Материалдар / Қазақстаннның Ұлы Отан соғысы жылдарында
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстаннның Ұлы Отан соғысы жылдарында

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Оқушылар Қазақстаннның Ұлы Отан соғысы жылдарындағы оқиғаларды түсініп оқу арқылы ойын жеткізе білуге үйренеді, топпен тапсырмалар орындауға пайдаланады Жалпы мақсаты: Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып, тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
294
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Қазақстан тарихы

Мектеп: А.Рудаки жалпы орта мектебі

Күні: 14.12.2017жыл

Мұғалімнің аты-жөні: А. Бейсенов

Сынып: 9 «А»

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:


Тақырыбы

. Қазақстаннның Ұлы Отан соғысы жылдарында


Мақсаты

Оқушылар Қазақстаннның Ұлы Отан соғысы жылдарындағы оқиғаларды түсініп оқу арқылы ойын жеткізе білуге үйренеді, топпен тапсырмалар орындауға пайдаланады


Жалпы мақсат

Тапсырмалар бойынша атқарушы ұғымын меңгерте отырып, тапсырмаларды орындауда машықтандыру және тақырып ұғымын, түрлерін ажыратуға дағдыландыру.

Күтілетін нәтиже

Топпен жұмыс істеу арқылы өзгелерді тыңдай білуге , тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйренеді.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Композициялық талдау, Венн диагамманы , Салыстыру картассы, Адасқа әріптер

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

Ұйымдастыру кезеңі











Тренинг

Сәлемдесу

Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

Түгелдеу

Топқа бөлу (Стикерлер арқылы)



Әр топ өз орнына отырып сабаққа дайындалады

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Біліу


Қызығушылық

тарын ояту

«Серпілген доп» арқылы сұрақ жауап өткізу

Үй тапсырмасын кайталау

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады

Бір- біріне қойған сұрақтарға жауап береді және түсінеді

Түсіну

«Джигсо» әдісі

Тақырыптың мазмұнын қысқаша баяндайды,тақырыптың ең маңызды жерін ең қызық жерін табады,оны неге қызық деп тапқанын айтады,тақырып туралы ақпарат жинайды

байланыстырыды, суреттейді - өз бағасын береді

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.

Қолдану

«Жылқы сұлбасы» стратегиясы.Өтке тақырыпты еске түсіру және жаңа тақырыпты ашу

1. Жылқының 4 аяғына мәтіндегі негізгі тірек сөздерді жазады

2. Жылқының басына мәтіндегі маңызды ақпаратты қысқаша жазады

3. Жылқының ішкі құрылысына мәтіндегі қосымша ақпаратты жазады

4. Жылқының құйрығына мәтін бойынша қорытынды жазады

Әр топқа парақша таратылады, оны топ болып жұмыс атқарады.

Талдау

Постер қорғау

Жаңа сабақтан алған білімдерін талдату

Әр топқа флипчарт таратылады, нәтижесін тақтаға шығып қорғайды


Жинақтау

Тест жұмыстары

Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тест жұмыстарын орындайды

Тақырыпты меңгере отырып тест жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды

Бағалау

Топтық және өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

Өзін өзі топпен бағалайды

Рефлексия

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!