Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
3
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын
дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы
арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Үй тапсырмасының орындалуы:
5
минут
|
Үй тапсырмасының
орындалуын тексеру
|
4
тапсырманың орындалуы
|
Дескриптор 1 балл:
Тапсырманы берілгеніне
сай орындау
|
Дәптер
Оқулық
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.
Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау
жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Қазақстанның өсімдіктер әлемі туралы не
білеміз?
Сөйлем мүшелерінің
түрлер?
Анықтауыш тың негізгі белгілері
қандай?
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды
түрде сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық
дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын
көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
тану.
30 мин.
|
№1-тапсырма:
«Қазақстандағы
қорықтар» мәтіні
|
Мәтінді оқиды. Перифразаның түрлі әдістерін қолдана
отырып
мазмұн бойынша сұрақтар
қояды, жауап береді?
|
Дескриптор: Жалпы - 2 балл.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері,
|
|
Толықтауыш және оған тән
белгілер туралы
Ереже.
Мысал
|
Берілген мысалдармен жұмыс
жасайды
Б,Г тапсырмала рын
орындайды
|
Дескриптор: Жалпы – 5 балл.
-
Мысалдар
бойынша сөйлем мүшелеріне дұрыс талдау
жасайды
-
Толықтауыштың жасалу жолдарын
айтады
-
Г
тапсырмасы бойынша сөйлем құрайды
-
Д
тапсырмасы бойынша кесте толтырады, Морфологиялық талдау
жасайды
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері,
|
|
№
2-тапсырма:
Талдау.
|
Берілген нұсқа бойынша сөйлемдерді,
талдайды
|
Дескриптор: Жалпы - 2
балл.
-
Берілген нұсқа бойынша
сөйлем құрау
-
анықтауышты
табу
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері,
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар»,
«Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|


|
Үйге
тапсырма:
|
4-тапсырма
|
Тапсырманы орындау
|
|
Оқулық
дәптер
|