Мақсаты | Қазақстанның Ұлы Отан соғысы жылдарындағы жағдайы, жеңіске қосқан қазақстандықтардың үлесі жайлы және ұлы жеңістің тарихи маңызы туралы білім алуға көмектесу. |
Тәрбие бағыты | Азаматтық – патриоттық тәрбие |
Оқыту нәтижесі
Табыс критерийлері | Қазақстандағы Ұлы Отан соғысы жылдарындағы жағдайды саралап талқылады, жеңіске қосқан қазақстандықтардың үлесі жайлы және Ұлы Жеңістің тарихи маңызын оқып үйренді.Тақырыпқа байланысты мәліметтерді талқылауға үйренеді.Негізгі мәселені түсінедіТарихи дерек көздерімен жұмыс істеуді үйренеді.Алған білімдерін күнделікті өмірде қолдана біледі.
|
Қолданылатын әдіс тәсілдер | Идеялар пирамидасы, СТО Миға шабуыл, АКТ, Топтық жұмыс, бес минуттық эссе. |
Сілтемелер | Балалар энциклопедиясы 6 том, Тарихи тұлғалар. Танымдық - көпшілік басылым. Мектеп жасындағы оқушылар мен көпшілікке арналған «Қазақстан»: Ұлттық энцклопедия 1998 жыл ІІ томСыныптан тыс жұмыстар.Тәрбие сағаты. kk.wikipedia.org www.youtube.com видео материалдарыдидактикалық материалдар, карта |
Көрнекілігі және құрал жабдықтары | Интерактивті тақта, сабаққа қажет материалдар (кеспеқағаз, маркерлер т.б) |
Сабақ барысы |
Кезеңдері | Уақыты | Мұғалімнің іс әрекеті | Оқушының іс әрекеті | Бағалау |
Ұйымдастыру | 2 минут | Оқушылар назарын сабақ барысына аудару. Сергіту сәті. «Санамақ» «Түстерді таңдау » топқа бөлу.
| Сергіту сәтіне белсене қатысу
Мақалды табуТоптарға бөліну.Сабақ барысына назарларын аудару
| Қолдау және мадақтау |
Қызығушылықты ояту | 5 минут | «Идеялар пирамидасы» Негізгі түрткі идея: «Соғыс»Қиындыларды құрастыру арқылы пирамида құрастыру.
| Топ ішінде берілген тапсырманы талқылауАлынған мәліметтерді өндеу.Идеялар пирамидасын тұрғызу.
| Формативті бағалау, мадақтау, жұлдызша тарату. |
Жаңа тақырып | 3 минут | Миға шабуыл. Жалпы тақырыпты шолу мақсатында қар лақтыру әдіс арқылы сұрақтар қойылды. Мысалы:Соғыс дегеніміз не?Тарихтан қандай соғыстарды білесіңдер?Ұлы Отан соғысы жайлы не білесің?Ұлы Отан соғысына қатысқан қандай батырларды білесің?Өзіміздің өңірде қандай батыр аталарың мен апаларың бар? Видео ролик «Ю.Левитан 22 июня 1941» www.youtube.com/watch?v=DHOiHl9T4dI | Белсенді түрде сабақ барысына ат салыса отырып берілген сұрақтарға нақты әрі жылдам жауап беру.
| Білім біліктерін бағалау |
| 8 минут
| Видео ролик «Қазақстандықтар Ұлы Отан соғысында» көрсету. www.youtube.com/watch?v=Ay2F3DKBzkwТалқылау
| Видеоны көріп отырып жұмыс дәптеріне көрсетілім бойынша жазбалар жазу. Басқа топтармен салыстыру.
| Смайлик арқылы белсенділерді анықтау. |
| 15 минут | Топтық жұмыс. Әр топқа тақырыптар беріліп постер салу ұсынылады.Топтар берілген тапсырмаларды орындай отырып өзара талқылайды қорытындылайды.1 топ: «Әлия Молдағұлова»2 топ: «Мәншұк Мәметова»3 топ: «Бауыржан Момышұлы»4 топ: «Талғат Бигелдинов» | Берілген тапсырманы топ ішінде талқылай отырып постер құрастыруДәлелдер мен дәйектер үлгісін келтіруПостерді топтар алдында қорғау RAFT әдісі бойынша образға кіру және тұлға жайлы әңгімелеу.Жасалынған жұмыстарды бағалау.
| Өзара бағалауФормативтік бағалау |
Ойды қорытындылау | 10 минут | «Бес минуттық эссе»Эссе жазу ережесі таныстырылып, негізгі түсінікте сараланады.Эссенің кем дегенде 10 сөйлемнен тұруы .Нақыт тарихи үдеріске баға беріліп қорытынды пайымдау жасауы туралы түсіндіріу. | Қорытынды пайымдауларын жазу
| Өзара талдау салыстыру арқылы бағалау.Смайлик үлестіру.
|
Қорытынды | 1 минут | Сабақтан алған нақты білім біліктерін жинақтау мақсатында кері байланыс орнату. Бақыт ағашы«Екі жұлдыз бір тілек» | Сабақатан алған әсерлерін айту. Тілектерін білдіру. | Өзара бағалау, топ басшысының бағлауы, формативті бағалау. |
Үйге тапсырма | 1 минут | «Ұлы жеңіске қосылған үлес» шығарма |
Рефлексия
|