Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3. Физикалық география 3.4 Биосфера |
Мектеп: Б.Өтеп атындағы мамандандырылған «Өнер» мектеп-интернаты КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні:22.01.2020ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Ермекова Г |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 9 «а,ә,б,в» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
§34.Қазақстанда табиғаттың қорғалуы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты |
9.3.4.2- қорықтар, қорықшалар, ұлттық саябақтар ерекше қорғалатын аумақтарының құрылу мақсатын түсіндіремін. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: «Қызыл кітап» ,қорық,қорықша мен ұлттық саябақтар туралы біледі. Басым бөлігі: Осы табиғи нысандардың таралу аймағы және оларды картадан көрсете алады. Кейбірі:Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар туралы ақпараттарды жинақтайды және сипаттама бере алады,картадан көрсетеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдікмақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: қорықтар, қорықшалар, ұлттық саябақтар Оқытудың тілдік мақсаты:Ерекше қорғалатын аумақтар туралы мәтіндерді оқиды және зерттеу, сыныптастарымен бірлесе отырып қорытындыларын (оқу, жазу, сөйлеу, тыңдау дағдылары) түсіндіндіреді (презентация, постер, диалог т.б.). Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы: Суретте … Ерекше қорғалатын аумақтар.............құрылған. Себебі ............сақтауымыз қажет. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
- жұптық және топтық жұмыстар орындау барысында өзіне және айналадағы адамдарға деген құрмет; - топтық жұмыстарды орындау барысындағы ынтымақтастық; - өз пікірін білдіру барысындағы ашықтық; - топтық жұмыстар, креативті шығармашылық ізденістер барысындағы еңбек және шығармашылық; - білімін тереңдету, қажетті материалдарды табу, оған талдама жасау мақсатында өмір бойы оқу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Биология, экология, химия, экономика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ мүмкіншіліктерін пайдалану (ноутбук, интер белсенді тақта) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
8.3.4.1 - өсімдік әлемі мен жануарлар дүниесін қорғау қажеттілігін дәлелдейді, қорғау жолдарын ұсынады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
-Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын құрамын.Оқушыларды «Шаттық шеңбер» бойымен тұрғызып, «Досыма сәлем» әдісі арқылы бір-біріне қима қағаздардағы әр ұлттың тілінде
сәлемдеседі. Қима қағаздардағы сандар бойынша топқа бөлінеді. 1 топ «Қорықтар» 2 топ «Қорықшалар» 3 топ «Ұлттық саябақтар» 4 топ «Табиғат зоналары» 1- тапсырма.Үй тапсырмасын «Кім жылдам» әдісі арқылы сұраймын. 1.Табиғат зоналары деген не? 2.Еліміздің аумағының 44%-ын алып жатқан табиғат зонасын атаңдар? 3.Шөл дала табиғат зонасы Қазақстанның қай аумағын алып жатыр? 4.Орманды дала табиғат зонасы Қазақстанның қай аумағында орналасқан? 5.Дала табиғат зонасының ерекшелігі қандай? 6.Шөлейт табиғат зонасы еліміздің қанша пайызын алып жатыр,ерекшеліктері қандай? 7.Шөл даланың түрлері? 8.Сор деген не? 9.Тақыр деген не? 10.Таулардағы табиғи зоналардың алмасуын атаңдар? Сабақтың тақырыбын ашу. 1.Оқушыларды жаңа білім қабылдауға және игеруге «Кинометафора» әдісі арқылы ,«Қазақстандағы қорықтар» бейнебаяннан көргендерін айтады. 2.Бейнебаян арқылы бүгінгі сабағымыздың тақырыбын атай алады. |
Интер белсенді оқу әдістемесін мектепте қолдану (Оқу құралы).
қима қағаздар
Презентация
Оқулық,сурет
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
Оқушылар мәтінді оқып, бейнебаян көріп, берілген тапсырмаларды орындайды. 2-тапсырма. «Ассосациялық кластер» Қазақстан Республикасының «Қызыл кітабы» туралы постер қорғайды. Қызыл кітап
2-тапсырма. «Білімділер бәйгесі» әдісі «Қазақстандағы қорықтар» құрылу мақсаты мен ерекшелігін кестеге түсіру.
Оқушыларға ауызша және смайликтер арқылы кері байланыс беріледі. 3-тапсырма. Карта бойынша «Қазақстандағы қорықтардың» аумақтардың қай облыстың территориясында орналасқандығын анықтайды және кескін картаға түсіреді. 4 Құрылған жылы
Орналасқан жері -тапсырма. «Графикалық органайзер» әдісі. «Қазақстанның ұлттық саябақтары» туралы толтырып сұрақтарға жауап береді.Ұлттық саябақ-тың атауы
Оқушылар бірін-бірі бағалайды.
5-тапсырма. Оқушылар таңдауы
бойынша қорықтар, қорықшалар, ұлттық саябақтардың біріне сипаттама
беріңіз:
|