қазақстанда темір жолдарды салудағы көздеген мақсатының кемінде 2 себебін, кемінде 2 темір жол бағытын атайды, 1балл

- банк-қаржы нысандарының пайда болуының кемінде 2 себебін түсіндіріп, кемінде 2 банк бөлімшесін атайды және өлкедегісауда-саттықтың 2 ерекшелігіне тоқталады; 2балл







ФБ.1 балл


Дескрипторы:

-Кескін картаға кемінде 3 өндіріс орындарымен 2 темір жол бағытын белгілейді;1балл

















ФБ.4 балл

Дескриптор:

-Жауап құрылымын сауатты құрайды;2балл

-Дәлелді дәйекпен жауап береді2балл

Ақпараттық мәтін







https://yandex.kz/images/search?pos=9&from=tabbar&





Тақырып

тық кесте


https://youtu.be/6tQ5TwgGmy4











https://youtu.be/7rkMDJlGBVE



таратпа материал

дар






ҚБ парағы

Сабақтың соңы

5 минут



Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

Қосымша материалдарды пайдалана отырып, «Қазақ жұмысшыларының

бiр күнi» деген тақырыпқа әңгiме

құрастыру .

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка







Кері байланыс 2 минут

  • Бүгінгі сабақ мазмұны түсінікті ме?

  • Не түсініксіз?

  • Нені білгіңіз келеді?

  • Мақсатымызға жеттік пе?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады



Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект





ЖИ арқылы жасау
11 Наурыз 2025
153
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі