Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Оқушылармен
амандасу.
Оқушыларды «Airline ticket»
әдісімен топқа бөлемін.
Үй тапсырмасын «Меннен сұрақ –
сізден жауап» әдісімен
тексеремін.
Сұрақты кімнің кімге
бағыттайтынын анықтау үшін «Таяқшалар» әдісін
қолданамын.
Жаңа сабақтың тақырыбы мен оқу
мақсаттарымен таныстырамын.
ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан
шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын,
мінез-құлқы жайлы балалардың тобына
орналастыру.
«1920 – 1930
жылдардағы саяси репрессия» тақырыбында
бейнематериал көрсетіп,
түсіндіремін.
|
Мұғалім оқушыларға билет
таратады. Билетте жазылып тұрған орындарға оқушылар барып
отырады.
Дескриптор:
Үй тапсырмасын тексеру
мақсатында оқушылар бір – біріне сұрақтар қойып, жауаптары
тыңдалады. Оқушы сұрақтарға нақты жауап беру
керек.
|
ҚБ
«Каспий
бонустар»
|
«Airline ticket» қағаз
қималары
«Таяқшалар»
«1920 – 1930 жылдардағы саяси
репрессия»
бейнематериал
|
Жаңа
білім
|
Мәтінмен
жұмыс
«9 гауһар тас»
әдісі арқылы тақырыпқа қатысты ең
құнды 9 ақпаратты постерге орындап болған соң, кезекпен дайын
болған топтарды ортаға шығарамын. Топтар өздерінің жұмыстарын
қорғайды.
ЕБҚ оқушыға дереккөздің
форматын үлкейтіп, қолдау жасау
«Сәлемдеме»
әдісімен сараланған тапсырмаларды
топпен орындатамын.
Қорапты бірнеше қабат қағазға
орап, әр қабаттағы қағазға деңгейлік тапсырмалар дайындап
қоямын.
1
қабат:
Алжирде тұтқындалған кімдердің
жарлары еді?
2
қабат:
«Терминдермен
жұмыс”
Ассимиляция
–
Репрессия
–
Тоталитарлық жүйе
–
3
қабат:
«Сандар
сөйлейді»
1928 жылдың соңы
__________________________________________
1937 жылы желтоқсанда
__________________________________________
1993 жылы
сәуірде
4
қабат:
Кескін картаға КАРЛАГ, АЛЖИР,
СТЕПЛАГ лагерьлерінің орналасқан аймақтарын
белгілейді.
5
қабат:
1937 – 1938 жылдардағы
қуғын – сүргін саясатының
себептері
|
|
Саяси репрессияның
зардаптары
|
|
|
Дескриптор: Берілген мәтін
бойынша:
-Негізгі
терминдер;
-Географиялық
атаулар;
-Тұлғалар;
-Хронология;
-Статистикалық
мәліметтерді жазады.
Дескриптор:
-Қораптың әр қабат
қағазында дайындалған тапсырмаларды оқушылар ашып, кезекпен барлық
топ мүшелері орындайды.
1.Сұраққа жауап
жазады;
2.Терминдердің
анықтамасын жазады;
3. Берілген жылдары
қандай оқиғалар болғандығын
анықтайды;
4.Кескін картаға
лагерьлерді белгілейді;
5.Саяси қуғын –
сүргін саясатының себептерін, зардаптарын
жазады.
|
ҚБ: «Каспий
бонустар»
ҚБ:«Каспий
бонустар»
|
Оқулықтағы мәтін, А3
форматты қағаз, түрлі – түсті
бояулар
Қораптар,
карточкадағы тапсырмалар
|
Бекіту
|
«Қара жәшік»
әдісімен сабақты
қорытындылаймын.
Үйге
тапсырма
*1920-1930 жылдардағы саяси
репрессиялар
*“Өз өлкеңнен кеңестік билік
тарапынан қуғынға ұшыраған қандай азаматтарды білесің?” сұрағы
бойынша хабарлама дайындау
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
«Ең үздік
жауап»
|
Қара
жәшік
|
Кері
байланыс
|
«Киіз үй»
әдісі
«Сабақты толық
түсіндім»
«Әлі де сұрағым
бар»
«Ештеңе түсінген
жоқпын»
|
«Сабақты толық
түсіндім», «Әлі де сұрағым бар», «Ештеңе түсінген жоқпын»
стикерлерімен жүргізеді.
|
Оқушылардың сабақ
бойы жинаған бонустарын есептеп
бағалау
|
Стикер
|