Сабақтың
басы
8
минут
|
Миға
шабуыл
Суретті көріп,сіздерге қандай
ой келді?Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қалай аталуы
мүмкін?
Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы
анықталады.
Сабақ тақырыбы, оқу мақсаттары
мен бағалау критерийлері оқушыларға таныстырылады.Тарихи концепт
пен зерттеу сұрағына назар
аударылады
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
Тақырып
тық
суреттер
Презентация
|
Сабақтың ортасы 30
минут
|
«Сөздер
банкі»
Шыны банкке жаңа ұғымдар мен
бұрыннан таныс ұғымдар жазылған карточкалар
салынады.
1
|
Өндіріс
|
Белгілі бір өнімді шығаратын
орын
|
3
|
Банк
|
Қаржылық қызмет көрсету
мекемесі
|
4
|
Қаржы
|
Ақша
|
5
|
Жалдамалы жұмысшы
табы
|
Жұмыс күшін сату арқылы күн
көретін өндірістегі
кедей
|
6
|
Буржуазия
|
Елдегі капиталдың біраз
бөлігін иемденген өндіріс пен саудадағы және қаржы салаларындағы
кәсіпкерлік қызметпен айналысатын
тұлға
|
7
|
Жатақ
|
Көшіп-қонатын күш көлігі
болмағандықтан, үнемі қыстауда немесе қала маңында тұрып күн көрген
кедейлер
|
8
|
Ереуіл
|
Жұмыс берушіге қарсы
жұмысшылардың
қарсылығы
|
Мәтінмен
жұмыс
«Қазақстандағы капиталистік
қатынастар»
Қазақстандағы тау-кен өндірісі, ауыл
шаруашылығы өндірісі, сауда ісі, банк-ақша
қатынастарытуралы мәтіндер
таратылады.
-
Тау кен
өндірісі;
-
Ауыл
шаруашылығы;
-
Сауда, темір жол,
банк-қаржы қатынастары
Картамен
жұмыс
«Өндіріс орындары мен темір
жолдар»
Мұғалім картадан
Қазақстан аумағында пайда болған XIX ғ кен орындары мен темір
жолдарды көрсетіп, таныстырады. Оқушылардың берілген ақпаратты
қаншалықты игергенін анықтау үшін кескін карта таратылып, оларға
кен орындары мен темір жолдарды белгілеу
тапсырылады.
Интерпретация
Мұғалім сабақтың басындағы
зерттеу сұрағына қайта оралады. Зерттеу сұрағы төңірегінде талқылау
жүргізіледі.
Зерттеу
сұрағы:«Қазақстанның өнеркәсіптік
дамуы қалай басталды?
Оқушылар тарихи оқиғаны
түйіндеп, мәселені тұжырымдау үшін төмендегідей тапсырма
ұсынылады.
Тарихи сынақ
хат
ХІХ ғ. Қазақстанда
капиталистік қатынастардың дамуының мынадай
себептері... ... ... ... ... ... ...
... болды.
Патша өкіметінің
көздеген мақсаты...
Капиталистік қатынастардың
Қазақстанның тау кен
өндірісінде,
ауыл
шаруашылығында,
саудада,
темір жол мен
банк-қаржы қатынастарында болғандығынмына
фактілер.... ... ... ... ... ... ... ... арқылы дәлелдеуге
болады
|
Мәтінмен
жұмыс
Картамен
жұмыс
Бос сөздердің орнына керекті
сөздерді қойып жазады
|
ФБ.5
балл
Дескрипторы:
-Тау-кен өндірісіндегі
капиталистік қатынастардың дамығандығын кемінде 3 дәлел негізінде
түсіндіреді және кемінде 3 өндіріс орындарын атайды;
1балл
-Ауыл шаруашылығында
капиталистік қатынастардың дамығандығын кемінде 3 дәлел негізінде
түсіндіреді және кемінде 3 өндіріс орындарын атайды;
1балл
-Патша өкіметінің Қазақстанда
темір жолдарды салудағы көздеген мақсатының кемінде 2 себебін,
кемінде 2 темір жол бағытын атайды,
1балл
- банк-қаржы нысандарының
пайда болуының кемінде 2 себебін түсіндіріп, кемінде 2 банк
бөлімшесін атайды және өлкедегісауда-саттықтың 2 ерекшелігіне
тоқталады; 2балл
ФБ.1
балл
Дескрипторы:
-Кескін картаға кемінде 3
өндіріс орындарымен 2 темір жол бағытын
белгілейді;1балл
ФБ.4
балл
Дескриптор:
-Жауап құрылымын сауатты
құрайды;2балл
-Дәлелді дәйекпен
жауап береді2балл
|
Ақпараттық
мәтін
https://yandex.kz/images/search?pos=9&from=tabbar&
Тақырып
тық
кесте
https://youtu.be/6tQ5TwgGmy4
https://youtu.be/7rkMDJlGBVE
таратпа
материал
дар
ҚБ
парағы
|
Кері байланыс 2
минут
|
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|