Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысы

Материал туралы қысқаша түсінік
1916 ж. ұлт-азаттық қозғалыс басшыларының рөлінің маңыздылығын анықтайды 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс басшыларының рөлін талдайды
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

8.1А ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан

Педагогтің Т.А.Ә.


Күні:


Сынып:8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысы

Зерттеу сұрағы:1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық сипат алды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

8.3.1.3 – 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау және тұлғалардың рөліне баға беру

*Тарихи ойлау дағдысы

*Тарихи концепт

Тарихи талдау мен түсіндіру

Маңыздылық.

Тарихи талдау мен түсіндіру

Себеп пен салдар

Сабақтың мақсаты

1916 ж. ұлт-азаттық қозғалыс басшыларының рөлінің маңыздылығын анықтайды

1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс басшыларының рөлін талдайды

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру


Өткен білімді еске түсіру

7 минут


Жаңа тақырыпқа қадам

3 минут

(Ұ) Психологиялық ахуал орнату

Сабақ мақсатына болжам

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен

таныстыру Shape1

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Суреттер топ тамасы, патша үкіметінің құ- лауы туралы ұрандар


Сабақтың ортасы

Жаңа білім

5 минут













10 минут

























5 минут











10 минут



Бағалау парағы тарытылады

Оқушы аты-жөні____________________________


Тапсырмалар

Оқушы жинаған балл

Жалпы балл

1 -тапсырма

 

6

2- тапсырма

 

4


  1. тапсырма: топтық жұмыс «Блум түймедағы»

1-топ - 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау

2-топ- тұлғалардың рөліне баға беру

ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды

2 тапсырма: SWOT-талдау
Ұлт-азаттық көтеріліске қатысқан Алаш қайраткерлерінің рөліне баға беру


S-мықты жағы

W-әлсіз жағы

O-мүмкіндіктер

T-қауіп-қатер




Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды

Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.



Дескрипторы

  • А.Имановтың тарихи рөлінің маңыздылығын бағалайды;

  • өз бағасын негіздейді;

  • Б.Әшекеевтің тарихи рөлінің маңыздылығын бағалайды;

  • өз бағасын негіздейді;

  • Ә.Жанбосыновтың тарихи рөлінің маңыздылығын бағалайды;

  • өз бағасын негіздейді;

  • Т.Бокиннің тарихи рөлінің маңыздылығын бағалайды;

  • өз бағасын негіздейді;

  • Кейкі батырдың тарихи рөлінің маңыздылығын бағалайды;

өз бағасын негіздейді

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады













ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»










ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

5 минут



Кері байланыс

Бүгінгі сабақтан мен не білдім?

Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің?

Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект


Үй тапсырмасы

«Кластер» әдісі -1916 жылғы көтерілістің орталықтары жайлы сызба (таңдауына қарай)
























Бағалау парағы

Оқушы аты-жөні_________________________

Тапсырмалар

Оқушы жинаған балл

Жалпы балл

1 -тапсырма

 

6

2- тапсырма

 

4


Бағалау парағы

Оқушы аты-жөні_________________________

Тапсырмалар

Оқушы жинаған балл

Жалпы балл

1 -тапсырма

 

6

2- тапсырма

 

4



Бағалау парағы

Оқушы аты-жөні_________________________

Тапсырмалар

Оқушы жинаған балл

Жалпы балл

1 -тапсырма

 

6

2- тапсырма

 

4



Бағалау парағы

Оқушы аты-жөні_________________________

Тапсырмалар

Оқушы жинаған балл

Жалпы балл

1 -тапсырма

 

6

2- тапсырма

 

4



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.12.2024
143
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі