Қазақстандағы ерекше қорғалатын табиғи аумақтар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстандағы ерекше қорғалатын табиғи аумақтар

Материал туралы қысқаша түсінік
9 сынып қазақ тілі пәні бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп: «Тәжен мектеп-бөбекжай кешені» КММ

Бекітемін:

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы:


Бөлім:

9. Пунктуация

Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану

Педагогтің аты-жөні:

Базылбекова Нәйла Қобыланқызы

Күні: 20.05.2024 ж


Сыныбы: 9

Қатысушылар саны: 5 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандағы ерекше қорғалатын табиғи аумақтар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.1.5.-мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру.

Сабақтың мақсаты:

  • Мәтінде көтерілген мәселені түсінеді;

  • Оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастырады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

3 мин

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. сәлемдесу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

І.Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу

2. Зейіндерін сабаққа шоғырландыру «Көңіл-күй білдіру» Парақшаларға смайлик салып, өз көңіл-күйлерін білдіреді

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау.

Өткен тақырыптарды пысықтау

Тиімділігі: Оқушылар көңіл-күйін білдіреді, сабаққа деген зейіні ашылады.

Оқулық, жұмыс дәптерлері

АКТ

Жаңа сабаққа кіріспе



5 мин

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.


Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар

Кластер құрастырады.

Карточкалар арқылы топқа бөлінеді.

«Наурызым», «Қорғалжың»



Shape1 Shape2

Shape3 Shape4

Ерекше қорғала-тын табиғи аумақтарқорғалатын





Shape6 Shape5



Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады.


Қалыптас-тырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік-пен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

22 мин.








2-тапсырма:

Жеке жұмыс

Мәтінмен танысады.

Мәтінге сүйене отырып, жоспар құрыңдар.

Оқылым

Жазылым

Мәтінді оқып. Талқылайды.

Жоспар құрады.

Дескриптор: Жалпы - 2 балл.

-Мәтінді оқиды, жоспар құрастырады.

«Домбыра»

әдісі арқылы өзін-өзі бағалайды.

9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері

Слайдтар



2-тапсырма:

Топтық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды.









4-тапсырма

Қорғалжың, Наурызым қорықтарының ерекшеліктерін айтады.





Тілдік бағдар

Мұғалім есімше, көсемше, шартты рай, қимыл есімі формаларының сабақтас құрмаластың мағыналақ түрлерін жасауға қатысы туралы түсіндіреді.

Жазылым Айтылым

Мәтінде баяндалған мәліметтерді негізге ала отырып, бір-біріңе сұрақтар құрастырыңдар.

3 сұрақ құрастырады.





Айтылым

Топтар өзіне берілген қорық туралы қосымша мәліметпен бөліседі.



Тыңдалым

Етістіктің формалары

  1. ып,-іп,-п көсемше формасы (мезгіл, себеп, қимыл-сын, қарсылықты)

Мыс: Біз оларды шыдамсыздана күтіп, ал олар дер кезінде келе алмады.

  1. а,-е,-й

Еңбекақы уақытында берілмей, халық қатты қысылды.

  1. ған, -ген, -қан,-кен

есімше формасы (мезгіл, шартты, қарсылықты)

Мен келгенде, олар теледидар қарап отыр еді.

  1. са,-се шартты рай формасы

(шартты, мезгіл, қарсылықты)

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-мәтінді түсіндіреді

-сұрақтар құрастырады.



Дескриптор:

Жалпы – 2 балл

Қорықтар бойынша мәліметтермен бөліседі.







/Дескриптор:

Жалпы – 3 балл

1-топ

көсемше формасы арқылы 3 сабақтас құрмалас сөйлем құрастырады.

2-топ

Шартты рай формас арқылы

3 сабақтас құрмалас сөйлем құрастырады.

9-сынып оқулығы,

Таратпа қағаздар















Қосымша мәліметтер













Тақтамен жұмыс

Топ мүшелері сөйлемдерді тақтаға жазып орындайды.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.


«Еркін микрофон» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Үйге тапсырма

Ережені қайталау

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Рефлексия:

Сәйкестендіру кестесі

«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». 1-10 баллдық жүйемен бағаланады.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.05.2024
353
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі