Караулбекова Гульбахыт Амангосовна
04-БЖ-47-18
Жұбанышев Әли Тыныштықұлы
|
САБАҚ: |
Мектеп: Қарабұтақ жалпы орта білім беретін мектеп |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Караулбекова Гульбахыт Амангосовна |
|||||||
|
СЫНЫП: 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар |
||||||
|
Пәні: Қазақстан тарихы |
Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясаты. Зерттеу сұрағы: Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті? |
|||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
7.4.1.2 – отарлау саясатының қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген әсерін талдау; |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Отарлау сөзінің мағынасын ашып, түсінеді. |
|||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Қазақстан жерінде отарлау саясаты қандай жолмен жүзеге асқанын біледі. |
||||||||
|
Кейбір оқушылар: Отарлау саясатының қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген әсерін талдай біледі. |
||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну және қолдану |
|||||||
|
Бағалау критерийлері: |
Ресей империясының қоныстандыру саясатының себептері мен салдарына талдау жасайды |
|||||||
|
Тілдік мақсат |
Негізгі сөздер мен тіркестер: Басыбайлы, тәуелділік, Столыпин реформасы |
|||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік және келісім |
|||||||
|
Пәнаралық бай- байланыстар |
Дүниежүзі тарихы География |
|||||||
|
Алдыңғы білім |
Қазақтардың 1860-1870 жылдардағы азаттық күресі туралы біледі |
|||||||
|
Жоспар: |
||||||||
|
Жоспарланған |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
|
Басталуы: 10 мин |
Ұйымдастыру: «Сәлемдесу» тренингі арқылы оқушыларды сергітемін. (Үш тілде) «Сөзді тап» әдісі арқылы оқушыларға сөздер салынған қорапты ұсынамын. Қораптың ішіндегі сөздерді оқи отырып, сол топқа орналасады. 1 топ- «Украйн» 2 топ- «Қазақ » 3 топ- «Орыс» Ү. «Бинго» әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру.
Дескриптор 1. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Қ.Б. «Бинго» билеттерін беру арқылы бағалау |
Оқулық Топқа бөлуге арналған карточкалар
|
||||||
|
Ортасы: 22 мин |
«Миға шабуыл» әдісі. Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру.Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту. Ж. «Аквариум» әдісі . Оқушыларға тақырып төңірегінде тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен талқылату. Топ ішінен бір сарапшыны тағайындап басқа топтарға түсіндіреді, қайтадан өз топтарына барып түсінгендерін түсіндіреді.Ортаға шығып шеңбер жасап ортаға тапсырмаларын түсіндіреді 1-топқа: Шаруаларды Қазақстанға қоныс аудару себептері. 2-топқа:Шаруалардың жаппай қоныс аудара бастауы 3-топқа: Столыпин реформасы. Дескриптор: > Мәтінді оқиды, талдайды ҚБ «Үш шапалақ» Критерийі: Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясатын сипаттайды |
Оқулық
|
||||||
|
Соңы. 8 мин Бағалау: Рефлексия: Үйге тапсырма: |
Бекіту. 1-топқа «Карта» әдісі.Ойын картасына жабыстырылған стикерлерге бүгінгі алған білімдеріне байланысты сұрақ – жауап жазады. 2-топқа «Веер» әдісін беремін. А-4 түрлі түсті параққа желпуіш жасалынып, әрбір бөлігіне кезекпен сқрақ пен жауаптары жазылады, кейін талқыланады. 3-топқа «Сиқырлы қалпақ» әдіс Қалпақты бір оқушы киіп бүгінгі сабақтан ой түйгенін айтады да қалпақты өзі таңдаған оқушыға кигізеді. Дескрипторлары: Әр топ өзіне берілген тапсырмаларды нақты орындайды. Сұрақтар төңірегінде өз тобының бағыты мен өзге топтарың бағытын салыстырады; ҚБ «Смайлик» арқылы бағалау «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі Мақсаты: Шабадан- алған білімдерін салады. Еттартқыш- білімімді толықтырамын Қоқыс жәшігі- керек емес болған, артық дүниені салады. Эссе жазып келу |
|
||||||
|
|
||||||||
|
Саралау
– Сіз
қосымша |
Бағалау -
Оқушылардың |
Пəнаралық
байланыс |
||||||
|
1.Барынша қолдау көрсету Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай алға ілгерілетіп отыратын кесте тапсырмалар бердім. Диалог және қолдау көрсету мақсатында ойлантатын ауызша сұрақтар қойдым. Саралау бойынша қолдауды қажет еткен оқушыларға үлгі берілді.Үлгіні басшылыққа алып толтырды. Тапсырмалар: «Бинго» әдісі, «миға шабуыл» әдісі, «Аквариум» әдісі, «Карта» әдісі, «Веер» әдісі, «Сиқырлы қалпақ» әдісі 2.Орташа қолдау. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай күрделіге қарай алға ілгерілетіп отыратын тапсырмалар бердім. Тапсырмалар: «Бинго» әдісі, «миға шабуыл» әдісі, «Аквариум» әдісі Қолдау көрсету аз. Дереккөздердің ауқымы талқылауға негіз болатын мәтіндерден бастап, анағұрлым қиын сөздерді және күрделі идеяларды түсіндіретін мәтіндерге дейін күрделендіріп отырдым. Себебі, кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. Тапсырмалар: «Аквариум» әдісі, Қарқын бойынша сараладым. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді. Қосымша тапсырмалар бердім: Қарқыны жәй жұптарға сұрақтармен жетелеймін. |
«Бинго» билеттері арқылы бағалау
«Үш шапалақ»
Смайликтер
|
|||||||
|
Рефлексия |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз. |
|||||||
|
|
||||||||
|
Қорытынды
бағамдау |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясаты.
Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясаты.
Караулбекова Гульбахыт Амангосовна
04-БЖ-47-18
Жұбанышев Әли Тыныштықұлы
|
САБАҚ: |
Мектеп: Қарабұтақ жалпы орта білім беретін мектеп |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Караулбекова Гульбахыт Амангосовна |
|||||||
|
СЫНЫП: 8 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар |
||||||
|
Пәні: Қазақстан тарихы |
Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясаты. Зерттеу сұрағы: Патша өкіметінің қоныстандыру саясаты қазақ қоғамының өмірін қалай өзгертті? |
|||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
7.4.1.2 – отарлау саясатының қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген әсерін талдау; |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Отарлау сөзінің мағынасын ашып, түсінеді. |
|||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Қазақстан жерінде отарлау саясаты қандай жолмен жүзеге асқанын біледі. |
||||||||
|
Кейбір оқушылар: Отарлау саясатының қазақтардың дәстүрлі шаруашылығына тигізген әсерін талдай біледі. |
||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну және қолдану |
|||||||
|
Бағалау критерийлері: |
Ресей империясының қоныстандыру саясатының себептері мен салдарына талдау жасайды |
|||||||
|
Тілдік мақсат |
Негізгі сөздер мен тіркестер: Басыбайлы, тәуелділік, Столыпин реформасы |
|||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік және келісім |
|||||||
|
Пәнаралық бай- байланыстар |
Дүниежүзі тарихы География |
|||||||
|
Алдыңғы білім |
Қазақтардың 1860-1870 жылдардағы азаттық күресі туралы біледі |
|||||||
|
Жоспар: |
||||||||
|
Жоспарланған |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
|
Басталуы: 10 мин |
Ұйымдастыру: «Сәлемдесу» тренингі арқылы оқушыларды сергітемін. (Үш тілде) «Сөзді тап» әдісі арқылы оқушыларға сөздер салынған қорапты ұсынамын. Қораптың ішіндегі сөздерді оқи отырып, сол топқа орналасады. 1 топ- «Украйн» 2 топ- «Қазақ » 3 топ- «Орыс» Ү. «Бинго» әдісі бойынша үй тапсырмасын тексеру.
Дескриптор 1. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Қ.Б. «Бинго» билеттерін беру арқылы бағалау |
Оқулық Топқа бөлуге арналған карточкалар
|
||||||
|
Ортасы: 22 мин |
«Миға шабуыл» әдісі. Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру.Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту. Ж. «Аквариум» әдісі . Оқушыларға тақырып төңірегінде тапсырма таратылады,тапсырманы топ ішінде отырғызып топпен талқылату. Топ ішінен бір сарапшыны тағайындап басқа топтарға түсіндіреді, қайтадан өз топтарына барып түсінгендерін түсіндіреді.Ортаға шығып шеңбер жасап ортаға тапсырмаларын түсіндіреді 1-топқа: Шаруаларды Қазақстанға қоныс аудару себептері. 2-топқа:Шаруалардың жаппай қоныс аудара бастауы 3-топқа: Столыпин реформасы. Дескриптор: > Мәтінді оқиды, талдайды ҚБ «Үш шапалақ» Критерийі: Қазақстандағы отаршылдық қоныс аудару саясатын сипаттайды |
Оқулық
|
||||||
|
Соңы. 8 мин Бағалау: Рефлексия: Үйге тапсырма: |
Бекіту. 1-топқа «Карта» әдісі.Ойын картасына жабыстырылған стикерлерге бүгінгі алған білімдеріне байланысты сұрақ – жауап жазады. 2-топқа «Веер» әдісін беремін. А-4 түрлі түсті параққа желпуіш жасалынып, әрбір бөлігіне кезекпен сқрақ пен жауаптары жазылады, кейін талқыланады. 3-топқа «Сиқырлы қалпақ» әдіс Қалпақты бір оқушы киіп бүгінгі сабақтан ой түйгенін айтады да қалпақты өзі таңдаған оқушыға кигізеді. Дескрипторлары: Әр топ өзіне берілген тапсырмаларды нақты орындайды. Сұрақтар төңірегінде өз тобының бағыты мен өзге топтарың бағытын салыстырады; ҚБ «Смайлик» арқылы бағалау «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі» әдісі Мақсаты: Шабадан- алған білімдерін салады. Еттартқыш- білімімді толықтырамын Қоқыс жәшігі- керек емес болған, артық дүниені салады. Эссе жазып келу |
|
||||||
|
|
||||||||
|
Саралау
– Сіз
қосымша |
Бағалау -
Оқушылардың |
Пəнаралық
байланыс |
||||||
|
1.Барынша қолдау көрсету Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай алға ілгерілетіп отыратын кесте тапсырмалар бердім. Диалог және қолдау көрсету мақсатында ойлантатын ауызша сұрақтар қойдым. Саралау бойынша қолдауды қажет еткен оқушыларға үлгі берілді.Үлгіні басшылыққа алып толтырды. Тапсырмалар: «Бинго» әдісі, «миға шабуыл» әдісі, «Аквариум» әдісі, «Карта» әдісі, «Веер» әдісі, «Сиқырлы қалпақ» әдісі 2.Орташа қолдау. Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай күрделіге қарай алға ілгерілетіп отыратын тапсырмалар бердім. Тапсырмалар: «Бинго» әдісі, «миға шабуыл» әдісі, «Аквариум» әдісі Қолдау көрсету аз. Дереккөздердің ауқымы талқылауға негіз болатын мәтіндерден бастап, анағұрлым қиын сөздерді және күрделі идеяларды түсіндіретін мәтіндерге дейін күрделендіріп отырдым. Себебі, кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. Тапсырмалар: «Аквариум» әдісі, Қарқын бойынша сараладым. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді. Қосымша тапсырмалар бердім: Қарқыны жәй жұптарға сұрақтармен жетелеймін. |
«Бинго» билеттері арқылы бағалау
«Үш шапалақ»
Смайликтер
|
|||||||
|
Рефлексия |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз. |
|||||||
|
|
||||||||
|
Қорытынды
бағамдау |
||||||||
шағым қалдыра аласыз



















