Материалдар / Қазақстандық дизайнерлер

Қазақстандық дизайнерлер

Материал туралы қысқаша түсінік
Отандық дизайнерлер жайлы мәлімет беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1192
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары Тексерілді: ________________
Сабақ: Қазақ тіліМектеп : 5А.Байтұрсынов жом
Күні: 02 10.2017Мұғалімнің аты-жөні: Ауезова Г
Сынып: 5Тақырыбы:Қазақстандық дизайнерлер
Сабаққа негізделген оқу мақсаты5.3.2.1 Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап.жарнама құрастырып жазу.
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап.жарнама құрастыра алады.


Оқушылардың басым бөлігі: Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап.жарнама құрастырып,жазып, анықтай алады.


Кейбір оқушылар: Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап.жарнама құрастырып,жазып дәлелдейді.
Бағалау критерийі
  • Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап.жарнама құрастыра алады
  • Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап.жарнама құрастырып,жазып, анықтай алады
  • Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап.жарнама құрастырып,жазып дәлелдейді.




  • Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:


    Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Қалай ойлайсыңдар- Дизайнер мен тігінші мамандығына қатысың барма? 2.Қазақстандық дизайнерлерден кімдерді білесіңдер2. 3. Отандық және шетелдік дизайнерлердіңқандай атақты маркаларын білесіңдер?



    Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Ықпал түрін біледі т.б
    Құндылықтарға баулу. Оқушыларды еңбекқорлыққа,іздемпаздыққа,әсемдікке тәрбиелеу.
    Пәнаралық байланысӘдебиет, өзін-өзі тану
    Алдыңғы тақырыпТілдің атқаратын қызметін біледі.
    Жоспар

    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар





    3 минут





    5 минут
    Ширату жаттығуы.Оқушылардың көңіл күйін смайликтер арқылы анықтау. Түрлі –түсті фигуралар арқылы екі топқа топтастырып аламын. «Еркін микрофон» әдісі арқылы оқушылардың назарын өзіне аударту және өткен сабақты еске түсіру.

    смайликтер

    фигураларМикрофон
    10 минут
  • Тапсырма
  • Мәтінді түсініп оқы. ( түсіндір)
  • Мәтіндегі сөздерге назар аудар
  • Сұрақтарға жауап бер.


  • Бағалау критерийлері
  • Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап.жарнама құрастыра алады




  • Дискрипторлар


    Мәтінді түсініп оқиды.



    Сөздерге назар аударады.Тақырыпқа сай жарнама құра алады.

    12 минут



















    «Суреттер сөйлейді»әдісі
  • Суреттерге қарап,бүгінгі тақырыптың не жайлы болатынын болжаңдар.


  • АКТ, Флипчарт,маркер,түрлі-түсті қаламдар мен қағаздар
    Бағалау критерийлері
  • Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап.жарнама құрастырып анықтай алады


  • Дискрипторлар




  • Берілген суретке қарап тақырыпты анықтай алады.




  • 8 минут

    2 Тапсырма:«Қабырғадағы роль»әдісі
  • Мәтінге қатысты сөздерді тауып, анықтайды.
  • Мәтіндегі сөздерді қатыстыра отырып, жарнама жаза алады.


  • Сурет , А4 формат







    Бағалау критерийлері
  • Жанрлық ерекшеліктеріне сай рәсімделуі мен құрылымын сақтап.жарнама құрастырып, жазып дәлелдейді
  • Дискрипторлар


    Мәтін бойынша жарнама құра алады.

    2 минутБағалау. Үй тапсырмасы: №5 «Дизайне болғым келеді»қысқаша мәтін жазу.Бас бармақ арқылыОқулық
    Қосымша ақпарат
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?Бағалау –Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Әр тапсырмадағы сұрақтарды жеңілден күрделіге қарай қоямыз.Пәнаралық байланыс.Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс.Құндылықтардағы байланыс



    Оқушыларға сабақ барысында белсенділік танытып отырған оқушылардың сыни өз ойларын жеткізуне қарай бағалау парақшасындағы қорытынды ұпайлары арқылы бағалау.АКТ,стикерӘдебиет,өзін-өзі тануБағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
    РефлексияСабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? бүгін оқуышылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағалау:Қандай екі нәрсе табысты болды. (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз? )1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды. (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз? )1.2.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1.2.



















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ