Материалдар / Қазақстандық суретшілердің шығармашылығындағы портрет
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақстандық суретшілердің шығармашылығындағы портрет

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары.6 сынып.Көркем еңбек пәні мұғалімдеріне.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
574
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Мектеп:Ғ.Мұратбаев.

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Алпарова.Г.И.

Сынып: 6 Қатысқандар: 12 Қатыспағандар:0
Сабақтың тақырыбыҚазақстандық суретшілердің шығармашылығындағы портрет
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)6.1.2.1 – Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету.
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар істей алады: Берілген мәтіннен қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Көпшілік оқушылар істей алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Кейбір оқушылар істей алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіреді.
Бағалау критерийі
  • Қазақстандық суретшілердің туындыларындағы ерекшеліктерді айтады
  • Өнер, қолөнер, дизайн туындыларының әлемдік және ұлттық ерекшеліктерін анықтайды
  • Тілдік мақсаттар







    Портрет, дизайн.Диалогқа:
  • Суретте кім бейнеленген?
  • Автордың түпкі ойы қандай?
  • Суретші картинасының сюжетінің ерекшеліктері қандай?


  • Құндылықтарға баулу
  • Басқалардың ойы мен пікірін құрметтеу.
  • «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының алтыншы құндылығы
  • Оқушылар бір-бірін тыңдай біліп, басқалардың жұмысына құрметпен қарап, ойын еркін жеткізе білу.
  • Пәнаралық байланысМузыка, жаратылыстану, ағылшын, математика
    Алдыңғы білімОқушылар портреттік жанрдың өнер, қолөнер, дизайн туындыларында орындала беретіндігін білу.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
    Сабақтың басыТопқа бөлу:І топ «қызыл» ІІ топ «жасыл»Критерийлерді талдау.

    Сабақтың ортасыЕкі топқа тапсырма беру (мәтін таратылады) Топтық тапсырма: Қазақстанның атақты суретшісі Ә.Қастеевтің «Шоқан Уалихановтың портреті» шығармашылығы бойынша сұрақтарға жауап беріңіз.- Сурет қандай жанрда орындалған? - Суретте кім бейнеленген?- Автордың түпкі ойы қандай?- Суретші картинасының сюжеттік ерекшелігі қандай?- Суретші кейіпкердің мінезін жеткізе алды ма? Оны қалай анықтадыңыз?

    Дескриптор: Білім алушы:- Суреттің жанрын анықтайды- Суреттегі кейіпкерді сипаттайды- Сюжеттік ерекшелігін көрсетеді

    «Стикер» әдісі арқылы бағалайды

    Жұптық тапсырма:«Жұптас,ойлан,бөліс»Әр жұпқа Қазақстан суретшілерінің шығармаларындағы портреттер таратылып беріледі. Оқушылар портреттің атын және авторын анықтап берулері қажет.

    Дескриптор: - Жанр түрін анықтайды - Портрет авторын анықтайды
  • Орындалу ерекшеліктерін айтады


  • Қалыптастырушы бағалау: «Бағдаршам» әдісі арқылы дескрипторларға сүйене отырып бағалайды.

    Қорытынды: «Менің сөзім» әдісіҰжыммен жұмысСипаттамасы: сыныптан бір оқушы тұрып, бүгінгі сабақтан үйренгенін қайталап айтады. Өз ойын айтып болған соң, басқа бір оқушының атын атайды. Сөзді сол оқушы жалғастырып, сабаққа рефлексия жасайды. Барлық оқушы сабақты қорытындылауға осы ретпен қатысады.

    Дескриптор: - Өз ойын еркін жеткізе алады.- Тақырып бойынша өз ойын өмірмен байланыстырады. Болашаққа бағдар жасайды.
    Қосымша 1

    «Стикер» әдісі арқылы бағалайды





    слайд







    сұлба
    Сабақтың соңыРефлексияЖасыл түс: сабақтағы құнды және маңызды екі нәрсе:Сары түс: пысықтауды қажет ететін білім:Қызыл түс: мүлдем түсінбегенім:

    Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?





    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Әр түрлі тәсілдерді, тапсырмалар, дерексөздер, оқушыларды қолдау.Саралау әдістері әрбір оқушының мақсатында қолжеткізуіне ықпал тигізеді.«Бағдаршам» дескрипторлар арқылы бағалау.Сабақта сергіту сәтінде, белсенді іс-әрекет кезінде денсаулық және қауіпсіздік сақтау ережелерін ұмытпау ескеріледі.








    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!