Бекітемін:___________
Пәні: География
Сыныбы:9 а,б
Күні:
1.Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның басқа елдермен саяси, сыртқы экономикалық байланыстары, және мәдени –гуманитарлық ынтымақтастығы
2.Сабақтар топтамасы аяқталғанда оқушыларының нені білгенін, түсінгенін және жасай алғанын қалар едіңіз?
Білу: Қазақстанның көршілес елдермен қарым-қатынасының маңызын түсіндіру.
Түсіну: Қазақстанның жақын дәне алыс шет елдермен экономикалық қатынасына сипаттама беру.
Қолдану: Шет елдермен байланысында туар алмастыру түрлерімен таныстыру.
Талдау: Халықаралық экономикалық қатынастар арқасында Қазақстанда жұмыс жасап жатқан компаниялармен таныстыру.
Жинақтау: Елдер арасындағы байланыстардың, еліміздің экономикасының жан –жақты дамуына әсерін түсіндіру.
Бағалау: Қазақстанның шетелдермен сыртқы экономикалық байланысы туралы білімдерін нақтылау.
3.Жұмыстың қандай түрлері оқушылардың белсенді білім алуына әсер етіп, олардың ойлауына барынша ықпал жасайды?
Жеке жұмыс, топтық әңгіме, гипотеза жасауға, оны қорғауға, сынақтан өткізуге және құруға уақыт бөлу
4.Оқушыларға білім алуға көмектесу үшін бағалауды қалай пайдаланасыз? Оқушылардың жауабын тыңдай отырып екі жетістік бір ұсыныс айту, дайын жауаптары арқылы өзін-өзі бағалау, критерий арқылы топтың жұмысын бағалау
5. Сыныптағы барлық оқушыларды (дарынды және талантты, жасы кіші) жұмысқа қалай тартасыз?
Ерте болған оқышыларға қосымша тапсырмалар беру
6. Сіз олар үйренеді деп жоспарлаған нәрселердің барлығын олардың үйренгенін қайдан білесіз?
Оқып үйрену нәтижелері бойынша берілген тапсырмаларды орындау барысында
Сабақтың барысы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстанның басқа елдермен саяси, сыртқы экономикалық байланыстары
Қазақстанның басқа елдермен саяси, сыртқы экономикалық байланыстары
Бекітемін:___________
Пәні: География
Сыныбы:9 а,б
Күні:
1.Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның басқа елдермен саяси, сыртқы экономикалық байланыстары, және мәдени –гуманитарлық ынтымақтастығы
2.Сабақтар топтамасы аяқталғанда оқушыларының нені білгенін, түсінгенін және жасай алғанын қалар едіңіз?
Білу: Қазақстанның көршілес елдермен қарым-қатынасының маңызын түсіндіру.
Түсіну: Қазақстанның жақын дәне алыс шет елдермен экономикалық қатынасына сипаттама беру.
Қолдану: Шет елдермен байланысында туар алмастыру түрлерімен таныстыру.
Талдау: Халықаралық экономикалық қатынастар арқасында Қазақстанда жұмыс жасап жатқан компаниялармен таныстыру.
Жинақтау: Елдер арасындағы байланыстардың, еліміздің экономикасының жан –жақты дамуына әсерін түсіндіру.
Бағалау: Қазақстанның шетелдермен сыртқы экономикалық байланысы туралы білімдерін нақтылау.
3.Жұмыстың қандай түрлері оқушылардың белсенді білім алуына әсер етіп, олардың ойлауына барынша ықпал жасайды?
Жеке жұмыс, топтық әңгіме, гипотеза жасауға, оны қорғауға, сынақтан өткізуге және құруға уақыт бөлу
4.Оқушыларға білім алуға көмектесу үшін бағалауды қалай пайдаланасыз? Оқушылардың жауабын тыңдай отырып екі жетістік бір ұсыныс айту, дайын жауаптары арқылы өзін-өзі бағалау, критерий арқылы топтың жұмысын бағалау
5. Сыныптағы барлық оқушыларды (дарынды және талантты, жасы кіші) жұмысқа қалай тартасыз?
Ерте болған оқышыларға қосымша тапсырмалар беру
6. Сіз олар үйренеді деп жоспарлаған нәрселердің барлығын олардың үйренгенін қайдан білесіз?
Оқып үйрену нәтижелері бойынша берілген тапсырмаларды орындау барысында
Сабақтың барысы
шағым қалдыра аласыз













