Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
(Б)Суретпен
жұмыс.

Мына сурет қай жылдарға
қатысты?
Неліктен адамдар жол үстінде
бейнеленген?
Мұны немен түсіндіруге
болады?
Олар қайда кетіп
барады?
Бұл суреттегі ақпараттың
құндылығы неде?
Сабақтың тақырыбы, мақсаттары,
жетістік критерийлері хабарланады.
ЕБҚ
оқушыға тапсырманың шешу жолының бастапқы бөлігін
ұсыныңыз
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Сұрақтар арқылы слайдтағы
сурет бойынша диалог құрып, тақырыпқы
шығу.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ Мадақ
тау
|
Ашаршылық туралы
бейнематериал
https://www.youtube.com/watch?v=ncq26Ai5Yco
0-55сек,
7.01-7.45
|
Жаңа
білім
|
Мәтінмен
жұмыс
Ұлы нәубет сөзінің синонимдері
қасірет, қайғы, ұлттық трагедия т.б. сөздеріне түсініктеме
беру
Терминдермен
жұмыс.
Ұжымдастыру
|
А)қоғамда белгілі бір
күштердің (саяси, экономикалық, этникалық қысым, соғыс, табиғи
апат) қысымына қарсы тұруға, төзуге шарасыз болудың әсерінен өз
елінен басқа бір елге көшуге мәжбүр болған
адамдар.
|
Демография
|
В)ауқатты
шаруа
|
Депортация
|
С)ұсақ шаруа шаруашылықтарын
бiрiктiрудiң негiзiнде iрi социалистiк ауыл шаруашылық кәсiпорны,
ауыл шаруашылықартельдерi т. б. етiп қайта
құру;
|
Босқындар
|
D)белгілі бір халықтың,
ұлттың, ұлыстың, этникалық топтың санын, құрамы мен құрылымын,
аумаққа бөлінуін, өсу не кему динамикасын қоғамдық-тарихи
жағдайлармен байланысын зерттейтін ғылым.
|
Қосшы
|
E)мемлекеттен тұлғаны
мәжбүрлеп шығару.
|
Кулак
|
F)еңбекші, кедей
шаруа
|
ЕБҚ
оқушыға тақырып бойынша ұсынылған
мәтін негізінде кесте ұсыныңыз
Зерттеу және
талдау
Зерттеу жұмысын ұйымдастыру
үшін естеліктер, мақалалар, статистикалық мәліметтері бар
«құжаттар
пакеті»
беріледі.
1.Ұжымдастыру қалай жүргізілді?
Ұжымдастыру саясатының мәні, кезеңдері, жүргізілу барысын
сипаттайды.
2.Неліктен ұжымдастыру саясаты
«Ұлы нәубетке» айналды?
3.Нәубет жылдарының демографияға
қаншалықты әсері болды?
4
Ұжы.мдастыру саясатының
нәтижесі
Ұжымдастыру саясатының
зардаптарын (ауыл шаруашылығына тигізген зардаптары мен
демографиялық өзгерістер) талдай отырып, шаруалардың саясатқа қарсы
көтерілістерін талдайды.
ЕБҚ
оқушыға мәтіннен
тұжырымын растайтын немесе
жоққа шығаратын фактілердің астын сызын
көрсетуді ұсыныңыз
РАФТ
әдісін қолданып әлеуметтік топтардың
көзқарастары арқылы ұжымдастыру саясатына баға
беріңіз.
Р – рөл, А – аудитория,
Ф-форма (әдіс), Т-тақырып.
1.
Қазақ зиялылары (А- партия
басшылары, Ф-хат)
2.Еңбекші қауым өкілдері
(А-ұрпақтар, Ф- естеліктер)
3..Партия басшылары (А- еңбекші
қауым, ф- үндеу)
4.
Бай, кулак өкілдері (А- қазақ
зиялылары, Ф-арыз хат)
ЕБҚ
оқушыға тақырып бойынша өз мысалымен
толықтыруды, ойдан құрастыруды
ұсыныңыз
|
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды
Жаңа сөздіктермен
жұмыс
Ұжымдастыру саясатының
кемшіліктерін талдайды. Оқушылар әртүрлі деректерді салыстыру,
талдау нәтижесі бойынша ұжымдастыру кезеңінің сипаты, ұжымдастыру
саясатының келеңсіз жақтары туралы идеялар тізбегін
жасайды
Демографиялық өзгерістерді
статистикалық мәліметтерді талдау арқылы анықтайды. Бұл жұмыстың
нәтижесі диаграмма арқылы көрсетілуі тиіс. Оқушылар өздері құрған
диаграммаларын қорғап, басқа оқушылардың сұрақтарына жауап
береді.
РАФТ
әдісін қолданып әлеуметтік оқушылар
көзқарастары арқылы ұжымдастыру саясатына баға
береді
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік
жауап»
Оқушылар тақтада ұсынылған
дұрыс жауап арқылы өзін-өзі бағалайды
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Өзін-өзі
бағалау
|
Зауал. Ашаршылық туралы деректі
фильм.
http://www.astana-akshamy.kz/?p=661
Ашаршылықдеректіфильмі (Famine
of 1920-1930s)Ашаршылық туралы
бейнематериал
https://yandex.kz/search/?text
Әбжанов
Х.М. ХХ ғасырдың 30-жж. басындағы Қазақстандағы ашаршылық: қылмыс
пен жаза.
http://baq.kz/news/31669
Бесеудің хатынан
үзінді
Қозыбаев М. Ақтаңдақтар
ақиқаты. Қазақ университеті, 1992.
Қойгелдиев М.Қ,, Омарбеков Т.
Тарих тағылымы не дейді?. Ана тілі, 1993.
Әсіп С. Қазақ қасіреті;
қоғамдық – саяси зерттеулер мен толғаулар. – Алматы: Қазақстан,
1999
|