Материалдар / Қазақстаннның Ұлы Отан соғысы жылдарында

Қазақстаннның Ұлы Отан соғысы жылдарында

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Оқушылар Қазақстаннның Ұлы Отан соғысы жылдарындағы оқиғаларды түсініп оқу арқылы ойын жеткізе білуге үйренеді, топпен тапсырмалар орындауға пайдаланады Жалпы мақсаты: Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып, тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
283
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Қазақстан тарихыМектеп: А.Рудаки жалпы орта мектебі
Күні: 14.12.2017жыл Мұғалімнің аты-жөні: А. Бейсенов
Сынып: 9 «А»Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Тақырыбы . Қазақстаннның Ұлы Отан соғысы жылдарында

МақсатыОқушылар Қазақстаннның Ұлы Отан соғысы жылдарындағы оқиғаларды түсініп оқу арқылы ойын жеткізе білуге үйренеді, топпен тапсырмалар орындауға пайдаланады

Жалпы мақсатТапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып, тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Күтілетін нәтижеТоппен жұмыс істеу арқылы өзгелерді тыңдай білуге , тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді.
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерКомпозициялық талдау, Венн диагамманы , Салыстыру картассы, Адасқа әріптер
Қолданылатын ресурстарФлипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі



















Тренинг
Сәлемдесу Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу ТүгелдеуТопқа бөлу (Стикерлер арқылы)



Әр топ өз орнына отырып сабаққа дайындалады
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Біліу

Қызығушылықтарын ояту
«Серпілген доп» арқылы сұрақ жауап өткізуҮй тапсырмасын кайталауҮйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға саладыБір- біріне қойған сұрақтарға жауап береді және түсінеді
Түсіну«Джигсо» әдісіТақырыптың мазмұнын қысқаша баяндайды,тақырыптың ең маңызды жерін ең қызық жерін табады,оны неге қызық деп тапқанын айтады,тақырып туралы ақпарат жинайдыбайланыстырыды, суреттейді - өз бағасын бередіОқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.
Қолдану«Жылқы сұлбасы» стратегиясы.Өтке тақырыпты еске түсіру және жаңа тақырыпты ашу1. Жылқының 4 аяғына мәтіндегі негізгі тірек сөздерді жазады2. Жылқының басына мәтіндегі маңызды ақпаратты қысқаша жазады 3. Жылқының ішкі құрылысына мәтіндегі қосымша ақпаратты жазады 4. Жылқының құйрығына мәтін бойынша қорытынды жазадыӘр топқа парақша таратылады, оны топ болып жұмыс атқарады.
ТалдауПостер қорғауЖаңа сабақтан алған білімдерін талдатуӘр топқа флипчарт таратылады, нәтижесін тақтаға шығып қорғайды

Жинақтау Тест жұмыстарыТоп бойынша тақырыпты жинақтау үшін тест жұмыстарын орындайдыТақырыпты меңгере отырып тест жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды
БағалауТоптық және өзін-өзі бағалау (2 мин)Бағалау парақшаларыБағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпен бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ