Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлімі

    Қазақстан тоталитарлық жүйе

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сыныбы


    Сабақ тақырыбы:


    Қазақстандағы ұжымдастыру

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты


    8.4.1.2. күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау;

    8.1.1.1 – демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау;

    Сабақтың мақсаты

    Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастыру туралы білу, негізгі идеясын түсіну;

    Алдыңғы білім

    Индустрияландыру саясатымен ХХ ғасырдағы 20-30 жылдарындағы әкімшіл-әміршіл жүйе саясатының зардаптары;

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    9 мин

















    Ой шақыру.



    «Сізден сұрақ, менен жауап»

    Оқушылармен сәлемдесіп, үй тапсырмасынан сұрақтар қойылады.

    1.“ Кіші Қазан” идеясының авторы: (Голощекин)

    2.Бұл саясаттың “ Кіші Қазан” деп аталу себебі? (Қазан рев. байланысты)

    3.Ф. Голощекин қай қай жылдары өлкеде басшылық етті? (1925-1933жж)

    4.Кулак дегеніміз кім? (ауқатты шаруалар)

    5.Тәркілеу науқаны нәтижесінде ірі байлардан тәркіленген мал саны? (145 мың бас)


    «Спиннер» әдісі бойынша топқа бөлінеді

    «Суреттер сөйлейді»

    Бейнематериал бойынша оқушылар сұрақ береді?

    Оқушылар амандасады.

    Берілген сұрақтарға жауап береді.

















    Суретке назар салып, өз жауаптарын айтады


    Бейнематериал бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Дескриптор:

    -сұраққа жауап береді.











    Бағалау. Мұғалімнің бағалауы

    1 слайд

    Қима қағаздар




    2-3 слайд



    Сабақтың ортасы

    30 мин

    1 тапсырма

    Топтық жұмыс

    Джигсо әдісі



    Әр топ «Джигсо»әдісі арқылы дереккөздер мәліметтерін бір-біріне түсіндіреді.

    Топтық талқылау

    1 топ: Ұжымдастыру қалай жүргізілді?


    2 топ: Неліктен ұжымдастыру саясаты «Ұлы нәубетке» айналды?


    3 топ: Нәубет жылдарының демографияға қаншалықты әсері болды?


    4 топ:Ұжымдастыру саясатына қарсылықтар

    Оқулықтан мәліметтерді оқып танысады. Топта талқылау жүргізеді. Әр топ басшысы «Джигсо»әдісі арқылы дереккөздер мәліметтерін бір-біріне таныстырады.


    Дескриптор:

    -Ұжымдастыру саясатының мәнін сипаттайды;

    -кезеңдері сипаттайды;

    -жүргізілу барысын сипаттайды;


    Дескриптор:

    -Ұжымдастыру саясатының кемшіліктерін талдайды;

    -ұжымдастыру кезеңінің сипаты,

    -ұжымдастыру саясатының келеңсіз жақтарын анықтайды;


    Дескриптор:

    -Демографиялық өзгерістерді анықтайды;

    -мәліметтерді талдайды;

    -диаграмма арқылы көрсетеді;


    Дескриптор:

    - Қазақ шаруалар көтерілісінің ошақтарын анықтайды;

    -шаруалардың саясатқа қарсы көтерілістерін талдайды;

    Көтеріліс нәтижесін анықтайды;

    http://hameleons.com/uploads/posts/2012-10/1349886170_istoria-jibek.jpg


    Ақпараттық білім ресурстары орталығы.

    8 сынып. Қазақстан тарихы. Электронды оқулығы. 2011ж.

    www.nci.kz



    3 тапсырма

    «Ойлан. Жұптас.Талқыла»

    Жұптық жұмыс

    Тапсырма 3

    «Ойлан.Жұптас.Талқыла» кестесі арқылы демографиялық өзгерістің себеп-салдарларын жазады.

    «А»жолағы – тарихи оқиғаның себептері «В»жолағы – тарихи оқиғалары.

    «С»жолағы – көрсетілген тарихи оқиғалардың салдарлары.



    А

    ?

    ?

    В

    Ашаршылық

    Демографиялық өзгерістер

    С

    ?

    ?



    Дескриптор:

    -Қазақ халқының ашаршылыққа ұшырауының 1 себебін атайды;

    -Демографиялық өзгерістердің 1 себебін атайды;

    -Қазақ халқының ашаршылыққа ұшырауының 1 салдарын атайды;

    -Демографиялық өзгерістердің 1 салдарын атайды;.



    .


    Слайд



    А4 қағазында кесте


    4 тапсырма

    Жеке жұмыс

    РАФТ әдісін қолданып әлеуметтік топтардың көзқарастары арқылы ұжымдастыру саясатына баға беріңіз.

    Р – рөл, А – аудитория, Ф-форма (әдіс), Т-тақырып.

    1-топ. Қазақ зиялылары (А- партия басшылары, Ф-хат)

    2- топ. Еңбекші қауым өкілдері (А-ұрпақтар, Ф- естеліктер)

    3-топ. Партия басшылары (А- еңбекші қауым, ф- үндеу)

    4-топ. Бай, кулак өкілдері (А- қазақ зиялылары, Ф-арыз хат)


    РАФТ әдісін қолданып әлеуметтік топтардың көзқарастары арқылы ұжымдастыру саясатына баға береді.

    Р – рөл, А – аудитория, Ф-форма (әдіс), Т-тақырып.

    сұрақпен дәлелді қорытынды жасайды.

    Дескриптор:

    1 топ

    - хат мәтінін жазады;

    2 топ

    -естелік мәтінін жазады;

    3 топ

    Үндеу мәтінін жазады;

    4 топ

    - арыз хат жазады;


    Мадақтау, мұғалімнің кері байланысы.

    Оқушы жауабын толықтыру.

    Слайд


    Сабақтың соңы

    6 мин

    Рефлексия: «3-минуттық үзіліс» тәсілі

    1.Мен....туралы көзқарасым өзгерді. Себебі...

    2.Мен....жайлы хабардар болдым. Себебі....

    3.Мені ..... таң қалдырғаны, себебі.....


    Кері байланыс. 3 мин

    «Табыс сатысы» тәсілі. Бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендіктерін басплдаққа жазу арқылы білдіреді.

    Тақырыпты меңгергенін анықтау

    Бағалау критерийлерін ұсыну

    слайд

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Гүлжан
    30 Қаңтар 2024
    1360
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақстандағы ұжымдастыру 8 сынып ҚМЖ ашық сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақстандағы ұжымдастыру 8 сынып ҚМЖ ашық сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақстандағы ұжымдастыру 8 сынып ҚМЖ ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлімі

    Қазақстан тоталитарлық жүйе

    Педагогтің аты-жөні


    Күні:

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Сыныбы


    Сабақ тақырыбы:


    Қазақстандағы ұжымдастыру

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты


    8.4.1.2. күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау;

    8.1.1.1 – демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау;

    Сабақтың мақсаты

    Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастыру туралы білу, негізгі идеясын түсіну;

    Алдыңғы білім

    Индустрияландыру саясатымен ХХ ғасырдағы 20-30 жылдарындағы әкімшіл-әміршіл жүйе саясатының зардаптары;

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    9 мин

















    Ой шақыру.



    «Сізден сұрақ, менен жауап»

    Оқушылармен сәлемдесіп, үй тапсырмасынан сұрақтар қойылады.

    1.“ Кіші Қазан” идеясының авторы: (Голощекин)

    2.Бұл саясаттың “ Кіші Қазан” деп аталу себебі? (Қазан рев. байланысты)

    3.Ф. Голощекин қай қай жылдары өлкеде басшылық етті? (1925-1933жж)

    4.Кулак дегеніміз кім? (ауқатты шаруалар)

    5.Тәркілеу науқаны нәтижесінде ірі байлардан тәркіленген мал саны? (145 мың бас)


    «Спиннер» әдісі бойынша топқа бөлінеді

    «Суреттер сөйлейді»

    Бейнематериал бойынша оқушылар сұрақ береді?

    Оқушылар амандасады.

    Берілген сұрақтарға жауап береді.

















    Суретке назар салып, өз жауаптарын айтады


    Бейнематериал бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Дескриптор:

    -сұраққа жауап береді.











    Бағалау. Мұғалімнің бағалауы

    1 слайд

    Қима қағаздар




    2-3 слайд



    Сабақтың ортасы

    30 мин

    1 тапсырма

    Топтық жұмыс

    Джигсо әдісі



    Әр топ «Джигсо»әдісі арқылы дереккөздер мәліметтерін бір-біріне түсіндіреді.

    Топтық талқылау

    1 топ: Ұжымдастыру қалай жүргізілді?


    2 топ: Неліктен ұжымдастыру саясаты «Ұлы нәубетке» айналды?


    3 топ: Нәубет жылдарының демографияға қаншалықты әсері болды?


    4 топ:Ұжымдастыру саясатына қарсылықтар

    Оқулықтан мәліметтерді оқып танысады. Топта талқылау жүргізеді. Әр топ басшысы «Джигсо»әдісі арқылы дереккөздер мәліметтерін бір-біріне таныстырады.


    Дескриптор:

    -Ұжымдастыру саясатының мәнін сипаттайды;

    -кезеңдері сипаттайды;

    -жүргізілу барысын сипаттайды;


    Дескриптор:

    -Ұжымдастыру саясатының кемшіліктерін талдайды;

    -ұжымдастыру кезеңінің сипаты,

    -ұжымдастыру саясатының келеңсіз жақтарын анықтайды;


    Дескриптор:

    -Демографиялық өзгерістерді анықтайды;

    -мәліметтерді талдайды;

    -диаграмма арқылы көрсетеді;


    Дескриптор:

    - Қазақ шаруалар көтерілісінің ошақтарын анықтайды;

    -шаруалардың саясатқа қарсы көтерілістерін талдайды;

    Көтеріліс нәтижесін анықтайды;

    http://hameleons.com/uploads/posts/2012-10/1349886170_istoria-jibek.jpg


    Ақпараттық білім ресурстары орталығы.

    8 сынып. Қазақстан тарихы. Электронды оқулығы. 2011ж.

    www.nci.kz



    3 тапсырма

    «Ойлан. Жұптас.Талқыла»

    Жұптық жұмыс

    Тапсырма 3

    «Ойлан.Жұптас.Талқыла» кестесі арқылы демографиялық өзгерістің себеп-салдарларын жазады.

    «А»жолағы – тарихи оқиғаның себептері «В»жолағы – тарихи оқиғалары.

    «С»жолағы – көрсетілген тарихи оқиғалардың салдарлары.



    А

    ?

    ?

    В

    Ашаршылық

    Демографиялық өзгерістер

    С

    ?

    ?



    Дескриптор:

    -Қазақ халқының ашаршылыққа ұшырауының 1 себебін атайды;

    -Демографиялық өзгерістердің 1 себебін атайды;

    -Қазақ халқының ашаршылыққа ұшырауының 1 салдарын атайды;

    -Демографиялық өзгерістердің 1 салдарын атайды;.



    .


    Слайд



    А4 қағазында кесте


    4 тапсырма

    Жеке жұмыс

    РАФТ әдісін қолданып әлеуметтік топтардың көзқарастары арқылы ұжымдастыру саясатына баға беріңіз.

    Р – рөл, А – аудитория, Ф-форма (әдіс), Т-тақырып.

    1-топ. Қазақ зиялылары (А- партия басшылары, Ф-хат)

    2- топ. Еңбекші қауым өкілдері (А-ұрпақтар, Ф- естеліктер)

    3-топ. Партия басшылары (А- еңбекші қауым, ф- үндеу)

    4-топ. Бай, кулак өкілдері (А- қазақ зиялылары, Ф-арыз хат)


    РАФТ әдісін қолданып әлеуметтік топтардың көзқарастары арқылы ұжымдастыру саясатына баға береді.

    Р – рөл, А – аудитория, Ф-форма (әдіс), Т-тақырып.

    сұрақпен дәлелді қорытынды жасайды.

    Дескриптор:

    1 топ

    - хат мәтінін жазады;

    2 топ

    -естелік мәтінін жазады;

    3 топ

    Үндеу мәтінін жазады;

    4 топ

    - арыз хат жазады;


    Мадақтау, мұғалімнің кері байланысы.

    Оқушы жауабын толықтыру.

    Слайд


    Сабақтың соңы

    6 мин

    Рефлексия: «3-минуттық үзіліс» тәсілі

    1.Мен....туралы көзқарасым өзгерді. Себебі...

    2.Мен....жайлы хабардар болдым. Себебі....

    3.Мені ..... таң қалдырғаны, себебі.....


    Кері байланыс. 3 мин

    «Табыс сатысы» тәсілі. Бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендіктерін басплдаққа жазу арқылы білдіреді.

    Тақырыпты меңгергенін анықтау

    Бағалау критерийлерін ұсыну

    слайд

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 8 сынып
    30.01.2024
    1360
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Гүлжан
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации