Материалдар / Қазақстандықтардың Ұлы Отан соғысы шайқастарына қатысуы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақстандықтардың Ұлы Отан соғысы шайқастарына қатысуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қандай қазақстандық Ұлы Отан соғыс батырлары халық есінде сақталды? Қазақстандықтардың екінші дүниежүзілік соғысының жеңісіне қосқан үлесін баға беру,Бауыржан Момышұлының батырлық, тұлғалық қасиетін айқындау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2024
47
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар-6

     

Бөлім:

8.4 В Қазақстан Ұлы Отан соғысы жылдарында

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстандықтардың Ұлы Отан соғысы шайқастарына қатысуы

Зерттеу сұрағы:Қандай қазақстандық Ұлы Отан соғыс батырлары халық есінде сақталды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.3.2.2 – Бауыржан Момышұлының батырлық, тұлғалық қасиетін айқындау

Сабақтың мақсаты

Қазақстандықтардың екінші дүниежүзілік соғысының жеңісіне қосқан үлесін баға беру,Бауыржан Момышұлының батырлық, тұлғалық қасиетін айқындау,

Құндылықтар

Адал еңбекті құрметтеу

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Ой шақыру:«Ұлы Отан соғысы» туралы бейне суреттер көрсетіледі. Оқушылардың қызығушылығын ояту мақсатында сұрақтар қойылады?

1.Ұлы Отан соғысы қашан басталды? Себептері неде болды?

2.Ұлы Отан соғысының адамзатқа әкелген қасіреті қандай болды?

3.Қазақстандықтардың жеңіске қосқан үлесі қандай деп ойлайсыңдар?

Оқушылар түрткі сұрақтар арқылы тақырыптыөздері анықтайды.

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Оқушылар Қазақстандықтардың жеңіске қосқан үлесі туралы өз жауаптарын ұсынады

Мадақ

тау

Қ. Исабай. Алғы шепте. – Алматы: Санат, 2005.

Ә. Нұршайықов. Боздақтар: повестер мен әңгімелер. – Алматы: Санат, 2005

Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмыс.Ұлы Отан соғысында ерлікпен қорғалған қалалар жайында оқушыларға мәтін беріледі.берілген мәтінді оқып шайқастың болған уақытын анықтайды.

Берілген сөздерден сөйлем құрастыр.

1. Танкімен, авиациямен, мемлекет, және, қызыл, жарақтандыруға, ерекше, армия, бөлді, көңіл.

Мемлекет Қызыл Армияны танкімен және авиациямен жарақтандыруға ерекше көңіл бөлді.

2. Шымкент, түбінде, Мәскеу, теміржол, жүріп, шайқастар, торабының, жатқан, комсомолдары, кездің өзінде - ақ, танк, “Қазақстан комсомолы” қаржы, колоннасына, берді, ауыр, жинап.

Мәскеу түбінде ауыр шайқастар жүріп жатқан кездің өзінде - ақ Шымкент теміржол торабының комсомолдары“Қазақстан комсомолы” танк колоннасына қаржы жинап берді.

3. Оқушылар, масақ, металл, жүздеген, сынықтарын, мың, жинады, терді.

Жүздеген мың оқушылар масақ терді, металл сынықтарын жинады.

4. Өздері, 4 млн сомнан, олар, “Қазақстан пионері”, қорына, астам, тапқан, ақшасын, аударды.

Олар өздері тапқан 4 млн сомнан астам ақшасын “Қазақстан пионері, қорына аударды.”

ЕББҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету мақсатында үлестірме материал беріледі.

Зерттеу сұрақтары:

Ұлы Отан соғысының қандай батырлары халық есінде сақталды?

Бауыржан Момышұлының Ұлы Отан соғысындағы ерлігі мен ұрпақтарға берер өнегесі қандай?

Бауыржан Момышұлының батырлық ерлігіне, тұлғалық қасиетіне баға беріңіз

ЕББоқушыға тапсырма шығарылып беріледі.

Дескриптор:

Шайқастың болған уақытын анықтайды;;

Шайқаста ерлік көрсеткен Қазақстандықтарды анықтап, шайқастың маңыздылығын түсіндіреді;







Оқушылар мәтінді оқып, талдайды, талқылайды. Оқушылар Ұлы Отан соғысына қатысқан батырлардың ерлігіне талдаулар жасап, дәлелдер келтіреді

Дескрипторлар

- Тақырыптың мазмұнын ашу;

-Кемінде 2 дәлел келтіру;

-Қорытынды ой тұжырым



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»



«Екі жұлдыз,бір ұсыныс»




«Бармақпен»




Мәтін: Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Қазақстан


Қ. Исабай. Алғы шепте. – Алматы: Санат, 2005.

https://www.youtube.com/watch?v=PN78tjcb9dg

Б. Ғ. Аяған, Х. М. Әбжанов, Д. А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет, 2010




Қорытынды

Кері байланыс

«Ойлаудың үш гүлі»

  • Менің бүгін білгенім

  • Мені қызықтырғаны

  • Мен әлде де білгім келеді

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау;



А4, конспект


Үй тапсырмасы

«Бауыржан Момышұлы-жауынгер жазушы»шығармашылығы туралы мәтіметтер оқу








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!