Материалдар / Қазақстандағы 1920 - 1930 жылдардағы саяси репрессиялар

Қазақстандағы 1920 - 1930 жылдардағы саяси репрессиялар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2023
600
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

«Қарқара орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен және Ереуіл бастауыш мектебімен» КММ

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде

Педагогтің аты-жөні:

Нуржанова Галия Болатовна

Күні:

03.01.2023 ж.

Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

Зерттеу сұрағы: Сталиндік режим не себепті зиялыларға «халық жауы» деген айып тақты? 1- сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау;

8.1.2.1 қазақ зиялыларының қоғамдағы рөлі мен қызметін талдау

Сабақтың мақсаты

Әміршіл - әкімшіл жүйе саясатының себебін анықтау, салдарын талдау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Оқушылармен амандасу.

Оқушыларды «Airline ticket» әдісімен топқа бөлемін.


Үй тапсырмасын «Меннен сұрақ – сізден жауап» әдісімен тексеремін.

Сұрақты кімнің кімге бағыттайтынын анықтау үшін «Таяқшалар» әдісін қолданамын.


Жаңа сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарымен таныстырамын.


ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру.


«1920 – 1930 жылдардағы саяси репрессия» тақырыбында бейнематериал көрсетіп, түсіндіремін.

Мұғалім оқушыларға билет таратады. Билетте жазылып тұрған орындарға оқушылар барып отырады.

Дескриптор:

Үй тапсырмасын тексеру мақсатында оқушылар бір – біріне сұрақтар қойып, жауаптары тыңдалады. Оқушы сұрақтарға нақты жауап беру керек.


ҚБ «Каспий бонустар»



«Airline ticket» қағаз қималары



«Таяқшалар»






«1920 – 1930 жылдардағы саяси репрессия» бейнематериал

Жаңа білім




Мәтінмен жұмыс

«9 гауһар тас» әдісі арқылы тақырыпқа қатысты ең құнды 9 ақпаратты постерге орындап болған соң, кезекпен дайын болған топтарды ортаға шығарамын. Топтар өздерінің жұмыстарын қорғайды.


ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау




«Сәлемдеме» әдісімен сараланған тапсырмаларды топпен орындатамын.

Қорапты бірнеше қабат қағазға орап, әр қабаттағы қағазға деңгейлік тапсырмалар дайындап қоямын.

1 қабат:

Алжирде тұтқындалған кімдердің жарлары еді?

2 қабат:

«Терминдермен жұмыс”

Ассимиляция –

Репрессия –

Тоталитарлық жүйе –

3 қабат:

«Сандар сөйлейді»

1928 жылдың соңы __________________________________________

1937 жылы желтоқсанда __________________________________________

1993 жылы сәуірде

4 қабат:

Кескін картаға КАРЛАГ, АЛЖИР, СТЕПЛАГ лагерьлерінің орналасқан аймақтарын белгілейді.

5 қабат:


1937 – 1938 жылдардағы қуғын – сүргін саясатының себептері







Саяси репрессияның зардаптары









Дескриптор: Берілген мәтін бойынша:

-Негізгі терминдер;

-Географиялық атаулар;

-Тұлғалар;

-Хронология;

-Статистикалық мәліметтерді жазады.

Дескриптор:

-Қораптың әр қабат қағазында дайындалған тапсырмаларды оқушылар ашып, кезекпен барлық топ мүшелері орындайды.

1.Сұраққа жауап жазады;

2.Терминдердің анықтамасын жазады;

3. Берілген жылдары қандай оқиғалар болғандығын анықтайды;

4.Кескін картаға лагерьлерді белгілейді;

5.Саяси қуғын – сүргін саясатының себептерін, зардаптарын жазады.

ҚБ: «Каспий бонустар»










ҚБ:«Каспий бонустар»

Оқулықтағы мәтін, А3 форматты қағаз, түрлі – түсті бояулар







Қораптар, карточкадағы тапсырмалар





Бекіту





«Қара жәшік» әдісімен сабақты қорытындылаймын.


Үйге тапсырма

*1920-1930 жылдардағы саяси репрессиялар

*“Өз өлкеңнен кеңестік билік тарапынан қуғынға ұшыраған қандай азаматтарды білесің?” сұрағы бойынша хабарлама дайындау

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Қара жәшік





Кері байланыс

«Киіз үй» әдісі

«Сабақты толық түсіндім»

«Әлі де сұрағым бар»

«Ештеңе түсінген жоқпын»

«Сабақты толық түсіндім», «Әлі де сұрағым бар», «Ештеңе түсінген жоқпын» стикерлерімен жүргізеді.

Оқушылардың сабақ бойы жинаған бонустарын есептеп бағалау

Стикер



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ