Қазақстандағы халықтың миграциясы. Миграциялық саясат 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстандағы халықтың миграциясы. Миграциялық саясат 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қмж жоспарлауға қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Қазақстандағы халықтың миграциясы. Миграциялық саясат

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.4.1.3 Қазақстандағы көші-қон үдерістерін талдап, басты бағыттарын анықтайды

9.4.1.4 көші-қон саясатының өзіндік үлгісін ұсынады

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар:

Халықтың көші-қонына қатысты түсініктерді естерінде сақтайды және айтып береді, тірек –сызбалармен жұмыс жасап талдайды, көші-қон сальдосын есептеп шығарады,ел экономикасындағы орнына баға береді.

Оқушылардың басым көпшілігі:

Халықтың көші-қонына қатысты терминдердің мағынасын біледі,салаларын жіктей алады, көші-қон сальдосын анықтайды, Қазақстан бойынша маңыздылығын мен дамуын талдайды

Кейбір оқушылар:

Халықтың көші-қонын түрлері бойынша талдап,оған сипаттама береді,көші-қонның дүние жүзінде және Қазақстан бойынша маңыздылығына баға береді

Бағалау критерииі

Оқушылар:

- халықтың көші-қоны, оның түрлерін сипаттайды;

-маңыздылығын біледі;

- ел экономикасындағы орнына баға береді.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру:

Оқушылармен амандасу, түгендеу, жағымды ахуал қалыптастыру.

Үй тапсырмасын сұрау:

Экспресс сұрақтар:

Реэмиграция дегеніміз не?

Репатрация дегеніміз не?

Репатрация не үшін болуы мүмкін?

Депортация дегеніміз не?

Депортацияның тағы қандай себептерін білесің?,

Дискриминацияның негізгі себептері қандай?

Менің ойымша халық көшіп-қонуының негізгі себебі, ... болып табылады.

Тағы бір себебі, ... болып табылады.

Ой қозғау:

  1. Қазақстанда қанша халық бар?

  2. Қазақстандықтар не себепті шет елдерге қоныс аударады?

  3. Қазақстан шет ел азаматтарын не себепті қызмет күшіне тартады?





Сұрақтарға жауап береді

1-10 балдық жүйе






2 балл






оқулық

Сабақтың ортасы

Жаңа сабақ: мәтінді оқып , танысу

«Ойлан, бөліс» әдісі

1 –тапсырма: Қазақсатан жеріндегі ішкі көші қон бойынша жоғары аймақтарды анықтау, себебін анықтау және картадан көрсету

Қазақстан бойынша, Атырау, Қызылорда, Павлодар, Астана қаласы


Критерий

дескриптор

-Қазақсатан жеріндегі ішкі көші қон бойынша жоғары аймақтарды біледі жән картадан көрсетеді:

- Қазақсатан жеріндегі ішкі көші қон бойынша жоғары аймақтарды анықтай алады;

- Қазақсатан жеріндегі ішкі көші қон бойынша жоғары аймақтарды картадан көрсете алады



2 тапсырма:

Сыртқы көші-қон сальдосын есептеу: «Кестемен жұмыс»


кезең

келді

кетті

1 кезең

1 163 434

3 364 531

2 кезең

431 242

332 527

3 кезең

115 116

185 724



Критерий

дескриптор

- көші-қон сальдосын есептеудің жолын біледі:

-мәліметтерді қолдана отырып, есептейді.




көші-қон сальдосын есептеудің жолдарын үйренеді;

-мәліметтерді қолдана отырып, есептей алады


3 тапсырма: Көші-қон саясаты тұсындағы шешімдерді әзірлеу мақсатында халықтың көші-қонына қатысты келесі мәселелерді шешу жолдарын ұсыныңдар


мәселе

шешу жолы

Заңсыз көші қонның өсуі


Мамандлығы жоқ жұмыс күшінің көбеюі


Экологиялық жағдай


Қалалық жерлерге қоныстануы




критерий

дескриптор

Көші-қон саясаты тұсындағы шешімдерді әзірлеу мақсатында халықтың көші-қонына қатысты келесі мәселелерді біледі және шешу жолдарын ұсынады




Көші-қон саясаты тұсындағы шешімдерді әзірлеу мақсатында халықтың көші-қонына қатысты келесі мәселелерді біледі және шешу жолдарын ұсына алады











Картамен жұмыс жасайды










Кестемен жұмыс жасайды

















Өз ойларын еркін жеткізеді














2 балл









3 балл















3 балл


Оқулық
















Оқулықтағы 6 кесте

Сабақтың соңы


Қорытынды:

Сыртқы және ішкі көші-қонның негізгі ағымдарын сызбаға түсіріңіз

Сыртқы көші-қон



Репатриация эмиграция гастарбайтер


Ішкі көші-қон

Ауылдан-қалаға қаладан-ауылға


критерий

дескриптор

Сыртқы және ішкі көші-қонның негізгі ағымдарын біледі



Сыртқы және ішкі көші-қонның негізгі ағымдарын сызба арқылы түсіндіре алады



Кері байланыс:

«Екі жұлдыз, бір тілек»

Үйге тапсырма: «Нұрлы көш», «Нұрлы жол» бағдарламаларымен танысу


Оқушылар пікір алмасып, өз ойларын айтады және сызба бойынша түсіндірме жүргізеді







Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

2 балл









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.03.2021
1827
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі