Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушылармен
сәлемдесу,
Жағымды ахуал ұйымдастыру,
оқушылар шаттық шеңберге жиналып бүгінгі сабағымыз жақсы өтуіне
арнап жақсы тілектер
айтылады.
Топқа және жұпқа бөлу. Фонарик
әдісімен.
Үй тапсырмасын сұрау:Kahoot
әдісі арқылы үй тапсырмасын
пысықтау.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
Мадақтау
|
Тақырыптық
суреттер
|
Жаңа
білім
|
Жаңа
сабақ: Жаңа сабақты бастамас бұрын,
Стоп кадр әдісі арқылы тақырыпқа
шығу.
Жаңа сабақ бойынша
интерактивті тақтада видеоролик көрсетемін. Мәтінмен
жұмыс
І
Тапсырма:
І топ 1920 жылғы Қырғыз
Қазақ АКСР нің аумағының қалыптасуы.93-94
бет
ІІ топ Жетісу және сырдария
обылыстарының ҚАКСР құрамына енуі.95-97
бет
ІІ тапсырма. Картамен
жұмыс. Оқушылардың алдына кескін карта беріледі, кескін картаға
облыстармен қалаларды
белгілейді
І топ Қазақ АКСР құрамына
енген 4 обылысты картаға
белгілейді.
II топ Жетісу және Сырдария
облысына енген уездерді картаға
белгілейді.
3
тапсырма.
Тақырып бойынша білімдерін
тексеру мақсатында топтарға сұрақтар беріліп, жұмыстарын өзара
бағалайды.
1920 жылы 2 қыркүйекте қай
қала ҚАКСР астанасы болып жарияланды?
Орынбор
Нешенші жылы тамызда Қазақ
автономиясының аумағы белгіленді? 1920ж
26тамызда
Жетісу облысына қандай
уездер кірді? Алматы, Жаркент, Лепсі,
Талдықорған.
Сырдария облысына қандай
уездер кірді? Қазалы, Ақмешіт, Түркістан,
Шымкент
ҚАКСР құрамында Қандай
автономиялық облыс құрылды?
Қарақалпақ
1937 жылы наурыз айында
Алматыда қандай сьезд өтті? Қазақстан кеңестерінің Төтенше
Сьезі.
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтап, постер қорғайды.
Дескриптор
1.Қазақ АКСР аумағын анықтай
алады.
2.Қазақ АКСР-нің территориясын
анықтап картадан көрсете
алады.
Дескриптор
Қазақ АКСР-нің құрылғанын
біледі.
Қазақ АКСР-нің құрамына
біріккен аймақтарын біледі.
Қазақ АКСР-нің астаналарын
біледі.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп оқушыларды медальдармен бағалау
әр дұрыс жауапқа 1 медаль беріліп
отырылады.
|
Интерактивті
тақта
видеоролик
Оқулық
Маркерлер,
Плакаттар
Сурет
Карта
Сурет
Интерактивті
тақта
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Фри
әдісі.
Қазақ Автономиялық Кеңестік
Республикасы құрылуының тарихи маңызы
неде?
Межелеу дегеніміз
не?
Сырдария облысына қандай
уездер кірді?
Нешенші жылы Түркістанды
ұлттық межелеу аяқталды?
Қазақ КСР Конституциясы
нешенші жылы қай жерде
құрылды?
Үйге
тапсырма
Қырғыз (Қазақ) АКСР-нің аумағы
туралы қосымша мәлімет пайдалана отырып реферат жазып келу. Қолмен
5 бет.
|
|
|
Ақпараттық
карточка
|
Кері
байланыс
|
Торт әдісін пайдаланып кері
байланысқа шығамыз.
-
Маған қызықты
болды.........
-
Маған қиын
болғаны........
-
Менің
қосарым......
-
Маған түсініксіз
болды........
-
Бүгінгі сабағымыздың
мақсатына жеттік пе?
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
|