Материалдар / Қазақстандағы цифрландыру. Информатика 11 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақстандағы цифрландыру. Информатика 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ информатикадан 11 сыныпқа
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Сәуір 2024
275
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Педагогтің аты-жөні:

Толендиева А

Бөлім:

Цифрлық сауаттылық

Күні:

Сынып: 11

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандағы цифрландыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.3.1.1- Қазақстандағы цифрландыру процесінің ағымдағы үрдістерін талдау

Сабақтың мақсаты

Қазақстандағы цифрландыру бағыттарын талдау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу

І. Қызығушылықты ояту: «Бір қадам алға...» әдісі

Ой қозғау. «Миға шабуыл» әдісі

Тақырыпты ашу

Сабақ мақсаттары хабарланады.

цифландыруды;

Қазақстандағы цифрландыру процесінің заманауи процестерін білетін боласыңдар.

Оқулықпен жұмыс.

Цифрлық технологияларды дамыту және енгізу жаңа мүмкіндіктерге жол ашаы және көптеген басымдылықтар береді. Мысалы, халық пен бизнестің мемлекеттік қызметтерге қол жеткізуін оңайлату, ақпарат алмасуды жеделдету, бизнесті жүргізуге арналған жаңа мүмкіндіктердің

пайда болуы, жаңа цифрлық өнімдер құру, т. б.

Қазіргі әлемдегі негізгі ұғымдардың бірі – «цифрландыру» ұғымы. Қазіргі уақытта

«цифрландыру» ұғымы тар әрі кең мағынада қолданылады. Цифрландырудың бар мағынасы көп жағдайда шығындарды төмендетуге, жаңа мүмкіндіктердің пайда болуына, т.б. әкелетін ақпаратты цифрлық түрге түрлендіруді білдіреді.

Мәтіннің әр бөлігіне түсіндіру жұмысы жүргізіледі. Негізгі ұғымдардардың мағыналары түсіндіріледі.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді



Сұрақтарға жауап беру.

1. Цифрландыру деген не?

2. Цифрландыру мүмкіндіктерінің негізгі алғышарттарын ата.

3. Қазақстанда цифрландырудың қандай негізгі қауіптері бар?

4. Тар мағынадағы цифрландыруға мысал келтір.

5. «Цифрлық Қазақстан» программасының қолданылуына мысалдар келтір.

6.Өзіңе Қазақстанда қолданатын қандай чат-боттар белгілі?


Мадақтау





Қалыптастырушы бағалау Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігі мен сұраққа жауап беру деңгейіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

Бейнесабақ

Сабақтың ортасы

ІІ. Мағынаны ашу (білімді өзектендіру үшін)

Оқулықпен жұмыс істеу. «Тізбектей оқу» әдісі





Тапсырма. Кесте толтыру

Артықшылығы

Кемшілігі







Тапсырма кесте толтыру






Оқушылар оқулықта берілген жаңа білім айдарындағы мәтінді кезектесіп, бірінен соң бірі тізбектей оқиды. Әрбір оқушы өзінің оқыған мәтіні бойынша топта өзара талқылау жасайды. Бір-біріне және мұғалімге сұрақтар қойып, өздерінің білімін толықтырады.






Дескриптор

Цифрландырудың артықшылықтарын атайды

Цифрландырудың кемшіліктерін атайды


Дескриптор

1 мемлекетті сипаттайды

2ші мемлекетті сипаттайды


Сабақтың соңы

Эссе. Қазақстандағы цифрландырудың болашағы мен мүмкіндіктері

Эссе жазады

Мүмкіндіктеріне мысал келтіреді


Қосымша тапсырма

«Цифрлық Қазақстан» хронологиялық кестесі




Рефлексия

+ - ?







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!