Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Қоқан автономиясы мен Алаш
Орда үкіметін салыстырып, айырмашылығы мен ұқсастықтарын Венн
диаграммаға түсіреді.
Қоқан
автономиясы
|
ұқсастықтары
|
Алаш Орда
үкіметі
|
?
|
?
|
?
|
Ой-Қорытынды:
|
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Дескриптор:
Қоқан автономиясының
Алаш Ордамен 3 ұқсастығы және 3 айырмашылығын
анықтайды
|
мадақтау
|
ВЕНН
диаграммасы
|
Жаңа
білім
|
Интерпретация
«Қоқан автономиясы мен Алаш
Орда үкіметінің ортақ идеясы неліктен жүзеге
аспады?» тақырып
сұрағына «STEEPLE-талдау» жүргізуді тапсырыңыз.
Талдау барысында кем дегенде 2-3 дәлел келтірулерін талап
етіңіз.
Мысалы:
S
–
әлеуметтік
фактор
|
-
Діни
мәселелері;
-
-
|
T–
технологиялық
фактор
|
-
Европалық даму жолын
таңдауы;
-
-
|
E
– экономикалық
фактор
|
-
Ресейге экономикалық
тәуелділік;
-
-
|
E
–
қоршаған
орта
(географиялық
жағдай)
|
-
Орналасу аймағының
ерекшеліктері;
-
-
|
P
–
саяси
фактор
|
-
Ресей саясатының
ықпалы;
-
-
|
L
–
құқықтық
фактор
|
-
Ресей мен Шығыстың барлық
еңбекші мұсылмандарына арналған
үндеуі
-
-
|
E
–
этникалық
фактор
|
-
Көпұлтылық;
-
-
|
Талдау жұмысының
негізінде өздерінің нәтижелерін сыныпқа
таныстырады. 1.Түркістан автономиясы құрылтай
съезінен сахналандырылған көрініс көрсету
(шешім шығару
сәті);
2.ІІ Жалпықазақ съезінде
Алашорда автономиясының құрылуын RAФT
(роль-
Ә.Бөкейханов) стратегиясымен
көрсету;
3.Кеңестердің ұлттық саясатын
ПТМС –формуласы арқылы
түсіндіру.
Позиция «Кеңестердің ұлттық
саясатын»
Түсіндіру(себебі...)
Мысал (мұны мынадай мысал арқылы
дәлелдей аламын....)
Салдар(қорытынды
жасаймын....)
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды
Дескриптор:
«Қоқан автономиясы мен Алаш
Орда үкіметінің ортақ идеясы неліктен жүзеге аспады?» тақырып
талдау барысында кем дегенде 2-3 дәлел
келтіреді.
Дескриптор
Түркістан
автономиясы құрылтай съезін
сипаттайды;
ІІ Жалпықазақ
съезінде Алашорда автономиясының
құрылуын
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Алаш қозғалысы:
құжаттар мен материалдар жинағы; желтоқсан 1917 ж. – мамыр 1920 ж.
– Движение Алаш: сб. Документов и
материалов/
құрастырған Қ.С. Алдажұманов.
– Алматы: Алаш- т.2, 2005
Нурмагамбетова Р.К.
Движение Алаш и Алаш-Орда: историография проблем, 1920-1990 –е
годы XX века
/- Алматы,
2003
Бас ред. Қойгелдиев
М. Қ. Қазақ ұлт – азаттық қозғалысы. – Астана: Ел – шежіре. Т.4.
Қазақ шежіресі, 2007
|
Бекіту
|
Сабақты
қорытындылау
Қоқан автономиясы
мен Алаш Орда үкіметінің ортақ идеясы неліктен жүзеге аспады?
тақырып сұрағына қайта оралып, сабақты
қорытындылау.
1. Бұқара халықтың
толық қолдауына ие бола
алмады;
2. Большевиктер
ұсынған ұрандары сияқты нақты бағыттары болған
жоқ;
3. Қолдайтын ірі
саяси күштердің болмауы;
4. Әскери күштерінің
болмауы;
5. Саяси бағыттары
әртүрлі болды;
6. Ұзақ мерзімді
бағдарламалары болмады;
Үйге
тапсырма
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
«Ең үздік
жауап»
|
Ақпараттық
карточка
|
Кері
байланыс
|
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты
болды
Маған ... бұл
болашақта қажет болады
Бұл ... қиындық
туғызды
Осы ... мені
ойландырды
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|