Материалдар / "Қазақстандағы ежелгі сәулет өнері"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Қазақстандағы ежелгі сәулет өнері"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қазақстандағы ежелгі сәулет өнері" тақырыбындағы ҚМЖ. Сабақ мақсаты: 10.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу; 10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
92
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Сәулет өнері. Стильдік ерекшеліктер

МЕКТЕП:

КҮНІ:

Мұғалім:

СЫНЫП: 10

Қатысқандар :

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақтың танымал сәулетшілері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу;

10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: әртүрлі графиктік мәтіндердің ерекшелігін ажырата біледі, сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу;

Көпшілігі: әртүрлі графиктік мәтіндердің маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу;

Кейбір оқушылар: мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

Жоспар:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



















Сабақтың ортасы










































І. Ұйымдастыру кезеңі

Сынып оқушылары түгенделеді. Сабақ мақсаты хабарланады.

Жағымды психологиялық ахуал.

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ

(оқушылардың жауабы тыңдалады).

Сабақтың тақырыбы, мақсаты анықталады.

ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Оқылым мәтінінің маңызды тұстары мен негізгі үрдістерін талдап жазыңыз.

(Мәтіннің жалғасын оқулықтан оқып танысыңдар).

Мәтіндегі маңызды тұстар

Негізгі үрдістер



Дескриптор:

  1. «5 W» әдісімен мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді

  2. Мәтінінің маңызды тұстарын анықтап жазады;

  3. Мәтіндегі негізгі үрдістерді талдап жазады.

ҚБ

ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН

Тапсырма. 4-тапсырма. Мәтіннің стильдік ерекшелігіне талдау жасаңдар. Ғылыми стильге тән сөз бедерін көрсетіңдер.

Дескриптор:

  1. Мәтіннің стильдік ерекшелігіне талдау жасайды;

  2. Ғылыми стильге тән сөз бедерін көрсетеді;

ҚБ

7-тапсырма. Оқылым мәтінінен бастауыш пен баяндауыш арасына қойылған сызықшаларды тауып, сол сөйлемдерді көшіріп жазыңдар. Себебін түсіндіріңдер.

Дескриптор:

1. Оқылым мәтінінен бастауыш пен баяндауыш арасына қойылған сызықшаларды анықтайды;

2. Себебін түсіндіреді.

ҚБ

Бекіту. Оқушылар «Топтастыру» әдісімен бүгінгі сабақты қорытындылайды.

Оқушылардың назары сабаққа аударылады.



Оқушылар

Аралас әріптермен жазылған сөздерді ұяшыққа ораластырып, сәулет өнеріне қатысты сөздерді табады.



Сабақтың тақырыбы, мақсаты анықталады.









Оқылым мәтінінің маңызды тұстары мен негізгі үрдістерін талдап жазады.










Грамматикалық тақырыпты меңгереді.








Грамматикалық тапсырма орындайды.




Мәтіннің стильдік ерекшелігіне талдау жасаңдар. Ғылыми стильге тән сөз бедерін көрсетіңдер.









Бастауыш пен баяндауыш арасына қойылатын сызықша тақырыбымен танысады.

















Оқылым мәтінінен бастауыш пен баяндауыш арасына қойылған сызықшаларды тауып, сол сөйлемдерді көшіріп жазыңдар. Себебін түсіндіріңдер.



Оқушылар «Топтастыру» әдісімен бүгінгі сабақты қорытындылайды.





ҚБ







ҚБ «Түстер»








ҚБ «Түстер»






















ҚБ



























ҚБ


10-сынып «Қазақ тілі»

оқулығы





















Дайындаған М.Ақан

Сабақтың соңы. Рефлексия





Кері байланыс:

Үй тапсырмасы& 7-тапсырма




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!