Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
|
Бөлім: |
8.1А ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан |
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысы Зерттеу сұрағы:1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық сипат алды? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
8.3.1.3 – 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау және тұлғалардың рөліне баға беру |
|
*Тарихи ойлау дағдысы *Тарихи концепт |
Тарихи талдау мен түсіндіру Маңыздылық. Тарихи талдау мен түсіндіру Себеп пен салдар |
|
Сабақтың мақсаты |
1916 ж. ұлт-азаттық қозғалыс басшыларының рөлінің маңыздылығын анықтайды 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс басшыларының рөлін талдайды |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
(Ұ) Психологиялық ахуал орнату Сабақ мақсатына болжам Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер Суреттер топ тамасы, патша үкіметінің құ- лауы туралы ұрандар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Бағалау парағы тарытылады Оқушы аты-жөні____________________________
1-топ - 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау 2-топ- тұлғалардың рөліне баға беру ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды 2 тапсырма:
SWOT-талдау
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескрипторы
өз бағасын негіздейді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
Кері байланыс Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
«Кластер» әдісі -1916 жылғы көтерілістің орталықтары жайлы сызба (таңдауына қарай) |
|||||||||||||||||||
Бағалау парағы
Оқушы аты-жөні_________________________
|
Тапсырмалар |
Оқушы жинаған балл |
Жалпы балл |
|
1 -тапсырма |
|
6 |
|
2- тапсырма |
|
4 |
Бағалау парағы
Оқушы аты-жөні_________________________
|
Тапсырмалар |
Оқушы жинаған балл |
Жалпы балл |
|
1 -тапсырма |
|
6 |
|
2- тапсырма |
|
4 |
Бағалау парағы
Оқушы аты-жөні_________________________
|
Тапсырмалар |
Оқушы жинаған балл |
Жалпы балл |
|
1 -тапсырма |
|
6 |
|
2- тапсырма |
|
4 |
Бағалау парағы
Оқушы аты-жөні_________________________
|
Тапсырмалар |
Оқушы жинаған балл |
Жалпы балл |
|
1 -тапсырма |
|
6 |
|
2- тапсырма |
|
4 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысы
Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысы
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
|
Бөлім: |
8.1А ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан |
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстандағы 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалысы Зерттеу сұрағы:1916 жылғы ұлт-азаттық көтеріліс неліктен бүкілхалықтық сипат алды? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
8.3.1.3 – 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау және тұлғалардың рөліне баға беру |
|
*Тарихи ойлау дағдысы *Тарихи концепт |
Тарихи талдау мен түсіндіру Маңыздылық. Тарихи талдау мен түсіндіру Себеп пен салдар |
|
Сабақтың мақсаты |
1916 ж. ұлт-азаттық қозғалыс басшыларының рөлінің маңыздылығын анықтайды 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыс басшыларының рөлін талдайды |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
(Ұ) Психологиялық ахуал орнату Сабақ мақсатына болжам Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер Суреттер топ тамасы, патша үкіметінің құ- лауы туралы ұрандар |
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Бағалау парағы тарытылады Оқушы аты-жөні____________________________
1-топ - 1916 жылғы ұлт-азаттық көтерілістің тарихи маңызын анықтау 2-топ- тұлғалардың рөліне баға беру ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды 2 тапсырма:
SWOT-талдау
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескрипторы
өз бағасын негіздейді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
Кері байланыс Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
«Кластер» әдісі -1916 жылғы көтерілістің орталықтары жайлы сызба (таңдауына қарай) |
|||||||||||||||||||
Бағалау парағы
Оқушы аты-жөні_________________________
|
Тапсырмалар |
Оқушы жинаған балл |
Жалпы балл |
|
1 -тапсырма |
|
6 |
|
2- тапсырма |
|
4 |
Бағалау парағы
Оқушы аты-жөні_________________________
|
Тапсырмалар |
Оқушы жинаған балл |
Жалпы балл |
|
1 -тапсырма |
|
6 |
|
2- тапсырма |
|
4 |
Бағалау парағы
Оқушы аты-жөні_________________________
|
Тапсырмалар |
Оқушы жинаған балл |
Жалпы балл |
|
1 -тапсырма |
|
6 |
|
2- тапсырма |
|
4 |
Бағалау парағы
Оқушы аты-жөні_________________________
|
Тапсырмалар |
Оқушы жинаған балл |
Жалпы балл |
|
1 -тапсырма |
|
6 |
|
2- тапсырма |
|
4 |
шағым қалдыра аласыз














