Қазақстандық кәсіби велошабандозшы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстандық кәсіби велошабандозшы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандық кәсіби велошабандозшы 6сыныпқа өтілген ашық сабағымның ҚМЖ-сы.Өзім дайындаған ҚМЖ.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары

Пәні:

Қазақ тілі

Бөлім:

Спорт. Белгілі спорт жұлдыздары.

Педагогтің аты-жөні:

Таңат Нұрайым

Күні:

24.02.2025ж

Сынып: 6 "а"


Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандық кәсіби велошабандозшы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.1.2.1 - әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (нұсқаулық, өмірбаян) көтерілген мәселені талдау;

6.4.4.2 - етістіктің етіс түрлері мен салт-сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша жəне жазбаша тілдесім барысында қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Тақырыпқа қатысты нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы велошабандоз туралы түсінік алады.

Кейбір оқушылар:

Жаңа тақырып аясында қазақ тілінен түрлі тілдік тапсырмаларды орындату.

Құндылықтарға баулу:

Тәуелсіздік және Отаншылдық

Бірлік және Ынтымақ

Әділдік және Жауапкершілік

Еңбекқорлық және Кәсіби біліктілік

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылық

ты ояту.



7 мин



Өткен білімді еске түсіру


  1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.


  1. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

1. Мұғаліммен амандасады.



2. «Мадақтау сөздер» айту.

Оқушылар бір-біріне мадақтау сөздер айтады.

АКТ

Үй тапсырмасын сұрау.

Жеке жұмыс.

«Wordwall» платформасы.


Оқушылар «Wordwall» платформасы арқылы сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор:

  • Сұраққа дұрыс әрі нақты жауап береді.

Жалпы – 2 балл

АКТ


Жаңа сабаққа кіріспе

2 мин


«Ой қозғау» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашу.

«Пазл» әдісі.


«Суреттер сөйлейді» әдісі.

Балалар суреттегі спортшылар кімдер?

Олар туралы не білесіздер?

Велоспорт жайлы не білесіздер?

Қазақстандық велошабандозды атаңыз.


Оқушылар пазлды құрастырады.



Суретте көрсетілген олимпиада чемпиондары туралы білетін ақпараттарымен бөліседі.

ҚБ:

Дұрыс айтасың!

Жарайсың!


Өте тамаша!


АКТ


1 мин










«Жариялау» әдісі арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстырамын.

Топқа бөлу.

«Палуандар»,

«Футболшылар»,

«Боксшылар»


Сабақтың тақырыбы, мақсатымен танысады.

Оқушыларға үш спорт түрінен спортшылардың суреттері жасырылған қағаздар таратылады. Оқушылар таңдаған спортшылардың спорт түріне байланысты топқа бөлінеді.








АКТ









Сабақтың ортасы:

5 мин


1-тапсырма. Тыңдалым.

Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап бер.

  • Өлең кімге арналған деп ойлайсың?

  • Автордың «Алғашқым!», «Алтыным!», «Біріншім!», «Тұңғышым!» деген сөздерді қолданылуының себебі неде?

Жеке оқушы қол көтеру арқылы сұраққа жауап береді.


Дескриптор:

Жалпы- 1 балл

Сұраққа жауап береді








2-тапсырма. Жұптық жұмыс.

Қойылған сұраққа жауап беріп, жұп-жұппен диалог құрайды.

1.Қазақстанда қандай спорт түрлері дамыған және дамуда?

2.Спорттың қандай түрімен айналысқың келеді?Неліктен?

3.Спортпен шұғылданған адамда қандай қасиеттер қалыптасады?

4. «Спорт-денсаулық кепілі» деген нақыл сөзді қалай түсінесіңдер?

5. Спортшылардың жеңімпаз болуына қандай жағдайлар әсер етеді?



Оқушылар жұбымен сұраққа жауап береді, диалог құрастырады.


Дескриптор:

Жалпы –2 балл



ҚБ:

Өте тамаша!

Жауабыңа ризамын!

Дұрыс айтасың!









Оқулық 6-сынып




3-тапсырма.Тақтамен жұмыс.

Сөйлемдерді көшіріп жазып, ортақ етістің астын сызады.

Жалпы -1 балл

Оқулық 6-сынып


1 5 мин

Топтық жұмыс.

Оқушыларға етістіктер ұсынады.



Сал

Жаз

Қаз

Тазала

Іл

Көр

Айт

Шығар

Таны

Бөл

Сыйла

Түсін

Көтер

Біл

Кір

Жүгір

Аудар

Тасы

Тер

Жу



Оқушылар топпен атқарып, ұсынылған сөздерді ортақ етіске айналдырады.


Салысты

Жазысты

Қазысты

Тазаласты

Ілісті

Көрісті

Айтысты

Шығарысты

Таныс

Бөліс

Сыйлас

Түсініс

Көтеріс

Біліс

Кірісті

Жүгірісті

Аударыс

Тасыс

Терісті

Жуыс




Дескриптор:

  • Ұсынылған сөздерді ортақ етіске айналдырады.

Жалпы – 1 балл



















АКТ

Үлестірме қағаз

Picture 8

Сабақтың соңы:

Рефлексия



Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын тыңдайды.















«4 Қ» әдісі

  • Құнды

  • Қажет

  • Қызық

  • Қиын




«Бағалау парағы» арқылы өзін бағалайды.














Оқушылар кері байланыс береді.



ҚБ:

Сабақта белсенді бол!

Талпын!

Тамаша!

Жарайсың!














ҚБ:

Сабақта белсенді бол!

Талпын!

Тамаша!

Жарайсың!






















АКТ















Сал

Жаз

Қаз

Тазала

Іл

Көр

Айт

Шығар

Таны

Бөл

Сыйла

Түсін

Көтер

Біл

Кір

Жүгір

Аудар

Тасы

Тер

Жу

Сөйле

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.04.2025
329
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі