Сабақтың
басы
9
мин
Ой
шақыру.
«Сізден сұрақ, менен
жауап»
|
Оқушылармен
сәлемдесіп, үй тапсырмасынан сұрақтар
қойылады.
1.“ Кіші Қазан” идеясының
авторы: (Голощекин)
2.Бұл саясаттың “ Кіші
Қазан” деп аталу себебі?
(Қазан рев. байланысты)
3.Ф. Голощекин қай қай жылдары өлкеде басшылық етті?
(1925-1933жж)
4.Кулак дегеніміз кім? (ауқатты
шаруалар)
5.Тәркілеу науқаны нәтижесінде ірі байлардан тәркіленген
мал саны? (145 мың бас)
«Спиннер» әдісі
бойынша топқа
бөлінеді
«Суреттер
сөйлейді»
Бейнематериал бойынша оқушылар
сұрақ береді?
|
Оқушылар
амандасады.
Берілген сұрақтарға
жауап береді.
Суретке назар салып,
өз жауаптарын айтады
Бейнематериал бойынша
сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор:
-сұраққа жауап
береді.
Бағалау. Мұғалімнің
бағалауы
|
1
слайд
Қима
қағаздар
2-3
слайд
|
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
1
тапсырма
Топтық
жұмыс
Джигсо
әдісі
|
Әр топ «Джигсо»әдісі арқылы
дереккөздер мәліметтерін бір-біріне
түсіндіреді.
Топтық
талқылау
1
топ: Ұжымдастыру қалай
жүргізілді?
2
топ: Неліктен ұжымдастыру саясаты
«Ұлы нәубетке»
айналды?
3
топ: Нәубет жылдарының демографияға
қаншалықты әсері
болды?
4
топ:Ұжымдастыру саясатына
қарсылықтар
|
Оқулықтан мәліметтерді оқып
танысады. Топта талқылау жүргізеді. Әр топ басшысы «Джигсо»әдісі
арқылы дереккөздер мәліметтерін бір-біріне
таныстырады.
|
Дескриптор:
-Ұжымдастыру
саясатының мәнін
сипаттайды;
-кезеңдері
сипаттайды;
-жүргізілу барысын
сипаттайды;
Дескриптор:
-Ұжымдастыру саясатының
кемшіліктерін
талдайды;
-ұжымдастыру
кезеңінің сипаты,
-ұжымдастыру
саясатының келеңсіз жақтарын
анықтайды;
Дескриптор:
-Демографиялық
өзгерістерді
анықтайды;
-мәліметтерді
талдайды;
-диаграмма арқылы
көрсетеді;
Дескриптор:
- Қазақ шаруалар
көтерілісінің ошақтарын
анықтайды;
-шаруалардың саясатқа
қарсы көтерілістерін
талдайды;
Көтеріліс нәтижесін
анықтайды;
|
http://hameleons.com/uploads/posts/2012-10/1349886170_istoria-jibek.jpg
Ақпараттық білім
ресурстары орталығы.
8 сынып. Қазақстан
тарихы. Электронды оқулығы.
2011ж.
www.nci.kz
|
|
3
тапсырма
«Ойлан.
Жұптас.Талқыла»
|
Жұптық
жұмыс
Тапсырма
3
«Ойлан.Жұптас.Талқыла» кестесі арқылы
демографиялық өзгерістің себеп-салдарларын
жазады.
«А»жолағы – тарихи оқиғаның
себептері «В»жолағы – тарихи
оқиғалары.
«С»жолағы – көрсетілген
тарихи оқиғалардың
салдарлары.
А
|
?
|
?
|
В
|
Ашаршылық
|
Демографиялық
өзгерістер
|
С
|
?
|
?
|
|
|
Дескриптор:
-Қазақ халқының ашаршылыққа
ұшырауының 1 себебін
атайды;
-Демографиялық
өзгерістердің 1 себебін
атайды;
-Қазақ халқының ашаршылыққа
ұшырауының 1 салдарын
атайды;
-Демографиялық
өзгерістердің 1 салдарын
атайды;.
.
|
Слайд
А4 қағазында
кесте
|
|
4
тапсырма
Жеке
жұмыс
|
РАФТ
әдісін қолданып әлеуметтік топтардың
көзқарастары арқылы ұжымдастыру саясатына баға
беріңіз.
Р – рөл, А – аудитория,
Ф-форма (әдіс),
Т-тақырып.
1-топ. Қазақ зиялылары (А- партия
басшылары, Ф-хат)
2-
топ. Еңбекші қауым өкілдері
(А-ұрпақтар, Ф-
естеліктер)
3-топ. Партия басшылары (А- еңбекші
қауым, ф- үндеу)
4-топ. Бай, кулак өкілдері (А- қазақ
зиялылары, Ф-арыз
хат)
|
РАФТ
әдісін қолданып әлеуметтік топтардың
көзқарастары арқылы ұжымдастыру саясатына баға
береді.
Р – рөл, А – аудитория,
Ф-форма (әдіс),
Т-тақырып.
сұрақпен дәлелді қорытынды
жасайды.
|
Дескриптор:
1
топ
- хат мәтінін
жазады;
2
топ
-естелік мәтінін
жазады;
3
топ
Үндеу мәтінін
жазады;
4
топ
- арыз хат
жазады;
Мадақтау, мұғалімнің кері
байланысы.
Оқушы жауабын
толықтыру.
|
Слайд
|
|