|
Г. Титов атындағы №54ЖОМ КММ |
Сабақ тақырыбы: Қазақстандағы мұнай, газ және көмірдің негізгі кен орындары |
||||
|
Күні: 26.12.18ж |
Мұғалімнің есімі : К.Бекбауова |
||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқуға негізделген сабақ мақсаты |
Қазақстандағы мұнай,газ және көмірдің негізгі кен орындарын бағалау |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Мұнай,газ және көмірдің негізгі кен орындарын картадан көрсетеді. Маңыздылығына қарап жіктейді Реферат дайындайды |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Қазақстандағы мұнай,газ және көмірдің негізгі кен орындарын бағалайды. |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Негізгі кен орындары, қоршаған ортаны қорғау |
|||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: тас көмір-уголь-coal, пиролиз-pyrolysis, газдандыру-газификация-gasification, мұнай-нефть-oil |
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
|||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? құрлысы арқылы көз жеткізеді . |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:Жаттығулар орындап,сөздік дәптермен жұмыс жасайды. |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Қазақстандағы мұнай,газ және көмірдің негізгі кен орындары туралы алған білімдерін тиянақтайды |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы (Кіріспе) (4 мин) |
1Ұйымдастыру кезеңі а)Сәлемдесу; Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «тамаша екен»жаттығуы Жұптар арқылы бірігеді. |
суреттер |
|||
|
Үй тапсырмасы 3 мин) |
«Кім жылдам?» әдісі бойынша өткен сабақты қайталайды.Бүгінгі сабағымыз « Қазақстандағы мұнай,газ және көмірдің негізгі кен орындары » деп аталады. |
Доп, кесте |
|||
|
Ортасы (25 мин) |
Қазақстан кен орындарын картадан көрсету «Миға шабуыл» 1. Қазақстанда табиғи көмірсутектердің шикізат қоры қандай? 2.Қазақстандағы ірі газ, мұнай, тас көмір кен орындары туралы не білесіңдер? 3.Қазақстанның кенді барлау, бұрғылау жұмыстарына қатысушы қандай компанияларды білесіңдер? 4.Кенді өндірудің және өңдеудің табиғи ортаға зияны барма? 5.Адам денсаулығын қорғау, сақтау барысында қандай істер атқарылуда? «Суреттер сөйлейді» Қазақстан мұнайын шетелдерге құбырларымен тасымалдау сызбанұсқасы
|
Мәтін, Физ карта |
|||
|
Соңы (13мин) |
Топтар өздері жапсырған стикерлер арқылы бағаланады. Кері байланыс БББ кестесі. Үйге тапсырмасы: Қазақстандағы мұнай,газ және көмірдің негізгі кен орындары Бағалау «екі жұлдыз, бір тілек» |
Ббб кестесі |
|||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және қорғау ережелері АКТ –мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||
|
ЖАДА арқылы көпірше орнатамын. Картамен жұмыс жүргізеді. |
Кері байланыс БББ кестесі. |
География,тарих ,экономикалық экологиялық |
|||
|
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
||||
|
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз ? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||
Тексерілді: ДОЖЖО:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстандағы мұнай, газ және көмірдің негізгі кен орындары
Қазақстандағы мұнай, газ және көмірдің негізгі кен орындары
|
Г. Титов атындағы №54ЖОМ КММ |
Сабақ тақырыбы: Қазақстандағы мұнай, газ және көмірдің негізгі кен орындары |
||||
|
Күні: 26.12.18ж |
Мұғалімнің есімі : К.Бекбауова |
||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Оқуға негізделген сабақ мақсаты |
Қазақстандағы мұнай,газ және көмірдің негізгі кен орындарын бағалау |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Мұнай,газ және көмірдің негізгі кен орындарын картадан көрсетеді. Маңыздылығына қарап жіктейді Реферат дайындайды |
||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: Қазақстандағы мұнай,газ және көмірдің негізгі кен орындарын бағалайды. |
||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: Негізгі кен орындары, қоршаған ортаны қорғау |
|||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: тас көмір-уголь-coal, пиролиз-pyrolysis, газдандыру-газификация-gasification, мұнай-нефть-oil |
|||||
|
Талқылауға арналған тармақтар: |
|||||
|
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? құрлысы арқылы көз жеткізеді . |
|||||
|
Жазылым бойынша ұсыныстар:Жаттығулар орындап,сөздік дәптермен жұмыс жасайды. |
|||||
|
Алдыңғы оқу |
Қазақстандағы мұнай,газ және көмірдің негізгі кен орындары туралы алған білімдерін тиянақтайды |
||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
|
Басталуы (Кіріспе) (4 мин) |
1Ұйымдастыру кезеңі а)Сәлемдесу; Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «тамаша екен»жаттығуы Жұптар арқылы бірігеді. |
суреттер |
|||
|
Үй тапсырмасы 3 мин) |
«Кім жылдам?» әдісі бойынша өткен сабақты қайталайды.Бүгінгі сабағымыз « Қазақстандағы мұнай,газ және көмірдің негізгі кен орындары » деп аталады. |
Доп, кесте |
|||
|
Ортасы (25 мин) |
Қазақстан кен орындарын картадан көрсету «Миға шабуыл» 1. Қазақстанда табиғи көмірсутектердің шикізат қоры қандай? 2.Қазақстандағы ірі газ, мұнай, тас көмір кен орындары туралы не білесіңдер? 3.Қазақстанның кенді барлау, бұрғылау жұмыстарына қатысушы қандай компанияларды білесіңдер? 4.Кенді өндірудің және өңдеудің табиғи ортаға зияны барма? 5.Адам денсаулығын қорғау, сақтау барысында қандай істер атқарылуда? «Суреттер сөйлейді» Қазақстан мұнайын шетелдерге құбырларымен тасымалдау сызбанұсқасы
|
Мәтін, Физ карта |
|||
|
Соңы (13мин) |
Топтар өздері жапсырған стикерлер арқылы бағаланады. Кері байланыс БББ кестесі. Үйге тапсырмасы: Қазақстандағы мұнай,газ және көмірдің негізгі кен орындары Бағалау «екі жұлдыз, бір тілек» |
Ббб кестесі |
|||
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және қорғау ережелері АКТ –мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||
|
ЖАДА арқылы көпірше орнатамын. Картамен жұмыс жүргізеді. |
Кері байланыс БББ кестесі. |
География,тарих ,экономикалық экологиялық |
|||
|
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
||||
|
|
|||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз ? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||
Тексерілді: ДОЖЖО:
шағым қалдыра аласыз















