Материалдар / Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт азаттық қозғалыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт азаттық қозғалыс

Материал туралы қысқаша түсінік
күнделікті сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2019
678
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:    Пәні: Қазақстан тарихыСыныбы:    9
Сабақтың тақырыбы:Қазақстандағы 1916 жылдағы ұлт-азаттық қозғалыс
Жалпы мақсаты:Қозғалыстың келіп шығу себептері, барысы, жеңілу себептері тарихи маңызы туралы білу
Сілтеме:Қазақстан тарихы оқулығы 9 сынып. Интернет материалдары.
Оқу нәтижесі:Оқушылар өткен білімдерін пысықтап, қорытындылауға үйренеді.
Қолданылатын материалдар:Қағаздар, түрлі-түсті қаламдар 
Оқыту формасы, технологиясы,  әдістері:Оқытудағы жаңа тәсілдер. Көшбасшылық және жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Блум таксономиясы. СТО элементтері. ОүБ.
Сабақ кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
ПсихологиялықдайындықСынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, назарларын  сабаққа аудару, топқа бөлу. 2-минутТүрлі-түсті қағаздар арқылы топқа бөлінеді.
 І.БілуСабақтың мақсатын айқындау«Ой қозғау» әдісі (өткен тақырыптардан сауал тастай отырып, өткенге шолу жасау)3 минут Оқушылар өздері ой қозғайды. Берілген сұрақтарға жауап береді.
  ІІ.Түсіну Материал бойынша балалардың ой - талқы жасауы. Топтарға бұйрыққа қатысты көзқарастарға қандай баға беретіндері жайлы сұрақ қою. Өз көзқарастарын атап өту.Әр топқа өздеріне берілген тапсырманы орындап топ басшылары түсіндіреді. Тақырып бойынша сұрақтар қойып, түсініктерін анықтау. 15 минут  Өздеріне мақсат қоя білуге үйренеді. І - топ. Бұйрықты қолдаушыларІІ - топ. Көтеріліске шақырушыларІІІ - топ. Келісімпаздықты ұстанатындар Топ мүшелері жауаптарды өзара  бағалап отырады.
ІІІ. ТалдауШығармашылық тапсырма.Сендер өздеріңді 1916 жылғы маусым жарлығына байланысты жиналған топ жиынында қатысып отырмын деп көз алдарыңа елестетіңдер. Онда қандай мәселелер талқылануы мүмкін? Тарихи әңгіме құрастырыңдар.10 минут Берілген тапсырма бойынша оқушылар тапсырманы жеке-жеке орындайды.(Әңгімелері тыңдалып, балалардың ойлары қандай болғандығына тоқтап өту)
 ІҮ.ЖинақтауКестемен жұмыс.  8 минут

 Берілген тапсырманы дәптерлеріне жазып орындайды.
Ү.Бағалау  Формативті бағалау. Жиынтық баға.3 минутОқушылар өздерін және топты бағалау смайликтер арқылы бағалайды.  
VII. Рефлексия - Осы қарастырылған сұрақ бойынша сендердің білімдерің қалай өзгерді?- Сендерді қандай жағдай таңдандырды?- Бүгінгі сабағымызда біздер не істедік?- Бұрынғы өткізіліп жүрген әдістен ерекшелігі қандай?- Осы әдіс сендердің әрқайсыңа не берді деп ойлайсыңдар? 3-минутСабақтағы  көңіл-күйлерін смайликтер арқылы көрсетеді. Өз пікірлерін айтады. 
VІ. Үйге тапсырмасын  беру 1916 жылғы ұлт - азаттық қозғалыс тақырыбын толық қамтитын 15 сұрақтан тұратын тест дайындап келу.1-минутОқушылар күнде




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!