Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігін сипаттау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

Орта ғасырлардағы Қазақстан тарихы

Бөлім:

6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы.

Зерттеу сұрағы: Неліктен Шыңғыс хан әскерлері Отырарды алты ай бойы ала алмады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.3.1.5 Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігін сипаттау

Сабақтың мақсаты

Деректі талдап, Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігіне баға береді;

Шыңғыс ханның жаулап алған қалаларын картадан көрсетеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

3 мин











«ZipGrade»

әдісі

5 мин






Ұйымдастыру:

- Оқушылармен амандасу, сынып оқушыларын түгелдеу.

Топқа бөлу: QR код арқылы топқа





Жетісу Отырар Хорезм


Үйге берілген тапсырманы тексере отырып, білімдерін нақтылау.

  1. Моңғол шапқыншылығы басталған жыл?

  2. Шыңғыс ханның жаулаушылық соғыстарының бірінші кезеңі

  3. Моңғол әскерінің Сырдарияға жорыққа шыққан жылы?

  4. Отырарды қорғаған әскер саны

  5. Моңғолдардың Отырарды толық жаулап алған жылы?

  6. 1223 жылы Калка өзені бойындағы тарихи оқиға

  7. Моңғолдардың Қазақстан аумағын толық жаулап алған жыл

  8. Шыңғыс ханның дүниеге келген жылы

  9. «Моңғолдардың құпия шежіресі» аяқталған жыл

  10. Шыңғыс хан бастаған моңғол әскері Орта Азия аумағын қай жылы жаулап алды?

  11. Моңғолдар керейттер ұлысын қай жылы талқандады?

  12. Түрік-монғол халықтарының қағаны деп жарияланған жыл

  13. Шыңғыс ханның шын есімі.

  14. Тоғрыл хан мен Шыңғыс хан тайшуыттар мен мерікттерге қарсы аттанған жыл

  15. Хорезмшах Отырарды қорғауға қанша әскер қалдырды?

Білім алушылар топқа бөлінеді

Топтар топ ережесін сақтайды, өз топ басшысын сайлайды, топ басшы топтың белсенді қатысуын қадағалайды.



Жұптасып жұмыс жасайды.

Ұялы телефонды қолдана отырып, берілген сұрақтарға жауап береді.

Бағалау

критериі

арқылы өздерінің жинаған балдарын есептейді



белсенділік танытқан оқушыларды«Жарайсың! Жақсы!

Өте жақсы! Талпын!»


Жұптық бағалау жүргізеді


Бағалау криітериі:

әр дұрыс жауапты жұлдызша арқылы

б5-конечная звезда 1 ағаланады







Ұялы телефон


Топ атаулары






Ұялы телефон




Бағалау крийтериі


Сабақтың ортасы


«Конверт-тапсырмасы»

Әдісі

10 мин дайындық


10 мин қорғау








платформасы

«Кім жылдам»

2 мин


Сергіту сәті

1 мин

Тақырыпқа байланысты әр топқа тапсырмалар беру.

1 топ Шыңғыс ханның Хорезмге жорығы

Дескриптор:

1.Шыңғыс хан мен Хорезмшах арасындағы алауыздықтың пайда болған себебін анықтау;

2.Пайда болған алауыздықтың нәтижесі мен салдарын сипаттау;


2 топ Шыңғыс ханның Жетісуды бағындыруы

Дескриптор:

1.Шыңғыс хан Жетісуға жасаған жорығының мақсатын анықтау;

2.Жетісуға жасалған жорықтың нәтижесі мен салдарын сипаттау;


3 топ Шыңғыс хан әскерінің Отырарға жорығы.

Дескриптор:

1. Шыңғыс ханның Отырарды қоршауға алу себебін анықтау;

3. Отырар ерен ерліктің жарқын үлгісі деп аталу себебін түсіндіру;


Бағалау критерийлері

балл


«1» - нашар

«2»-қанағаттанарлық

«3» - орташа

«4» - жақсы

«5» - өте жақсы

Тақырыптың ашылуы


Дәлелдердің нақтылығы


Сөйлеу мәнері


Жұмыстың рәсімделуі


Регламент сақтауы


барлығы



Берілген жылдарда орын алған оқығаны анықту.

1206 ж

1207-1217 жж

1218 ж

1219 ж

1221 ж

1223 ж

1224 ж

«Жорық үзілісі»

Мұғалім нұсқалық береді.

  • Жау шаты, жау шапты!

  • Жаудан жерімізді қорғаймыз!

  • Садақшылар атыңдар!

  • Жауды жеңдік!






Әр топ берілген тапсырманы берілген уақыт аралығында орындайды



Дискриптор мен бағалау крийтериін басшалаққа алады.




Топтар бір бірін бағалайды







Платформада берілген тапсырманы орындайды




Қасында отырған жолдасының арқысына ұстаздың нұсқалығымени массаж жасайды.






Бағалау крийтериі:

Балдық жүйе арқылы бағаланады

«1» нашар

«2» қанағат

«3» орташа

«4» жақсы

«5» өте жақсы



Бағалау криітериі:

әр дұрыс жауапты жұлдызша арқылы

бағаланады

5-конечная звезда 2






АКТ




Маркер,

қима қағаздар





6-сынып оқулығы





Қосымша мәлімет







Ұялы телефон







Сабақтың

соңы

2 мин








«Ақиқат-жалған»

3 мин






Сабақты бекіту.

Шыңғыс ханның жаулап алу соғыстарының нәтижесінің 4 белгісін анықтау:

1.

2.

3.

4.


«Ақиқат-жалған»

Жұптық жұмыс арқылы бүгінгі сабақта алған білімдерін анықтау.




Ақиқат

Жалған

1

Шыңғыс хан 1207ж кейін жаулап алу жорықтары басталды



2

Шыңғыс ханның жаулаушылық соғыстарының бірінші кезеңі 1207-1218 жж қамтиды



3

Шыңғыс хан Жетісуға 1218 ж басып кірді



4

Шыңғыс хан түрік-моңғол халықтарының қағаны болып 1219ж жарияланды



5

1220ж Моңғол әскері Сырдарияға жорыққа шығады.



6

Қазақстан аумағы 1224ж Моңғол империясының құрамына кірді.




Дискриптор:

Берілген ақпараттардың ақиқат-жалғандығын анықтау;


Тақырып бойынша білімдерін қорытындылау









Берілген ақпараттардың ақиқат-жалғандығын анықтайды





Бағалау крийтериі:

әр жауапты жұлдызша арқылы

бағалау





Оқулық




Конспект





Кесте



Шкала




Маркер





Рефлексия

5 мин


«5 саусақ»

1.Маған бүгін не ұнады.

2. Маған бүгін не ұнамады.

3.Менің күдіктерім.

4. Менің тілектерім.




Үйге тапсырма

«Шыңғыс ханның жорық ұйымдастыруының 4 ерекшелігін анықта»



Әр саусақта берілген сұрақьтарға жауап жазады.



Бағалау крийтериі:

әр жауапты жұлдызша арқылы

бағалау









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.12.2024
235
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі