Материалдар / Қазақстандағы ұжымдастыру 8 сынып ҚМЖ ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақстандағы ұжымдастыру 8 сынып ҚМЖ ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандағы ұжымдастыру 8 сынып ҚМЖ ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2024
252
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлімі

Қазақстан тоталитарлық жүйе

Педагогтің аты-жөні


Күні:

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сыныбы


Сабақ тақырыбы:


Қазақстандағы ұжымдастыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты


8.4.1.2. күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау;

8.1.1.1 – демографиялық өзгерістердің себептері мен салдарын анықтау;

Сабақтың мақсаты

Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастыру туралы білу, негізгі идеясын түсіну;

Алдыңғы білім

Индустрияландыру саясатымен ХХ ғасырдағы 20-30 жылдарындағы әкімшіл-әміршіл жүйе саясатының зардаптары;

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

9 мин

















Ой шақыру.



«Сізден сұрақ, менен жауап»

Оқушылармен сәлемдесіп, үй тапсырмасынан сұрақтар қойылады.

1.“ Кіші Қазан” идеясының авторы: (Голощекин)

2.Бұл саясаттың “ Кіші Қазан” деп аталу себебі? (Қазан рев. байланысты)

3.Ф. Голощекин қай қай жылдары өлкеде басшылық етті? (1925-1933жж)

4.Кулак дегеніміз кім? (ауқатты шаруалар)

5.Тәркілеу науқаны нәтижесінде ірі байлардан тәркіленген мал саны? (145 мың бас)


«Спиннер» әдісі бойынша топқа бөлінеді

«Суреттер сөйлейді»

Бейнематериал бойынша оқушылар сұрақ береді?

Оқушылар амандасады.

Берілген сұрақтарға жауап береді.

















Суретке назар салып, өз жауаптарын айтады


Бейнематериал бойынша сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор:

-сұраққа жауап береді.











Бағалау. Мұғалімнің бағалауы

1 слайд

Қима қағаздар




2-3 слайд



Сабақтың ортасы

30 мин

1 тапсырма

Топтық жұмыс

Джигсо әдісі



Әр топ «Джигсо»әдісі арқылы дереккөздер мәліметтерін бір-біріне түсіндіреді.

Топтық талқылау

1 топ: Ұжымдастыру қалай жүргізілді?


2 топ: Неліктен ұжымдастыру саясаты «Ұлы нәубетке» айналды?


3 топ: Нәубет жылдарының демографияға қаншалықты әсері болды?


4 топ:Ұжымдастыру саясатына қарсылықтар

Оқулықтан мәліметтерді оқып танысады. Топта талқылау жүргізеді. Әр топ басшысы «Джигсо»әдісі арқылы дереккөздер мәліметтерін бір-біріне таныстырады.


Дескриптор:

-Ұжымдастыру саясатының мәнін сипаттайды;

-кезеңдері сипаттайды;

-жүргізілу барысын сипаттайды;


Дескриптор:

-Ұжымдастыру саясатының кемшіліктерін талдайды;

-ұжымдастыру кезеңінің сипаты,

-ұжымдастыру саясатының келеңсіз жақтарын анықтайды;


Дескриптор:

-Демографиялық өзгерістерді анықтайды;

-мәліметтерді талдайды;

-диаграмма арқылы көрсетеді;


Дескриптор:

- Қазақ шаруалар көтерілісінің ошақтарын анықтайды;

-шаруалардың саясатқа қарсы көтерілістерін талдайды;

Көтеріліс нәтижесін анықтайды;

http://hameleons.com/uploads/posts/2012-10/1349886170_istoria-jibek.jpg


Ақпараттық білім ресурстары орталығы.

8 сынып. Қазақстан тарихы. Электронды оқулығы. 2011ж.

www.nci.kz



3 тапсырма

«Ойлан. Жұптас.Талқыла»

Жұптық жұмыс

Тапсырма 3

«Ойлан.Жұптас.Талқыла» кестесі арқылы демографиялық өзгерістің себеп-салдарларын жазады.

«А»жолағы – тарихи оқиғаның себептері «В»жолағы – тарихи оқиғалары.

«С»жолағы – көрсетілген тарихи оқиғалардың салдарлары.



А

?

?

В

Ашаршылық

Демографиялық өзгерістер

С

?

?



Дескриптор:

-Қазақ халқының ашаршылыққа ұшырауының 1 себебін атайды;

-Демографиялық өзгерістердің 1 себебін атайды;

-Қазақ халқының ашаршылыққа ұшырауының 1 салдарын атайды;

-Демографиялық өзгерістердің 1 салдарын атайды;.



.


Слайд



А4 қағазында кесте


4 тапсырма

Жеке жұмыс

РАФТ әдісін қолданып әлеуметтік топтардың көзқарастары арқылы ұжымдастыру саясатына баға беріңіз.

Р – рөл, А – аудитория, Ф-форма (әдіс), Т-тақырып.

1-топ. Қазақ зиялылары (А- партия басшылары, Ф-хат)

2- топ. Еңбекші қауым өкілдері (А-ұрпақтар, Ф- естеліктер)

3-топ. Партия басшылары (А- еңбекші қауым, ф- үндеу)

4-топ. Бай, кулак өкілдері (А- қазақ зиялылары, Ф-арыз хат)


РАФТ әдісін қолданып әлеуметтік топтардың көзқарастары арқылы ұжымдастыру саясатына баға береді.

Р – рөл, А – аудитория, Ф-форма (әдіс), Т-тақырып.

сұрақпен дәлелді қорытынды жасайды.

Дескриптор:

1 топ

- хат мәтінін жазады;

2 топ

-естелік мәтінін жазады;

3 топ

Үндеу мәтінін жазады;

4 топ

- арыз хат жазады;


Мадақтау, мұғалімнің кері байланысы.

Оқушы жауабын толықтыру.

Слайд


Сабақтың соңы

6 мин

Рефлексия: «3-минуттық үзіліс» тәсілі

1.Мен....туралы көзқарасым өзгерді. Себебі...

2.Мен....жайлы хабардар болдым. Себебі....

3.Мені ..... таң қалдырғаны, себебі.....


Кері байланыс. 3 мин

«Табыс сатысы» тәсілі. Бүгінгі сабақты қаншалықты меңгергендіктерін басплдаққа жазу арқылы білдіреді.

Тақырыпты меңгергенін анықтау

Бағалау критерийлерін ұсыну

слайд

188тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!