9 сынып ІІІ оқу тоқсанына Қазақстан тарихынан
Қысқа мерзімді жоспар.
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
9.3 Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар) |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Қайратова Айнұр Қайратқызы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
21.01.2025 |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары. Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғаларының сипаты қандай болды? |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.3.1.5 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру; 9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, себептерін анықтау |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Миға шабуыл «Наразылық» дегеніміз не? Халықтың наразы болуына түрткі болуы мүмкін? Жетелеуші сұрақтарды қою арқылы сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады. М Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырыңыз |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Тақырып тық суреттер |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Зерттеу сұрағы: Демократиялық қозғалыстар қоғамдық сананы қалай өзгертті? Мәтінмен жұмыс ұсыныңыз. Тапсырма: Кестемен жұмыс.
1977 жылы қабылданған КСРО Конституциясынан үзінді ұсыныңыз Тапсырма: Оқушылар берілген деректерді оқып, сұрақтарға өз жауаптарын негіздейді. А) Берілген деректермен өз біліміңді пайдаланып, ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы әміршіл-әкімшіл зардаптарын түсіндір. В) «ХХ ғасырдың ІІ жартысында КСРО-ның басқару жүйесі демократияланды» деген тұжырым бар. Сен бұл тұжырыммен қаншалықты келісесің? Тапсырма ХХ ғасырдың соңындағы әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырыңыз
Халық назарлықтарының ортақ ұқсастықтарын анықтаңыз |
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Дескриптор: Мәтін бойынша тарихи оқиғалардың кем дегенде 2 себебін анықтау; Тарихи оқиғалардың кем дегенде 2 қысқы мерзімді салдарын анықтау; Тарихи оқиғалардың кем дегенде 2 ұзақ мерзімді салдарын анықтау; Дескриптор: КСРО Конституциясының әр бабына сілтеме жасау керек; өз ойына кем дегенде 3 дәлел келтіру қажет; тарихи оқиғаларды ХХ ғасырдың І жартысы мен ІІжартысын аралығындағы сабақтастықты анықтау; ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы өзгерістерді сипаттау; Тәуелсіздік жылдарымен байланыс орнатып, өзіндік баға беру; Дескриптор: Желтоқсан оқиғасының ерекшеліктерін жазады; Қарағанды кеншілерінің ереуілінің ерекшеліктерін жазады; Жаңаөзен оқиғасының ерекшеліктерін жазады; Халық назарлықтарының ортақ ұқсастықтарын анықтайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Екі жұлдық,бір ұсыныс»
Өзін-өзі бағалау
|
Ақпараттық мәтіндер
К. Бегалин. Империя құрамында. – Алматы: Аруна, 2013.
Омарбеков Т. Қазақстан тарихының XX ғ. өзекті мәселелері. Өнер, 2014
Кесте |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы халық наразылықтары маңызды болды, себебі ... ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы халық наразылықтары маңызды болмады, өйткені ... Үйге тапсырма Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
- Нені білдім? Нені үйрендім? - Нені толық түсінбедім? -Немен жұмысты жалғастыру қажет?
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
9.3 Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар) |
|||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары. Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғаларының сипаты қандай болды? |
|||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.3.1.5 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру; 9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының себебін анықтау; |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Қызығушылықты ояту М. Шахановтың "Желтоқсаналаңы"өлеңін тыңдатыңыз. Осыдан кейін оқушылардын сұраңыз. Бұл өлеңнің идеясы неде? Өлеңді тыңдағанда қандай әсерде болдың? Саған бұл өлеңнің тақырыбы таныс па? Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар? М Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырыңыз |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Тақырып тық суреттер |
||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс Зерттеу сұрағы:
оқушыларға желтоқсан оқиғасы туралы ықшамдалған мәтін ұсыныңыз. Олар мәтін оқу барысында ИНСЕРТ кестесін қосымша толтыруды тапсырыңыз. 1-тапсырма: «ИНСЕРТ» кестесі
ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады; Бейнематериал «Желтоқсан көтерілісі. Декабрь-желтоқсан 1986»деген бейнематериалды көрсетіңіз. Бейнематериалды көрсетпес бұрын оқушыларға критерий беріңіз. Бұл критерийлерді әр оқушыға жеке параққа жазып берген абзал. Сонымен қатар әр оқушының критерий талаптары бойынша жұмыс жасауын қадағалаңыз немесе алдын-ала қалай толтыру керек екендігін түсіндіріңіз. Бейнематериалды көрсеткеннен кейін, критерий бойынша сыныптық талқылау жүргізіңіз. Оқушылардың ойына ой қосу және олардың патриотизм қасиеті арттыру үшін, Ә.Тінәлиевтің орындауындағы «Желтоқсан желі ызғарлы» деген бейнематериалды көрсетуді ұсынамын. Оқу мақсатына байланысты1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру үшін «маңыздылық» кестесімен жұмыс ұйымдастырыңыз. ЕБҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету мақсатында үлестірме материал беріледі. 2-тапсырма «ЕНАРА» стратегиясы (5R) маңыздылық кестесі
Жұптық жұмыс жасауда ЕБҚ оқушыларға жұпты таңдауда қолдау көрсетіледі |
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Критерийлері: Бейнематериал атауы Бейнематериалбасты идеясы не? Бұл бейнематериалдан не көремін деп ойлайсыз? Бейнематериалатауына негізделіп, көремін деп күтетін үш түсінік немесе идеяны және адамдарды тізіп жазыңыз Бейнематериалдың идеясын жеткізудегі нәтижелілігін қарастырыңыз. Қарым-қатынас құралы ретінде оның мықты және әлсіз тұстары қандай? Бұл бейнематериал көрермен көзқарасы немесе эмоциясына сай келе ма? Ол сізді қандай сезімге бөледі? Бұл бейнематериал сізге түсірілген кезеңнің өмірі туралы қандай мәлімет береді? Негізгі екі ерекшелікті анықтаңыз Бұл оқиға туралы жазба ресурсында көрсетілмеген қандай ақпарат алдыңыз? Жауабыңызды нақтылаңыз Дескриптор: Әр бағананы толтыру барысында дәлел келтіру керек; Өз ойына дәлелдеу барысында дерекке немесе дереккөзге сілтеме жасау қажет;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байла ныс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Екі жұлдық,бір ұсыныс»
Өзін-өзі бағалау
|
Ақпараттық мәтін Тақырып тық ақпараттық мәтіндер Таратпа материал дар Табеев Қ. Т. Қазақтың Желтоқсаны (Деректі хикаяттар мен мақалалар). – Алматы: Дайк-Пресс, 2006 «ЕНАРА» стратегиясы (5R) маңыздылық кестесі |
||||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Желтоқсан оқиғасы тәуелсіздіктің бастауы, себебі ... Үйге тапсырма Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпарат тық карточка
|
||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары
Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары
9 сынып ІІІ оқу тоқсанына Қазақстан тарихынан
Қысқа мерзімді жоспар.
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
9.3 Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар) |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Қайратова Айнұр Қайратқызы |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
21.01.2025 |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары. Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғаларының сипаты қандай болды? |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.3.1.5 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру; 9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, себептерін анықтау |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Миға шабуыл «Наразылық» дегеніміз не? Халықтың наразы болуына түрткі болуы мүмкін? Жетелеуші сұрақтарды қою арқылы сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады. М Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырыңыз |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Тақырып тық суреттер |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Зерттеу сұрағы: Демократиялық қозғалыстар қоғамдық сананы қалай өзгертті? Мәтінмен жұмыс ұсыныңыз. Тапсырма: Кестемен жұмыс.
1977 жылы қабылданған КСРО Конституциясынан үзінді ұсыныңыз Тапсырма: Оқушылар берілген деректерді оқып, сұрақтарға өз жауаптарын негіздейді. А) Берілген деректермен өз біліміңді пайдаланып, ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы әміршіл-әкімшіл зардаптарын түсіндір. В) «ХХ ғасырдың ІІ жартысында КСРО-ның басқару жүйесі демократияланды» деген тұжырым бар. Сен бұл тұжырыммен қаншалықты келісесің? Тапсырма ХХ ғасырдың соңындағы әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырыңыз
Халық назарлықтарының ортақ ұқсастықтарын анықтаңыз |
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Дескриптор: Мәтін бойынша тарихи оқиғалардың кем дегенде 2 себебін анықтау; Тарихи оқиғалардың кем дегенде 2 қысқы мерзімді салдарын анықтау; Тарихи оқиғалардың кем дегенде 2 ұзақ мерзімді салдарын анықтау; Дескриптор: КСРО Конституциясының әр бабына сілтеме жасау керек; өз ойына кем дегенде 3 дәлел келтіру қажет; тарихи оқиғаларды ХХ ғасырдың І жартысы мен ІІжартысын аралығындағы сабақтастықты анықтау; ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы өзгерістерді сипаттау; Тәуелсіздік жылдарымен байланыс орнатып, өзіндік баға беру; Дескриптор: Желтоқсан оқиғасының ерекшеліктерін жазады; Қарағанды кеншілерінің ереуілінің ерекшеліктерін жазады; Жаңаөзен оқиғасының ерекшеліктерін жазады; Халық назарлықтарының ортақ ұқсастықтарын анықтайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Екі жұлдық,бір ұсыныс»
Өзін-өзі бағалау
|
Ақпараттық мәтіндер
К. Бегалин. Империя құрамында. – Алматы: Аруна, 2013.
Омарбеков Т. Қазақстан тарихының XX ғ. өзекті мәселелері. Өнер, 2014
Кесте |
|||||||||||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы халық наразылықтары маңызды болды, себебі ... ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы халық наразылықтары маңызды болмады, өйткені ... Үйге тапсырма Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
- Нені білдім? Нені үйрендім? - Нені толық түсінбедім? -Немен жұмысты жалғастыру қажет?
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
9.3 Қазақстан қайта құру кезеңінде (1986-1991 жылдар) |
|||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары. Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғаларының сипаты қандай болды? |
|||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.3.1.5 1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру; 9.3.1.4 әміршіл-әкімшіл саясатқа қарсы халық наразылықтарын салыстырып, талдау |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының себебін анықтау; |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Қызығушылықты ояту М. Шахановтың "Желтоқсаналаңы"өлеңін тыңдатыңыз. Осыдан кейін оқушылардын сұраңыз. Бұл өлеңнің идеясы неде? Өлеңді тыңдағанда қандай әсерде болдың? Саған бұл өлеңнің тақырыбы таныс па? Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар? М Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырыңыз |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады |
Тақырып тық суреттер |
||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс Зерттеу сұрағы:
оқушыларға желтоқсан оқиғасы туралы ықшамдалған мәтін ұсыныңыз. Олар мәтін оқу барысында ИНСЕРТ кестесін қосымша толтыруды тапсырыңыз. 1-тапсырма: «ИНСЕРТ» кестесі
ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады; Бейнематериал «Желтоқсан көтерілісі. Декабрь-желтоқсан 1986»деген бейнематериалды көрсетіңіз. Бейнематериалды көрсетпес бұрын оқушыларға критерий беріңіз. Бұл критерийлерді әр оқушыға жеке параққа жазып берген абзал. Сонымен қатар әр оқушының критерий талаптары бойынша жұмыс жасауын қадағалаңыз немесе алдын-ала қалай толтыру керек екендігін түсіндіріңіз. Бейнематериалды көрсеткеннен кейін, критерий бойынша сыныптық талқылау жүргізіңіз. Оқушылардың ойына ой қосу және олардың патриотизм қасиеті арттыру үшін, Ә.Тінәлиевтің орындауындағы «Желтоқсан желі ызғарлы» деген бейнематериалды көрсетуді ұсынамын. Оқу мақсатына байланысты1986 жылғы Желтоқсан оқиғасының тарихи маңыздылығына баға беру үшін «маңыздылық» кестесімен жұмыс ұйымдастырыңыз. ЕБҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету мақсатында үлестірме материал беріледі. 2-тапсырма «ЕНАРА» стратегиясы (5R) маңыздылық кестесі
Жұптық жұмыс жасауда ЕБҚ оқушыларға жұпты таңдауда қолдау көрсетіледі |
Мәтінмен жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды Критерийлері: Бейнематериал атауы Бейнематериалбасты идеясы не? Бұл бейнематериалдан не көремін деп ойлайсыз? Бейнематериалатауына негізделіп, көремін деп күтетін үш түсінік немесе идеяны және адамдарды тізіп жазыңыз Бейнематериалдың идеясын жеткізудегі нәтижелілігін қарастырыңыз. Қарым-қатынас құралы ретінде оның мықты және әлсіз тұстары қандай? Бұл бейнематериал көрермен көзқарасы немесе эмоциясына сай келе ма? Ол сізді қандай сезімге бөледі? Бұл бейнематериал сізге түсірілген кезеңнің өмірі туралы қандай мәлімет береді? Негізгі екі ерекшелікті анықтаңыз Бұл оқиға туралы жазба ресурсында көрсетілмеген қандай ақпарат алдыңыз? Жауабыңызды нақтылаңыз Дескриптор: Әр бағананы толтыру барысында дәлел келтіру керек; Өз ойына дәлелдеу барысында дерекке немесе дереккөзге сілтеме жасау қажет;
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байла ныс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады «Екі жұлдық,бір ұсыныс»
Өзін-өзі бағалау
|
Ақпараттық мәтін Тақырып тық ақпараттық мәтіндер Таратпа материал дар Табеев Қ. Т. Қазақтың Желтоқсаны (Деректі хикаяттар мен мақалалар). – Алматы: Дайк-Пресс, 2006 «ЕНАРА» стратегиясы (5R) маңыздылық кестесі |
||||||||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Желтоқсан оқиғасы тәуелсіздіктің бастауы, себебі ... Үйге тапсырма Қазақстандағы 1986 жылғы Желтоқсан оқиғалары. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпарат тық карточка
|
||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс |
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














