Материалдар / Қазақстандағы ГУЛАГ жүйесі.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақстандағы ГУЛАГ жүйесі.

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сынып Жаратылыстану математика бағыты бойынша Қазақстан тарихынан сабақ беретін мұғалімдерге дайын ашық сабақ .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2018
1866
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары. ҚМЖ

Сабақтың тақырыбы: § 42 ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ГУЛАГ ЖҮЙЕСІ Мектеп: №83 Жалпы орта мектеп
Күні: Оқытушының аты-жөні: Баймахан Ержан
Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары1. Қазақстандағы –лагерьлер өлкесін білуі тиіс. 2. Қазақстан аумағындағы еңбекпен түзеу лагерьлерін түсінуі тиіс. 3.Степлаг. Алжир (Ақмола халық жаулары әйелдерінің лагері) лагерінде 22 бөлімше болғанын ойлауы тиіс .
Сабақтың мақсаттары 1. 30-жылдардың өзіндеақ жазықсыз жазаланған, саяси қудалаудың құрбаны болғандары қоғамнан бөліп ұстау үшін Қазақстан лагерьлер өлкесіне айналдырылғанын меңгереді. 2. Карлаг 1931 жылы 19 желтоқсанда құрылды, лагерьдің орталығы Қарағанды қаласынан 45 шақырым жердегі Долинка ауылы болғаны түсінеді. 3. Степлаг- «халық жауларына» арналған ерекше лагерь екенін, Алжирде онда 22мыңнан астам жазықсыз жазаланған « Отанын сатқандардың әйелдері» азап шеккенін ойлауы тиіс.
Тілдік мақсатТерминолгиялық сөздіктерді білуі,түсінуі, ойлауы, тиіс.
Алдыңғы білім § 41 Саяси қуғын-сүргіннің басталуы .
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен алмастырыңыз)Ресурстар


15минут

























5минут

















































5 минут































10минут

































2минут







1 минут
Психологиялық ахуал туғызу. «Өз жартыңды тап» ойыны үй тапсырмасын тексеру үшін беріледі. Сыныпқа карточкалар беріледі: біреуінде- сұрақтар , екіншісінде –жауаптарға арналған тірек кестелер. Сұрақ пен жауаптар бір түсті карточканы таңдап, өзіне серігін іздеп, бірге отырып, тапсырманы орындайды. Берілген дұрыс жауаптармен өздерін тексереді. Әр дұрыс жауабы үшін 1фишка алады. Алтын ережені ұмытпау. Күлегештермен топқа бөлу . Түрлі түсті әр түс өз тобына отырсын.1. Көзқарас тобы2.Ұстаным тобы 3. Шешім тобы.4. Қазылар тобы. Жаңа сабақ: Тақырыбты ашу үшін оқушы өз бетімен мәтінмен танысады, жұп болып, топ болып талдайды оқулықтағы берілген тапсырма әр топқа бөлініп беріледі.Оқушылар өз бетімен мәтінмен танысады, жұп болып топ болып талдайды. Топта талқылауды мұғалім тыңдап, белсенді ат салысып отырған оқушыларға ұпай ретінде фишка беріледі. 1. Көзқарас тобы: Қазақстан –лагерьлер өлкесін, 30-жылдардың өзіндеақ жазықсыз жазаланған, саяси қудалаудың құрбаны болғандары қоғамнан бөліп ұстау үшін Қазақстан лагерьлер өлкесіне айналдырылған еді.Осы бөлімді топ мүшелері толық өзара талдап топта түсіндіріп айтып береді. 2.Ұстаным тобы: Қазақстан аумағындағы еңбекпен түзеу лагерьлері. Карлаг (Қарағанды еңбекпен түзеу лагері) 1931 жылы 19 желтоқсанда құрылды, лагерлердің орталығы Қарағанды қаласынан 45 шақырым жердегі Долинка ауылы болғанын талдап тақырыпқа толық тоқталады. 3.Шешім тобы: Степлаг-«халық жауларына» арналған ерекше лагер. Лагерь 1940 жылдың 1 сәуірінен бастап жұмыс істегенін. 1947 жылдан бастап № 4 ерекше лагерь Степлаг деп аталғанына тоқталады.4.Қазылар тобы: Алжир (Ақмола халық жаулары әйелдерінің лагері) лагерінде 22 бөлімше болған. Онда 22мыңнан астам жазықсыз жазаланған «отанын сатқандардың әйелдері» азап шекті. Топ мүшелері осы берілген тақырыпқа тоқталады және талдайды өздерінің ойларын ашық білдіреді. Миға шабуыл әр топқа ортақ ашық сұрақтар қою.1. Қазақстандағы 1930 жылдардың бас кезеңіндегі лагерьлер жүйесіне сипаттама беріңдер. 2. Кеңес үкіметінің ГУЛАГ-ты құрудағы мақсаты қандай? 3. Саяси қудалаудың қандай жаңа тәсілдері ойлап шығарылды? 4. Қазақстан аумағындағы еңбекпен түзеу лагерьлері: Карлаг, Степлаг, АЛЖИР-дің орналасқан аймақтарын кескін картаға түсіріңдер. 5. Лагерьде болған адамдардың тағдырын бейнелейтін «Алжир» фильмі мен «Кебенек киген арулар» пьесасы негізінде өз ойларыңды ортаға салыңдар. Әр топтан бір оқушы қазылық бақылаушы топқа шақырлады. Әр топтың тапсырмаларын постер қорғау жұмыстарын бақылап қазылық жасайды. Қойылатын талаптар1) Салыстырады2) Топтастырады3) Жіктейді Постерлер қорғалып оқушылар бірін –бірі смайликтермен бағалайды. Күтілетін нәтиже: Оқушылар Қазақстан-лагерьлер өлкесі 30-жылдардың өзінде ақ жазықсыз жазаланған, саяси қудалаудың құрбаны болғандарды қоғамнан бөліп ұстау үшін Қазақстан лагерьлер өлкесіне айналдарылғанын меңгереді. Қазақстан аумағындағы еңбекпен түзеу лагерьлері. Карлаг (Қарағанды еңбекпен түзеу лагері) 1931 жылы 19 желтоқсанда құрылды, лагерьдің орталығы Қарағанды қаласынан 45 шақырым жердегі Долинка ауылы болғанын түсінеді. Степлаг –«халық жауларына» арналған ерекше лагерь. Лагерь 1940 жылдың 1 сәуірінен бастап жұмыс істегенін 1947 жылдан бастап № 4 ерекше лагерь Степлаг деп аталды. АЛЖИР (Ақмола халық жаулары әйелдерінің лагері) лагерінде 22 бөлімше болған. Онда 22мыңнан астам жазықсыз жазаланған « Отанын сатқандардың әйелдері» азап шеккенін ойлайды. Тапсырмалардың жауаптарын оқушылар мұқият тыңдайды өздерінің қателіктерін жазып алады. Бағалау оқушылардың жинаған смайликтеріне қарап оларды бағалаймын. Рефлексия . Мен бүгінгі сабақта берілген мәліметі....Бағдаршам арқылы бағалау. «қызыл» түсінген жоқпын. «сары» жартылай түсіндім. «жасыл» жақсы түсіндім. Үйге тапсырма §42 Қазақстандағы гулаг жүйесі.Сұрақтар мен тапсырмалар. 1.Қазақстандағы 1930 жылдардың бас кезеңіндегі лагерьлер жүйесіне сипаттама беріңдер. 2. Кеңес үкіметінің ГУЛАГ –ты құрудағы мақсаты қандай? 3. Саяси қудалаудың қандай жаңа тәсілдері ойлап шығарылды?



Карточка мен жұмыс.













Күлегештер мен топқа бөлу.Формативті бағалау.

Оқулық А4форматындағы қағаздар ғаламтормен жұмыс.

































Фишкалармен бағалау.























Әр топтан бір оқушы шақырылып постер қорғаушыларға қазылық етеді. Формативті бағалау.

Постерлерді қорғайдымұғалім оқушылардың жіберілген қателеріне тоқталады оқушылар өздерінің дәптерлеріне түртіп алып отырады.

Формативті бағалау ішкі жиынтық бағалау.

Тақтаға бағдаршам ілінеді.

Күнделіктеріне үй тапсырмасын жазып алады, және алған бағаларын күнделіктеріне қойдырып алады.





Қосымша ақпарат
Дифференциалды оқыту – көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?Бағалау – оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік ережелеріАКТҚұндылықтармен байланыс
Дифференциялды оқыту өз бетінше жаттығулар кезінде мұғалім қолдауының алмасуы арқылы іске асады.

Өзін өзі бағалау , өзара бағалау , топты бағалау ұсынылады (стикерлер беріліп отырады да соңында саны бойынша формативті бағаланады. Критерийлер арқылы бағалау. Мұғалімнің ынталандыру сөзі. Дүние жүзі тарихы және география пәндерімен пәнаралық байланыс бар. Интерактивті тақтаны 10 - 15 минуттан артық қолдануға болмайды.Жеке ,жұппен, топпен жұмыс ұйымдастыруарқылы оқушыларды ынтымақтастыққа баулу.
РефлексияСабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)1: Постер жасау . Білімдерін жинақтау. 2:Слайдтар бейнефильмдер. Білімдерін толықтырады.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)? 1: Өз ойларын жинақтап түсінік айтып үйренсе . Мәтінді толық оқып бір –біріне сұрақтар қоя алса, жауап беруге дағдыланса.2:Ақпаратарды өздері ғаламтордан және журналдардан газеттерден жинақтап алуды үйренсе, қосымша мәліметтерді жинақтауға өздері ізденіп айтуға қалыптаса.Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? Сабақ барысында ашық сұрақтар қоюға үйренсе өз ойларын толық жеткізе білсе.























































Сабақ жоспары

САБАҚ: §Мектеп: №83 Жалпы орта мектеп
Күні: Оқытушының аты-жөні: Баймахан Ержан
СЫНЫП: Қатысушылар саны: Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаттары1) Қазақ халқының жылдың төрт мезгілінде көшіп қонуын білуге тиіс. 2)Қазақ қыстауларының тарихи маңызын өзіне тән ерекшеліктерін түсінуге тиіс . 3) Қазақ халқында қолөнердің қандай түрлері қазірге дейін сақталғаныны туралы ойлауға тиіс.
Сабақтың мақсаттары1)Көшіп қонудың жылдың төрт мезгіліне байланысты екенін меңгереді.2)Қазақ қыстауларының тарихи маңызы зор болғанын түсіндіреді.3)Қазақ халқының қолөнері ежелгі ру-тайпалардан күні бүгінге дейін жалғасып келе жатқандығын айқын дәлелдейді.
Тілдік мақсатТарихи тілде сөйлеуге дағдыланады.
Алдыңғы білімҚазақ халқының XYI-XYII ғасырлардағы шаруашылығын дамыту.
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен алмастырыңыз)Ресурстар
2минут

15минут









































20минут







































3 минут











2минут









3минут







Психологиялық ахуал туғызу.

Сыныпта жұптастыру әдісі бойынша үйге берілгентапсырманы сұрау біріншісі сұрақ қояды екіншісі жауап береді . Мысалы :1) Қағаның туысқандарын үрім - бұтақтарын не деп атаған? 2) Қара бұдундар,дегеніміз кімдер ?3) Қазақ хандығының басқару жүйесі қанша тармақтан тұрған? 4) Ауылнай немесеауылбасы деген кім? 5) Ата -аймақ басқаратын адамды ...не деп атаған ? 6) Рулық басқару қанша аймақтан құралатын болған?7) Жаугершілік жағдайда ұлыс қанша мыңдық жасақ шығара алды?8)Ұлы жүз құрамына қандай тайпалар енеді?9)Түрік дәуірінде ханды қалай атаған? 10)Қазақ халқында хан көтерудің қанша жолы болды?11)Хан өзінің жерінде билік жүргізуге құқылы болды неге?12)Қазақ қоғамында мүліктік жағдайға қарап бай, кедей деп бөлу орын алды неге?Ой қозғау әдісі оқушылардың алдына күнделікті тұрмыста қолданып жүрген заттар қойылады және салт –дәстүрге байланысты заттар домбыра ыдыс аяқ ал балалар сендерге сұрақ осы заттардыне біріктіреді бұл заттардан не түйдіңіздер жауабынайтыңыздар? Жаңа сабақ : Қалай ойлайсыздар, бүгінгі оқушыларды Сын тұрғысынан ойлауын қалыптастыру үшін интерактивті тақтадан суреттер көрсетіліп тақырыптыашамыз балалар. Ал балалар кім айтады тақырып қандай болмақ ? Қазақ халқының XYI-XYII ғасырлардағы шаруа –шылығы. Бүгінгі сабақта сіздерді топқа бөлу үшінБарлығыңыз тақтаға келіңіздер кескіндеме қағаздарды алып топқа бөліне қойыңыздар балалар. 1) Қысқы көш тобы 2) Көктеу көш тобы 3) Жазғы көш тобы 4) Күзгі көш тобы Әр топқа мәтінді оқуға уақыт беріледі постерлер таратылады әр жыл мезгіліне қосымша тапсырмалар беріледі . Мысалы қысқы көш тобына қыс айларында жартылай көшпелі мал шаруашылығы қалай қайда көшуге тура келді? Көктеу тобына қазақ халқының егін шаруашылығықашан қайда дамыған? Жазғы көш тобына қазақ халқының қолөнері қалай дамыды? Күзгі көш тобына қалалардың жағдайы , олардыңтоқырау себебі қашан орын алды? Тапсырмалардыаяқтаған соң әр топ өздерінің постерлерін қорғайды.Көшбасшы оқушылар шығып жаңа сабақты АКТ арқылы түсіндіреді. Қорғап болған соң оқушылар бір топ екінші топты бағалайды.



Үйге тапсырма §45 Қазақ халқының XYI-XYII ғасырлардағы шаруашылығын оқып келу және осытақырыпта зерттеу жүргізіңдер. Рефлексия: Тақтаға білім ағашы ілінеді 1) сары жапырақ сабақты түсіндім бірақ ұсыныс мына жерді түсінбедім соған көбірек тоқталсақ.
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!