Қазақстан—еңбек мигранты көп елдің бірі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстан—еңбек мигранты көп елдің бірі

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Қазіргі қоғам: миграция және зияткерлік миграция .

Мектеп:

Пәні: қазақ тілі

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 11

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстан—еңбек мигранты көп елдің бірі.

Оқу мақсаттары

11.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, өзіндік тұжырым жасау;

11.4.2.1 сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: графиктік мәтіндегі деректерді түсіну, салыстыру, сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;

Көпшілігі: мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстыру, сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану;

Кейбір оқушылар: мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, өзіндік тұжырым жасау, сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану.

Бағалау

критерийлері


  • мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырады;

  • маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазады, өзіндік тұжырым жасайды;

  • сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданады.

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Алдыңғы оқу

Миграция туралы біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

















Сабақтың ортасы






















Сабақтың соңы


























Үйге тапсырма:

І Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал. «Бір тілек» әдісі

Оқушылар бір-біріне сабаққа қатысты жақсы тілектер айтады

Оқу мақсатымен бағалау критерийлерімен таныстырылады.

ЖАЗЫЛЫМ АЛДЫ.

1-тапсырма:

«Конверттегі сұрақ » әдісі. Оқылым мәтінін оқу.

Оқушылар топқа бөлінеді, әр топқа конверт таратылады. Оқушылар оқылым мәтінін оқып, мазмұны бойынша әр топ бір сұрақтан жазып, конвертке салады да келесі топқа береді. «Әткеншек» әдісімен келесі топқа конверт беріліп, ол топ конверт ішіндегі сұраққа жауап береді.

Дескриптор:

  • Сұрақтарға жауап береді.

  • Өз ойларын жеткізе алады.

  • Негізгі ойды анықтайды.

ІІ. ЖАЗЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Диаграммалардағы деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап, мәтінге айналдырып, өзіндік тұжырым жасаңдар.

Дескриптор:

  • Диаграммалардағы деректерді салыстырады;

  • маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазады;

  • мәтінге айналдырып, өзіндік тұжырым жасайды.

ҚБ

ЖАЗЫЛЫМНАН КЕЙІН.

4-тапсырма. Мәтінді оқып, шешендік арнаудың қай түрі екенін анықтаңдар. Шешендік сөзді талдаңдар.

5-тапсырма. Әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданып, шешендік сөзге жасаған талдауларыңды оқып беріңдер. Бұйрық рай етістіктерін анықтаңдар.

Дескриптор:

  • Мәтінді оқып, шешендік арнаудың қай түрі екенін анықтайды;

  • Шешендік сөзді талдайды;

  • Әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданып, шешендік сөзге жасаған талдауларыңды оқып береді;

  • Бұйрық рай етістіктерін анықтайды.

ҚБ

« Бір минут»әдісі. Оқушылар бір минут ішінде кезекпен тоқтаусыз,жылдам сөйлеп шығады.

Рефлекция

Өзіңді тексер сұрақтарымен жұмыс.

7-тапсырма.

Оқушылар бір-біріне сабаққа қатысты жақсы тілектер айтады.

Оқушылар топқа бөлінеді, әр топқа конверт таратылады. Оқушылар Миграция тарауына байланысты әр топ бір сұрақтан жазып, конвертке салады да келесі топқа береді. «Әткеншек» әдісімен келесі топқа конверт беріліп, ол топ конверт ішіндегі сұраққа жауап береді.


Диаграммалардағы деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап, мәтінге айналдырып, өзіндік тұжырым жасаңдар.













Мәтінді оқып, шешендік арнаудың қай түрі екенін анықтаңдар. Шешендік сөзді талдаңдар.


Әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолданып, шешендік сөзге жасаған талдауларыңды оқып беріңдер. Бұйрық рай етістіктерін анықтаңдар.






ҚБ


















ҚБ















ҚБ


ҚБ







«Бір тілек» әдісі


Сурет қиындылары






(И.Сарыбаева, Қ.Авсыдықова,

«ҚазҰУ хабаршысы» журналынан)

















(«Қазақтың би-шешендері» жинағынан)


















Қосымша ақпарат


Саралау

Қосымша критерийлер арқылы бағалау


АКТ-мен байланыс

Мұғалімнің көмегін көбірек қажет ететін оқушыларға: Диалог негізінде саралау, конверттегі сұрақ әдісін қолдануда кері байланыс беру арқылы, жұппен,жеке жұмыс жасауға қолдау корсеттім

Көпшілік

оқушыларға:Ынтымақтастық (коллаборотивті) саралау ,топпен жұмыс жасауда,топ құрамдарынан көмек алуға, өз ойы мен идеясын жүзеге асыруға,өз көзқарастарын білдіруге қолдау көрсеттім.

Кейбір оқушыларға:

«Дәйекті пайым» әдісін қолдануда ,жеке жұмыс барысында өзіндік ой-тұжырымын жазба жұмыстарында білдіріп,ойын дамытуына көмектестім





Сабақ үдерісінде қауіпсіздік ережелерін сақтау туралы ескертіледі.

Интерактивті тақта

Рефлексия

Әріптестерім мен тренерімнің кері байланысы нәтижесінде ықшам сабағыма өзгерістер енгіздім.

Тренердің кері байланысы нәтижесінде:

-оқу мақсатынан сабақ мақсатының шығатынын игердім.

-Критериалды бағалауды түсіндім

-SMART форматын үйрендім

Әріптестерімнің кері байланысы:

Ғазиза апай әріптесімнен белсенді әдіс-тәсілдерді сабақ мақсатына сай тиімді қолдануды үйрендім.

Болашаққа болжам:Белсенді әдіс-тәсілдерді оқу мақсатына сай пайдалану;

Саралау әдістерін тәжірибемде тиімді қолданатын боламын.














































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.12.2024
172
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі