Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
5-мин
Өткен білімді еске
түсіру
|
Бастапқы стимул.
«Миға шабуыл» әдісі
«Кеңес билігінің орнауы»
суретпен жұмыс.Сұрақтар қойып,
әңгімелесу
Кім?
Не?
Неге?
Қашан?
Қайда?
Сабақ тақырыбы, мақсаты,
бағалау критерийлерімен таныстыру.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа көшу
|
Мадақтау
|
Оқулық
Тақырыптық
суреттер
|
Жаңа
білім
10-мин
15-мин
5-мин
5-мин
|
Тақырыпқа
шолу.
- Қос үкімет қашан
орнады?
- Неліктен кеңестер
Уақытша үкіметке қарсы болды?
Кеңестердің негізгі
мақсаттары қандай еді?
Зерттеу мен
талдау
Мәтінмен
жұмыс.
Қазақстанда кеңес
өкіметінің орнауы.
Жұптық
жұмыс
1-тапсырма Кестемен
жұмыс
Қазақстанда кеңес
өкіметінің орнауына 3-дәлел келтіріп кестені
толтырыңдар
«Жұптас,бөліс» әдісі
№
|
Қарулы
күреспен
|
Бейбіт
жолмен
|
1
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
2-тапсырма Жеке
жұмыстар
Оқулықпен жұмыс 64
беттегі
,
Оқулық мәтінің және қосымша
материалды талдау негізінде Кеңес өкіметінің эқономикалық,саяси
әлеуметтік,реформаларын топтап жіктеңдер 64
беттегі
1.Саяси
реформа
2
.Экономикалық
3.Әлеуметт
Ерекше білімді қажет ететін
оқушыларға тапсырма
3-тапсырма
«Суреттер сөйлейді»
әдісі
Топтық
3-тапсырма
«Ойлан,тап»әдісі
Жұптық
жұмыс
Картамен
жұмыс.
Қазақстанда кеңес үкіметінің
орнауын картадан анықтаңдар
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды
Қазақстанда кеңес билігінің
ерекшеліктерін анықтайды.
Кеңес өкіметінің
эқономикалық,
Саяси,
әлеуметтік,
реформаларды
анықтайды.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
Дискриптор:
1 .Қазақстандағы бейбіт жолмен
орнаған елді мекенді анықтайды
2.Қазақстандағы қарулы жолмен
орнаған елді мекенді анықтайды
Барлығы 6 балл
Қ/Б
Дискриптор:
Кеңес өкіметінің
эқономикалық,
саяси,әлеуметтік,
реформаларын,
топтап
жіктейді
Барлығы 3 балл
Қ/БМадақтау
Дискриптор:
Сурет арқылы белгілі
оқиғаларды анықтайды
Барлығы 5 балл
Қ/Б
Дискриптор:
Картадан кеңес өкіметінің
орнаған елді мемлекетті анықтайды
Барлығы 1 балл
Қ/Б
|
Оқулық,мәтіндер
кесте
|