Мектеп: «Тәжен мектеп-бөбекжай кешені» КММ
Бекітемін:
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы:
|
Бөлім: |
№9. Пунктуация Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Базылбекова Нәйла Қобыланқызы |
|
Күні: 20.05.2024 ж |
|
|
Сыныбы: 9 |
Қатысушылар саны: 5 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстандағы ерекше қорғалатын табиғи аумақтар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.1.5.-мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру. |
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 3 мин |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. сәлемдесу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
І.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу 2. Зейіндерін сабаққа шоғырландыру «Көңіл-күй білдіру» Парақшаларға смайлик салып, өз көңіл-күйлерін білдіреді ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. Өткен тақырыптарды пысықтау |
Тиімділігі: Оқушылар көңіл-күйін білдіреді, сабаққа деген зейіні ашылады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері АКТ |
|
Жаңа сабаққа кіріспе
5 мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. |
Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар Кластер құрастырады. Карточкалар арқылы топқа бөлінеді. «Наурызым», «Қорғалжың»
Ерекше қорғала-тын табиғи аумақтарқорғалатын
Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. |
Қалыптас-тырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік-пен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 22 мин.
|
№2-тапсырма: Жеке жұмыс Мәтінмен танысады. Мәтінге сүйене отырып, жоспар құрыңдар. |
Оқылым Жазылым Мәтінді оқып. Талқылайды. Жоспар құрады. |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл. -Мәтінді оқиды, жоспар құрастырады. «Домбыра» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды. |
9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Слайдтар |
|
|
2-тапсырма: Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды.
4-тапсырма Қорғалжың, Наурызым қорықтарының ерекшеліктерін айтады.
Тілдік бағдар Мұғалім есімше, көсемше, шартты рай, қимыл есімі формаларының сабақтас құрмаластың мағыналақ түрлерін жасауға қатысы туралы түсіндіреді. |
Жазылым Айтылым Мәтінде баяндалған мәліметтерді негізге ала отырып, бір-біріңе сұрақтар құрастырыңдар. 3 сұрақ құрастырады.
Айтылым Топтар өзіне берілген қорық туралы қосымша мәліметпен бөліседі.
Тыңдалым Етістіктің формалары
Мыс: Біз оларды шыдамсыздана күтіп, ал олар дер кезінде келе алмады.
Еңбекақы уақытында берілмей, халық қатты қысылды.
есімше формасы (мезгіл, шартты, қарсылықты) Мен келгенде, олар теледидар қарап отыр еді.
(шартты, мезгіл, қарсылықты) |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -мәтінді түсіндіреді -сұрақтар құрастырады.
Дескриптор: Жалпы – 2 балл Қорықтар бойынша мәліметтермен бөліседі.
/Дескриптор: Жалпы – 3 балл 1-топ көсемше формасы арқылы 3 сабақтас құрмалас сөйлем құрастырады. 2-топ Шартты рай формас арқылы 3 сабақтас құрмалас сөйлем құрастырады. |
9-сынып оқулығы, Таратпа қағаздар
Қосымша мәліметтер
Тақтамен жұмыс |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Үйге тапсырма Ережені қайталау |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Рефлексия:
Сәйкестендіру кестесі |
«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». 1-10 баллдық жүйемен бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстандағы ерекше қорғалатын табиғи аумақтар
Қазақстандағы ерекше қорғалатын табиғи аумақтар
Мектеп: «Тәжен мектеп-бөбекжай кешені» КММ
Бекітемін:
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы:
|
Бөлім: |
№9. Пунктуация Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Базылбекова Нәйла Қобыланқызы |
|
Күні: 20.05.2024 ж |
|
|
Сыныбы: 9 |
Қатысушылар саны: 5 Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстандағы ерекше қорғалатын табиғи аумақтар |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.1.5.-мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру. |
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 3 мин |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. сәлемдесу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру |
І.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу 2. Зейіндерін сабаққа шоғырландыру «Көңіл-күй білдіру» Парақшаларға смайлик салып, өз көңіл-күйлерін білдіреді ІІ.Үй тапсырмасын сұрау. Өткен тақырыптарды пысықтау |
Тиімділігі: Оқушылар көңіл-күйін білдіреді, сабаққа деген зейіні ашылады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері АКТ |
|
Жаңа сабаққа кіріспе
5 мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. |
Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар Кластер құрастырады. Карточкалар арқылы топқа бөлінеді. «Наурызым», «Қорғалжың»
Ерекше қорғала-тын табиғи аумақтарқорғалатын
Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. |
Қалыптас-тырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік-пен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 22 мин.
|
№2-тапсырма: Жеке жұмыс Мәтінмен танысады. Мәтінге сүйене отырып, жоспар құрыңдар. |
Оқылым Жазылым Мәтінді оқып. Талқылайды. Жоспар құрады. |
Дескриптор: Жалпы - 2 балл. -Мәтінді оқиды, жоспар құрастырады. «Домбыра» әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды. |
9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері Слайдтар |
|
|
2-тапсырма: Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды.
4-тапсырма Қорғалжың, Наурызым қорықтарының ерекшеліктерін айтады.
Тілдік бағдар Мұғалім есімше, көсемше, шартты рай, қимыл есімі формаларының сабақтас құрмаластың мағыналақ түрлерін жасауға қатысы туралы түсіндіреді. |
Жазылым Айтылым Мәтінде баяндалған мәліметтерді негізге ала отырып, бір-біріңе сұрақтар құрастырыңдар. 3 сұрақ құрастырады.
Айтылым Топтар өзіне берілген қорық туралы қосымша мәліметпен бөліседі.
Тыңдалым Етістіктің формалары
Мыс: Біз оларды шыдамсыздана күтіп, ал олар дер кезінде келе алмады.
Еңбекақы уақытында берілмей, халық қатты қысылды.
есімше формасы (мезгіл, шартты, қарсылықты) Мен келгенде, олар теледидар қарап отыр еді.
(шартты, мезгіл, қарсылықты) |
Дескриптор: Жалпы – 3 балл. -мәтінді түсіндіреді -сұрақтар құрастырады.
Дескриптор: Жалпы – 2 балл Қорықтар бойынша мәліметтермен бөліседі.
/Дескриптор: Жалпы – 3 балл 1-топ көсемше формасы арқылы 3 сабақтас құрмалас сөйлем құрастырады. 2-топ Шартты рай формас арқылы 3 сабақтас құрмалас сөйлем құрастырады. |
9-сынып оқулығы, Таратпа қағаздар
Қосымша мәліметтер
Тақтамен жұмыс |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Үйге тапсырма Ережені қайталау |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Рефлексия:
Сәйкестендіру кестесі |
«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». 1-10 баллдық жүйемен бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз

















