Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
9.3.1.5 1986 жылғы Желтоқсан
оқиғасының тарихи маңыздылығына баға
беру;
9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл
саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып,
талдау
|
Ұйымдастыру
4
мин
4
мин
Өткен сабақты еске
түсіру
5мин
|
Шаттық шеңберін құру арқылы,
жаман қасиеттерді қоқыс қорабына салып, жақсы қасиеттерді
сақтау.
Сиқырлы қораптан фигуралар
алып топқа бөлу.
Қызығушылықты
ояту
М. Шахановтың
"Желтоқсаналаңы"өлеңін тыңдатыңыз. Осыдан кейін оқушылардын
сұраймын.
Бұл өлеңнің идеясы
неде?
Өлеңді тыңдағанда қандай
әсерде болдың?
Саған бұл өлеңнің тақырыбы
таныс па?
Бүгінгі сабақтың тақырыбы
қандай болады деп
ойлайсыңдар?
М
Сынып оқушыларын сабақтың
тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен
таныстырамын
www.liveworksheets.com
арқылы өткен тақырыпты еске
түсіреді.
|
Шаттық шеңберін
құрады, пікірлерімен
бөліседі.
Топтарға
бөлінеді.
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Смартфон арқылы сұрақтарға
жауап береді
|
Мадақтау
2
балл
|
Тақырып
тық
суреттер
|
Жаңа
білім
18
мин
9
мин
|
Мәтінмен
жұмыс
1-тапсырма. Топтық
жұмыс.
1-топ. 1979
жылғы Целиноград оқиғасы мен 1986
жылғы Желтоқсан оқиғасының шығу
себептерін анықтайды.
2-топ. 1979
жылғы Целиноград оқиғасы мен 1986
жылғы Желтоқсан оқиғасының негізгі
барысына талдау жасайды.
3-топ. 1979
жылғы Целиноград оқиғасы мен 1986
жылғы Желтоқсан оқиғасының салдарына
талдау жасайды.
4-топ. 1979
жылғы Целиноград оқиғасы мен 1986
жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи
маңызына баға береді.
2-тапсырма. Жеке
жұмыс. https://quizizz.com/?lng=ru
арқылы тест жұмысы
беріледі.
|
Дескриптор:
1.
Целиноград оқиғасының себебін
анықтайды.
2.
Желтоқсан оқиғасының себептерін
жазады.
3. Екі оқиғаның кем дегенде 2
ұқсастығын жазады.
Дескриптор:
1.
Целиноград оқиғасының негізгі
барысын жазады.
2.
Желтоқсан оқиғасының негізгі
барысын жазады.
3. Екі оқиғаның 2 ұқсастығын
жазады.
Дескриптор:
1.
Целиноград оқиғасының салдарын
талдайды.
2.
Желтоқсан оқиғасының салдарын
талдайды.
3. екі оқиғаның 2 ұқсастығын
жазады.
Дескриптор:
1.
Целиноград оқиғасының тарихи
маңызына баға береді.
2.
Желтоқсан оқиғасының тарихи
маңызына баға береді.
3. екі оқиғаның ұқсастықтарын
жазады.
Дескриптор:
1.
смартфон арқылы тест жұмыстары
орындалады.
|
3
балл
5
балл
|
QR кодталған
тапсырма
Тақырып
тық ақпараттық мәтіндер,
слайд
|
Рефлексия
5
мин
|
Рефлексия: «TikTok»
әдісі.
Үй
тапсырмасы:
1. Желтоқсан оқиғасы туралы
қосымша деректер жинап келу.
2. Желтоқсан оқиғасына
қатысқан ауылдастарымыз туралы мәлімет
жинау.
3. Желтоқсан
оқиғасын тарихи оқиғалармен салыстырып баға беріп
келу.
|
Тақырып бойынша не
ұнады, нені есте сақтайсыз, кіммен бөліскіңіз
келеді
|
«Ең үздік
жауап»
|
Қима
қағаздар
|