Ұйымдастыру
кезеңі
|
Ой
шақыру:«Ұлы Отан соғысы» туралы бейне
суреттер көрсетіледі. Оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында
сұрақтар қойылады?
1.Ұлы Отан соғысы қашан
басталды? Себептері неде
болды?
2.Ұлы Отан соғысының адамзатқа
әкелген қасіреті қандай
болды?
3.Қазақстандықтардың жеңіске
қосқан үлесі қандай деп
ойлайсыңдар?
Оқушылар түрткі сұрақтар
арқылы тақырыптыөздері
анықтайды.
Оқушыларды
сабақтың тақырыбы және мақсатымен
таныстыру.
|
Оқушылар Қазақстандықтардың жеңіске
қосқан үлесі туралы өз жауаптарын
ұсынады
|
Мадақ
тау
|
Қ. Исабай. Алғы
шепте. – Алматы: Санат,
2005.
Ә. Нұршайықов. Боздақтар:
повестер мен әңгімелер. – Алматы: Санат,
2005
|
Жаңа
сабақ
|
Мәтінмен
жұмыс.Ұлы Отан соғысында ерлікпен
қорғалған қалалар жайында оқушыларға мәтін беріледі.берілген
мәтінді оқып шайқастың болған уақытын
анықтайды.
Берілген сөздерден сөйлем
құрастыр.
1. Танкімен, авиациямен,
мемлекет, және, қызыл, жарақтандыруға, ерекше, армия, бөлді,
көңіл.
Мемлекет Қызыл Армияны
танкімен және авиациямен жарақтандыруға ерекше көңіл
бөлді.
2. Шымкент, түбінде, Мәскеу,
теміржол, жүріп, шайқастар, торабының, жатқан, комсомолдары, кездің
өзінде - ақ, танк, “Қазақстан комсомолы” қаржы, колоннасына, берді,
ауыр, жинап.
Мәскеу түбінде ауыр шайқастар
жүріп жатқан кездің өзінде - ақ Шымкент теміржол торабының
комсомолдары“Қазақстан комсомолы” танк колоннасына қаржы жинап
берді.
3. Оқушылар, масақ, металл,
жүздеген, сынықтарын, мың, жинады,
терді.
Жүздеген мың оқушылар масақ
терді, металл сынықтарын
жинады.
4. Өздері, 4 млн сомнан, олар,
“Қазақстан пионері”, қорына, астам, тапқан, ақшасын,
аударды.
Олар өздері тапқан 4 млн
сомнан астам ақшасын “Қазақстан пионері, қорына
аударды.”
ЕББҚ оқушыларына (есту, көру,
қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету мақсатында үлестірме
материал беріледі.
Зерттеу
сұрақтары:
Ұлы Отан соғысының қандай
батырлары халық есінде
сақталды?
Бауыржан Момышұлының Ұлы Отан
соғысындағы ерлігі мен ұрпақтарға берер өнегесі
қандай?
Бауыржан Момышұлының батырлық
ерлігіне, тұлғалық қасиетіне баға
беріңіз
ЕББоқушыға тапсырма шығарылып
беріледі.
|
Дескриптор:
Шайқастың болған уақытын
анықтайды;;
Шайқаста ерлік көрсеткен
Қазақстандықтарды анықтап, шайқастың маңыздылығын
түсіндіреді;
Оқушылар мәтінді оқып,
талдайды, талқылайды. Оқушылар Ұлы Отан соғысына қатысқан
батырлардың ерлігіне талдаулар жасап, дәлелдер
келтіреді
Дескрипторлар
-
Тақырыптың мазмұнын
ашу;
-Кемінде 2 дәлел
келтіру;
-Қорытынды ой
тұжырым
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Екі жұлдыз,бір
ұсыныс»
«Бармақпен»
|
Мәтін: Ұлы Отан
соғысы жылдарындағы
Қазақстан
Қ. Исабай. Алғы шепте. –
Алматы: Санат, 2005.
https://www.youtube.com/watch?v=PN78tjcb9dg
Б. Ғ. Аяған, Х. М. Әбжанов, Д.
А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет,
2010
|