Қазақстандағы саяси-әкімшілік хоронимдер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстандағы саяси-әкімшілік хоронимдер

Материал туралы қысқаша түсінік
саяси-әкімшіллік хоронимдер туралы айту
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім

Бөлім 6. Елтану және саяси география негіздері.

Педагогтың

аты-жөні

Күні


Сынып 9


Қатысушылар

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Қазақстандағы саяси-әкімшілік хоронимдер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

9.6.1.4. Қазақстандағы саяси -әкімшілік хоронимдерді жіктеп, мағынасын түсіндіреді және транлитерациясын үш тілде ұсынады

Сабақтың мақсаты


Қазaқстандағы саяси-әкімшілік аумағын жіктейді.

Елдің сaяси -әкімшілік хоронимдердің мағынасын тұжырымдайды.

Сaяси-әкімшілік хоронимдердің транслитерациясын ұсынады.

Сабақ кезеңі/ Уақыт


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының
іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут



3 минут





Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу

Психологиялық ахуал: «Ынтымақтастық атмосферасы»

«Мозайка» әдісі бойынша топқа бөлінеді.

Экранға видео көрсетіледі.

Оқушылар бір-біріне тілек тілейді.

Оқушылар топқа бөлінеді.

Оқушылар видеоға қарап, тақырыпты ашады.

Көтеріңкі көңіл күй сыйлау

Топқа бөліп сабақты ұйымдастыру

Сурет

Экран


Сабақтың ортасы

Жаңа тақырып.

7 минут

1.Тапсырма:

Жұптық жұмыс

«Тұжырымдамaлық карта» әдісі. Жіктеу, аналитикалық дағдысы дамиды. Қазақстанның облыстары мен облыс орталықтарын тұжырымдамалық картаға жіктеңіз



https://kk.wikipedia.org/wiki/%D2%9A%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D2%9B%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD_%D3%99%D0%BA%D1%96%D0%BC%D1%88%D1%96%D0%BB%D1%96%D0%BA_%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BB%D1%96%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96


«Сәйкестендіру» әдісі.

Картаға қарап, Павлодар, Қарағанды, Атырау, Түркістан облыстарын көрсетіңіз.

Оқушылар ГАЖ технологиясын пайдаланып, берілген сандар бойынша облыстар мен облыс орталықтарын жіктейді.





WordWoll платформасында хоронимдерді тиісінше ұшақпен ұшып сәйкестендіреді.



ҚБ: Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады.


Дескриптор


Экономикалық аудандарын біледі

Облыстардың орналасуын біледі

Облыс орталықтарын анықтайды

3балл


ГАЖ техноллогиясын қолданады.



https://cabar.asia/wp-content/uploads/2022/04/Foto-gorodov-Kazahstana.jpg


https://www.google.com/








https://wordwall.net/ru/resource/33865909

Рисунок 3

15 минут

2 тапсырма

Топтық жұмыс

«Этимологиялық» әдісі. Лингвистикалық тұрғыда мағынасын ашу, іздену дағдысы қалыптасады.


Берілген облыстар бойынша хоронимдердің мағынасын анықтаңыз

1 топ – Түркістан, Қарағанды, Атырау, Ақтөбе

2топ – Ұлытау, Жетісу, Қостанай, Жамбыл

3 топ - Алматы, Маңғыстау, Қызылорда

«ГАЖ» әдісі.

Өз туған облысыңыздың географиялық орнын анықтап, атауының мағыналық маңызын түсіндіріңіз

https://qazaqstan3d.kz/ru/place/view?id=164


Саралаудың түрі: мазмұн


Оқушылар жұмыстарын флипчартқа түсіріп қорғайды.


Дереккөздерді пайдалана алады

Мағыналық маңызын түсіндіреді

«Google earth» платформасынан географиялық орнын анықтап, атауының мағынасын түсіндіреді.


Берілген облыстар хоронимдерін дереккөздерді пайдалана отырып, мағыналық маңызын түсіндіреді.

2балл


Дескриптор


Топоним түрлерін ажырата алады.

(этнонимдер, антропонимдер, фитонимдер, зоонимдер, оронимдер, гидронимдер)

2балл





Топтық жұмыс











«Google earth»

Сергіту сәті

3 минут

Музыка қояды.

Оқушыларға жаттығу қимылдарын көрсетеді.

Музыка сүйемелдеуімен жаттығу қимылдарын орындайды.



10 минут

3 тапсырма

Жеке жұмыс.

«Картограмма» әдісі. Картографиялық визуализация, картаны қолдану дағдылары дамиды.


Еліміздің саяси әкімшілік хоронимдерін үш тілде картограммасын әзірлеңіз

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Kazakhstan-eq.png

Еліміздің саяси әкімшілік хороним атауларын анаграмма бойынша транслитерациясын дұрыс жазыңыз.






хоронимдердің транлитерациясын дұрыс жазады.



Дескриптор

Оқушылар еліміздің саяси-әкімшілік хоронимдеріне кескін картаға картограмма әзірлейді.

2балл



Дескриптор

Картамен жұмыс істей алады.

Шартты белгілерді дұрыс қоладанады.

Облыс атауларының транлитерациясын қазаз, орыс, ағылшын тілдерінде жазады.

1балл

Кескін карта




















https://wordwall.net/ru/resource/33868078


Сабақтың соңы

Рефлек-сия

5 минут

Үйге тапсырма береді:

Сұхбаттау әдісі арқылы өз облысының хоронимдердің мағынасын анықтау. (бейнеролик 3-5 минут)



Рефлексия: сабақты қорытындылайды..

Оқушылар өз пікірлерін екі жұлдыз, бір тілек әдісі арқылы кері байлыныс береді







































Қосымша

1.Тапсырма:

Жұптық жұмыс

«Тұжырымдамaлық карта» әдісі. Жіктеу, аналитикалық дағдысы дамиды. Қазақстанның облыстары мен облыс орталықтарын тұжырымдамалық картаға жіктеңіз



https://kk.wikipedia.org/wiki/%D2%9A%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D2%9B%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD_%D3%99%D0%BA%D1%96%D0%BC%D1%88%D1%96%D0%BB%D1%96%D0%BA_%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BB%D1%96%D0%BA%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96


* Ескерту- ЕББҚ бар оқушыны қоса (Тірек-қимыл аппараты бұзылған балалар)

«Сәйкестендіру» әдісі.

Картаға қарап, Павлодар, Қарағанды, Атырау, Түркістан облыстарын көрсетіңіз.

https://wordwall.net/ru/resource/33865909 сілтеме бойынша WordWall платформасында облыстар хоронимдерін сәйкестендіреді.

Саралау түрі: үдеріс



2 тапсырма

Топтық жұмыс

«Этимологиялық» әдісі. Лингвистикалық тұрғыда мағынасын ашу, іздену дағдысы қалыптасады.

Берілген облыстар бойынша хоронимдердің мағынасын анықтаңыз

1 топ – Түркістан, Қарағанды, Атырау, Ақтөбе

2топ – Ұлытау, Жетісу, Қостанай, Жамбыл

3 топ - Алматы, Маңғыстау, Қызылорда


* Ескерту- ЕББҚ бар оқушыны қоса (Тірек-қимыл аппараты бұзылған балалар)

«ГАЖ» әдісі. Картографиялық визуализация, картаны қолдану дағдылары қалыптасады.

Өз туған облысыңыздың географиялық орнын анықтап, атауының мағыналық маңызын түсіндіріңіз

https://qazaqstan3d.kz/ru/place/view?id=164


Саралаудың түрі: мазмұн

3 тапсырма

Жеке жұмыс.

«Картограмма» әдісі. Картографиялық визуализация, картаны қолдану дағдылары дамиды.

Еліміздің саяси әкімшілік хоронимдерін үш тілде картограммасын әзірлеңіз

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Kazakhstan-eq.png



* Ескерту- ЕББҚ бар оқушыны қоса (Тірек-қимыл аппараты бұзылған балалар)

Еліміздің саяси әкімшілік хороним атауларын анаграмма бойынша транслитерациясын дұрыс жазыңыз. https://wordwall.net/ru/resource/33868078 осы сілтеме бойынша тапсырманы орындайды.



Саралаудың түрі: аралас



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.12.2024
220
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі