Материалдар / Қазақстанның басқа елдермен саяси, сыртқы экономикалық байланыстары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстанның басқа елдермен саяси, сыртқы экономикалық байланыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанның көршілес елдермен қарым-қатынасының маңызын түсіндіріп, Қазақстанның жақын және алыс шет елдермен экономикалық қатынасына сипаттама беру.Елдер арасындағы байланыстардың, еліміздің экономикасының жан –жақты дамуына әсерін түсіндіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
1822
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:___________

Пәні: География

Сыныбы:9 а,б

Күні:

1.Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның басқа елдермен саяси, сыртқы экономикалық байланыстары, және мәдени –гуманитарлық ынтымақтастығы

2.Сабақтар топтамасы аяқталғанда оқушыларының нені білгенін, түсінгенін және жасай алғанын қалар едіңіз?

Білу: Қазақстанның көршілес елдермен қарым-қатынасының маңызын түсіндіру.

Түсіну: Қазақстанның жақын дәне алыс шет елдермен экономикалық қатынасына сипаттама беру.

Қолдану: Шет елдермен байланысында туар алмастыру түрлерімен таныстыру.

Талдау: Халықаралық экономикалық қатынастар арқасында Қазақстанда жұмыс жасап жатқан компаниялармен таныстыру.

Жинақтау: Елдер арасындағы байланыстардың, еліміздің экономикасының жан –жақты дамуына әсерін түсіндіру.

Бағалау: Қазақстанның шетелдермен сыртқы экономикалық байланысы туралы білімдерін нақтылау.

3.Жұмыстың қандай түрлері оқушылардың белсенді білім алуына әсер етіп, олардың ойлауына барынша ықпал жасайды?

Жеке жұмыс, топтық әңгіме, гипотеза жасауға, оны қорғауға, сынақтан өткізуге және құруға уақыт бөлу

4.Оқушыларға білім алуға көмектесу үшін бағалауды қалай пайдаланасыз? Оқушылардың жауабын тыңдай отырып екі жетістік бір ұсыныс айту, дайын жауаптары арқылы өзін-өзі бағалау, критерий арқылы топтың жұмысын бағалау

5. Сыныптағы барлық оқушыларды (дарынды және талантты, жасы кіші) жұмысқа қалай тартасыз?

Ерте болған оқышыларға қосымша тапсырмалар беру

6. Сіз олар үйренеді деп жоспарлаған нәрселердің барлығын олардың үйренгенін қайдан білесіз?

Оқып үйрену нәтижелері бойынша берілген тапсырмаларды орындау барысында

Сабақтың барысы

Уақыты

Мұғалімнің іс -әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару, сыныптағы оқушыларды топқа бөлу. Сынып құрамын түгелдеу, тақтаға күн ретін жазу.

-сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ;

- сабақтың өткізу жоспарын көрсету.

Оқушылар топқа бөлінеді.

Тақтадан күн ретін жазып алады.

Сабақтың жалпы мақсатымен және өткізу жоспарымен танысады

10 минут

Кіріспе бөлім

Оқушыларға жеке жұмыс жасау тапсырылады.

Кім жылдам?(сұрақтар беру)

Қазақстан қандай елдермен шектеседі?

Қазақстанның жақын және алыс шет елдермен экономикалық қатынасы қандай?

Картамен жұмыс

Қазақстанмен шектесетін жақын және алыс шетелдерді анықтады.

Оқушылар жеке жұмыс жасап берілген тапсырманы орындап шығады. Дайын жауаптары арқылы өзін-өзі бағалайды.

20 минут

Негізгі бөлім

Презинтация көрсетіп экономикалық, физикалық орнын көрсету арқылы ойын жинақтау.

а)Тақтаға жаңа сабақтың тақырыбы жазылады

ә)Жаңа терминдер мен ұғымдарды жазу тапсырылады

б)Оқушыларға мәтінмен танысу тапсырылады

оқушыларға топтық тапсырмалар беріледі бұл тапсырмаларды үлестірме арқылы өздері таңдап алады.

а)Оқушылар тақырыпты жазып алады

ә)Жаңа терминдер мен ұғымдарды дәптерлеріне жазып алады

б)Оқушылар мәтінмен танысып шығады. Топтаса отырып ойланады, талқылайды,оқушылар бағалау көрсеткіштеріне сүйене отырып, жақсы жауап беруге ұмтылады.

Оқушыларға берілетін тапсырмалар

I топ. Қазақстан Ресей және Украина елдерімен қандай қарым-қатынас жасайды?

IIтоп. Қырғызстан, АҚШ, Германия. Франция елдерімен қандай қарым-қатынас жасайды?

III топ. Жапония және Қытай Халық Республикасымен экономикалық байланысы қандай?


Шетелдерден қандай өнімдер алатынын анықтады.

Шетелдермен қарым-қатынасының ел экономикасында маңыздылығын талдайды

10 минут

Қорытынды бөлім

  1. Сұрақ – жауап

1.Жақын шетелдердің ішінде Қазақстанды қай ел көбірек қызықтырады?

2.Қазақстанда шетелдердің қандай компаниялары жұмыс істеуде?

3. Шетелдермен қарым қатынас қандай бағыттарды жүзеге асырылуда?

4. Қазақстанмен байланыс орнатқан алыс шет елдерді атңдар?

2. Картамен жұмыс

Кескін картаға Қазақстан байланыс орнатқан алыс және жақын шет елдерді белгілеңдер?

3. Тестер

Кейінгі оқу:

«Қазақстан болашағы»тақырыбында эссе жазу

Оқушыларға сұрақтар қойылады.Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. Бүгінгі сабаққа анализ жасайды.

Сабақ рефлексиясын жазады.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!