Материалдар / Қазақстандағы ұжымдастыру

Қазақстандағы ұжымдастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандағы ұжымдастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2023
447
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

14 Орта мектеп-гимназиясы

Пәні

Қазақстан тарихы

Бөлім

8.3А Қазақстан тоталитарлық жүйенің нығаюы кезеңінде

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 8А,Б

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандағы ұжымдастыру

Зерттеу сұрағы:Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды?

Іс-әрекетті зерттеу тақырыбы

Тұжырымдама картасын пайдалана отырып оқушылардың өз ойын еркін жеткізу дағдыларын қалай дамытуға болады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.4.1.2 – күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау;

8.1.1.1 – демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау;

8.3.1.7 – ХХ ғасырдың 20–30 жылдарындағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау

Сабақтың мақсаты:

-күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдайды

-демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтайды

-ХХ ғасырдың 20–30 жылдарындағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

қолдану,талдау

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: Ой қозғау мақсатында оқушыларға бейнефильм және №778 құпия істі оқып барып, оқушылардың ойын тыңдаймыз. /https://yandex.kz/video/preview/8091584915610002541/

Іс № 778

Өте құпия

Революция ақ қолғаппен жасалмайды. Мұнда кішкентай қазанды ұйымдастыру керек..... Осы артта қалған қазақ ұлты үшін. Бесінші кезеңде-қалған зиялы қауымды жою, қазақ әліпбиін тағы бір рет өзгерту; осылайша өскелең ұрпақ өз халқының тарихын оқи алмайды! Олардың кеңестік тарихтан басқа өз тарихы жоқ!

БКП Қазақ Крайкомының бірінші хатшысы (б)

/ Ф.И.Голощекин /

Сұрақ:

  1. Бейнематериал бойынша естерінізде қалған оқиға

  2. Бейнематериал қандай ой тудырды

  3. Бейне материал бойынша өз ойыныз?

Осы кезде сабақ тақырыбы мен мақсаты айтылады.

Кіріспе: Бүгінгі күннің басты жаңалығы – 1927жылы БК(б) П-ның ХV съезіндегі ұжымдастыру болмақ. Ұжымдастыруды 1932 жылдың көктеміне қарай аяқтау көзделді. І бесжылдық кезіңдегі күштеп ауылшаруашылығын ұжымдастыру саясатының салдарын талдаймыз


Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың ортасы


І. Мәтінмен жұмыс: IDEAL әдісі

(3 топқада бір әдіс, әр бағына 2 дәйек келтіру керек)

І топ:

I – мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтау

Күштеп ауылшаруашылығын ұжымдастырудың салдарын анықтаныз

D – проблеманы сипаттау


E – проблеманы шешу жолдарын анықтау


A – проблеманы шешу үшін әрекет жасау (мәселені шешу жолын көрсету)


L – қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия жасау


ІІ топ:

I – мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтау

«Ұлы нәубет» асыра сілтеушілік зардаптарын анықта?

D – проблеманы сипаттау


E – проблеманы шешу жолдарын анықтау


A – проблеманы шешу үшін әрекет жасау (мәселені шешу жолын көрсету)


L – қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия жасау


ІІІтоп:

I – мәтін мазмұнындағы проблеманы анықтау

Ұжымдастырудың демографиялық салдары қандай?

D – проблеманы сипаттау


E – проблеманы шешу жолдарын анықтау


A – проблеманы шешу үшін әрекет жасау (мәселені шешу жолын көрсету)


L – қорытынды жасау, атқарылған жұмысқа рефлексия жасау


ІІІ топ: ЕБҚ тапсырма

Ауылшаруашылық ұжымдастыру кезіндегі негізгі оқиғаларды жаз.

1927ж

1931-1933жж

1928ж

1932ж

1933ж









Оқушылар берілген тақырыптары бойынша мәтинді оқиды, талдайды, берілген алгоритим бойынша әңгімелейді

IDEAL әдісі алгоритим арқылы бағалау

Мәтін мазмұн-ғы проблеманы анықтайды

2 балл

Проблеманы сипаттайды

2 балл

Проблеманың шешу жолдарын анықтайды

2 балл

Шешу жолын жасайды, көрсетеді

2 балл

Қорытынды талдау,жасауды

2 балл





Сабықтың соңы

.

Функционалдық сауаттық

1.Бұл монументте қандай оқиға бейнеленген?

2.Мүсін неге осындай кейіпте бейнеленген?

Бұл ескерткіштің мәні — өткендер рухына тағзым, ал болашақ үшін — тағылым” 1931-1933 жылдардағы аштық құрбандарының ескерткіші Қола мен граниттен жасалған, биіктігі 3 метр. Мүсін авторының бірі Дулат Үсенбаев: “Аштықтан бұратылған сәбиіне қорған бола алмаған Ана жүрегі қан жылайды. Баланың көзі жұмулы, анасын құшақтауға тіпті әлі де жоқ. Ана табанының астында бос төңкерілген қазан жатыр”, — деп, ескерткіш мәнін түсіндіреді. Тәуелсіздіктің тәттілігін, азаттық пен бейбіт өмірдің баға жетпес байлық екенін ұғына білейік дегім келеді.

Оқушыларды монумет туралы өз ойларын айтады.





Кері байланысы



«Бір ауыз сөз» әдісі.



Оқушылар «Бір ауыз сөз» әдісі арқылы бүгінгі сабаққа талдау жасайды

Мадақтау























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ