Тексерілді:
|
Білім беру ұйымының атауы |
Жерұйық негізгі мектебі |
|||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде |
|||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ерсұлтан Қазыбек |
|||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстандағы ұжымдастыру Зерттеу сұрағы: Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке»әкеліп соқтырды? 1-сабақ |
|||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.4.1.2 күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау; 8.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау; 8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
кеңестік ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары мен демографиялық өзгерістерді талдайды |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
(Б)Суретпен жұмыс.
Мына сурет қай жылдарға қатысты? Неліктен адамдар жол үстінде бейнеленген? Мұны немен түсіндіруге болады? Олар қайда кетіп барады? Бұл суреттегі ақпараттың құндылығы неде? Сабақтың тақырыбы, мақсаттары, жетістік критерийлері хабарланады. ЕБҚ оқушыға тапсырманың шешу жолының бастапқы бөлігін ұсыныңыз |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Сұрақтар арқылы слайдтағы сурет бойынша диалог құрып, тақырыпқы шығу. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ Мадақ тау |
Ашаршылық туралы бейнематериал https://www.youtube.com/watch?v=ncq26Ai5Yco 0-55сек, 7.01-7.45 |
||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс Ұлы нәубет сөзінің синонимдері қасірет, қайғы, ұлттық трагедия т.б. сөздеріне түсініктеме беру Терминдермен жұмыс.
ЕБҚ оқушыға тақырып бойынша ұсынылған мәтін негізінде кесте ұсыныңыз Зерттеу және талдау Зерттеу жұмысын ұйымдастыру үшін естеліктер, мақалалар, статистикалық мәліметтері бар «құжаттар пакеті» беріледі. 1.Ұжымдастыру қалай жүргізілді? Ұжымдастыру саясатының мәні, кезеңдері, жүргізілу барысын сипаттайды. 2.Неліктен ұжымдастыру саясаты «Ұлы нәубетке» айналды? 3.Нәубет жылдарының демографияға қаншалықты әсері болды? 4 Ұжы.мдастыру саясатының нәтижесі Ұжымдастыру саясатының зардаптарын (ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары мен демографиялық өзгерістер) талдай отырып, шаруалардың саясатқа қарсы көтерілістерін талдайды. ЕБҚ оқушыға мәтіннен тұжырымын растайтын немесе жоққа шығаратын фактілердің астын сызын көрсетуді ұсыныңыз РАФТ әдісін қолданып әлеуметтік топтардың көзқарастары арқылы ұжымдастыру саясатына баға беріңіз. Р – рөл, А – аудитория, Ф-форма (әдіс), Т-тақырып. 1. Қазақ зиялылары (А- партия басшылары, Ф-хат) 2.Еңбекші қауым өкілдері (А-ұрпақтар, Ф- естеліктер) 3..Партия басшылары (А- еңбекші қауым, ф- үндеу) 4. Бай, кулак өкілдері (А- қазақ зиялылары, Ф-арыз хат) ЕБҚ оқушыға тақырып бойынша өз мысалымен толықтыруды, ойдан құрастыруды ұсыныңыз |
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Жаңа сөздіктермен жұмыс
Ұжымдастыру саясатының кемшіліктерін талдайды. Оқушылар әртүрлі деректерді салыстыру, талдау нәтижесі бойынша ұжымдастыру кезеңінің сипаты, ұжымдастыру саясатының келеңсіз жақтары туралы идеялар тізбегін жасайды Демографиялық өзгерістерді статистикалық мәліметтерді талдау арқылы анықтайды. Бұл жұмыстың нәтижесі диаграмма арқылы көрсетілуі тиіс. Оқушылар өздері құрған диаграммаларын қорғап, басқа оқушылардың сұрақтарына жауап береді.
РАФТ әдісін қолданып әлеуметтік оқушылар көзқарастары арқылы ұжымдастыру саясатына баға береді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
Оқушылар тақтада ұсынылған дұрыс жауап арқылы өзін-өзі бағалайды
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Өзін-өзі бағалау
|
Зауал. Ашаршылық туралы деректі фильм.http://www.astana-akshamy.kz/?p=661 Ашаршылықдеректіфильмі (Famine of 1920-1930s)Ашаршылық туралы бейнематериал https://yandex.kz/search/?text Әбжанов Х.М. ХХ ғасырдың 30-жж. басындағы Қазақстандағы ашаршылық: қылмыс пен жаза. http://baq.kz/news/31669 Бесеудің хатынан үзінді Қозыбаев М. Ақтаңдақтар ақиқаты. Қазақ университеті, 1992. Қойгелдиев М.Қ,, Омарбеков Т. Тарих тағылымы не дейді?. Ана тілі, 1993. Әсіп С. Қазақ қасіреті; қоғамдық – саяси зерттеулер мен толғаулар. – Алматы: Қазақстан, 1999
|
||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды? сұрағына шағын ой толғау жазу тапсырылады. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||
|
Кері байланыс |
-Күрделі -Пайдалы болды -Түсінікті болды |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстандағы ұжымдастыру
Қазақстандағы ұжымдастыру
Тексерілді:
|
Білім беру ұйымының атауы |
Жерұйық негізгі мектебі |
|||||||||||||||||
|
Пәні: |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде |
|||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ерсұлтан Қазыбек |
|||||||||||||||||
|
Күні: |
|
|||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстандағы ұжымдастыру Зерттеу сұрағы: Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке»әкеліп соқтырды? 1-сабақ |
|||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.4.1.2 күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау; 8.1.1.1 демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау; 8.3.1.7 ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдау |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
кеңестік ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары мен демографиялық өзгерістерді талдайды |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
(Б)Суретпен жұмыс.
Мына сурет қай жылдарға қатысты? Неліктен адамдар жол үстінде бейнеленген? Мұны немен түсіндіруге болады? Олар қайда кетіп барады? Бұл суреттегі ақпараттың құндылығы неде? Сабақтың тақырыбы, мақсаттары, жетістік критерийлері хабарланады. ЕБҚ оқушыға тапсырманың шешу жолының бастапқы бөлігін ұсыныңыз |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Сұрақтар арқылы слайдтағы сурет бойынша диалог құрып, тақырыпқы шығу. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ Мадақ тау |
Ашаршылық туралы бейнематериал https://www.youtube.com/watch?v=ncq26Ai5Yco 0-55сек, 7.01-7.45 |
||||||||||||||
|
Жаңа білім |
Мәтінмен жұмыс Ұлы нәубет сөзінің синонимдері қасірет, қайғы, ұлттық трагедия т.б. сөздеріне түсініктеме беру Терминдермен жұмыс.
ЕБҚ оқушыға тақырып бойынша ұсынылған мәтін негізінде кесте ұсыныңыз Зерттеу және талдау Зерттеу жұмысын ұйымдастыру үшін естеліктер, мақалалар, статистикалық мәліметтері бар «құжаттар пакеті» беріледі. 1.Ұжымдастыру қалай жүргізілді? Ұжымдастыру саясатының мәні, кезеңдері, жүргізілу барысын сипаттайды. 2.Неліктен ұжымдастыру саясаты «Ұлы нәубетке» айналды? 3.Нәубет жылдарының демографияға қаншалықты әсері болды? 4 Ұжы.мдастыру саясатының нәтижесі Ұжымдастыру саясатының зардаптарын (ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары мен демографиялық өзгерістер) талдай отырып, шаруалардың саясатқа қарсы көтерілістерін талдайды. ЕБҚ оқушыға мәтіннен тұжырымын растайтын немесе жоққа шығаратын фактілердің астын сызын көрсетуді ұсыныңыз РАФТ әдісін қолданып әлеуметтік топтардың көзқарастары арқылы ұжымдастыру саясатына баға беріңіз. Р – рөл, А – аудитория, Ф-форма (әдіс), Т-тақырып. 1. Қазақ зиялылары (А- партия басшылары, Ф-хат) 2.Еңбекші қауым өкілдері (А-ұрпақтар, Ф- естеліктер) 3..Партия басшылары (А- еңбекші қауым, ф- үндеу) 4. Бай, кулак өкілдері (А- қазақ зиялылары, Ф-арыз хат) ЕБҚ оқушыға тақырып бойынша өз мысалымен толықтыруды, ойдан құрастыруды ұсыныңыз |
Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды
Жаңа сөздіктермен жұмыс
Ұжымдастыру саясатының кемшіліктерін талдайды. Оқушылар әртүрлі деректерді салыстыру, талдау нәтижесі бойынша ұжымдастыру кезеңінің сипаты, ұжымдастыру саясатының келеңсіз жақтары туралы идеялар тізбегін жасайды Демографиялық өзгерістерді статистикалық мәліметтерді талдау арқылы анықтайды. Бұл жұмыстың нәтижесі диаграмма арқылы көрсетілуі тиіс. Оқушылар өздері құрған диаграммаларын қорғап, басқа оқушылардың сұрақтарына жауап береді.
РАФТ әдісін қолданып әлеуметтік оқушылар көзқарастары арқылы ұжымдастыру саясатына баға береді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
Оқушылар тақтада ұсынылған дұрыс жауап арқылы өзін-өзі бағалайды
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Өзін-өзі бағалау
|
Зауал. Ашаршылық туралы деректі фильм.http://www.astana-akshamy.kz/?p=661 Ашаршылықдеректіфильмі (Famine of 1920-1930s)Ашаршылық туралы бейнематериал https://yandex.kz/search/?text Әбжанов Х.М. ХХ ғасырдың 30-жж. басындағы Қазақстандағы ашаршылық: қылмыс пен жаза. http://baq.kz/news/31669 Бесеудің хатынан үзінді Қозыбаев М. Ақтаңдақтар ақиқаты. Қазақ университеті, 1992. Қойгелдиев М.Қ,, Омарбеков Т. Тарих тағылымы не дейді?. Ана тілі, 1993. Әсіп С. Қазақ қасіреті; қоғамдық – саяси зерттеулер мен толғаулар. – Алматы: Қазақстан, 1999
|
||||||||||||||
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды? сұрағына шағын ой толғау жазу тапсырылады. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||
|
Кері байланыс |
-Күрделі -Пайдалы болды -Түсінікті болды |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














