Қазақстанның басқа елдермен саяси, сыртқы экономикалық байланыстары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстанның басқа елдермен саяси, сыртқы экономикалық байланыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанның көршілес елдермен қарым-қатынасының маңызын түсіндіріп, Қазақстанның жақын және алыс шет елдермен экономикалық қатынасына сипаттама беру.Елдер арасындағы байланыстардың, еліміздің экономикасының жан –жақты дамуына әсерін түсіндіру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:___________

Пәні: География

Сыныбы:9 а,б

Күні:

1.Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның басқа елдермен саяси, сыртқы экономикалық байланыстары, және мәдени –гуманитарлық ынтымақтастығы

2.Сабақтар топтамасы аяқталғанда оқушыларының нені білгенін, түсінгенін және жасай алғанын қалар едіңіз?

Білу: Қазақстанның көршілес елдермен қарым-қатынасының маңызын түсіндіру.

Түсіну: Қазақстанның жақын дәне алыс шет елдермен экономикалық қатынасына сипаттама беру.

Қолдану: Шет елдермен байланысында туар алмастыру түрлерімен таныстыру.

Талдау: Халықаралық экономикалық қатынастар арқасында Қазақстанда жұмыс жасап жатқан компаниялармен таныстыру.

Жинақтау: Елдер арасындағы байланыстардың, еліміздің экономикасының жан –жақты дамуына әсерін түсіндіру.

Бағалау: Қазақстанның шетелдермен сыртқы экономикалық байланысы туралы білімдерін нақтылау.

3.Жұмыстың қандай түрлері оқушылардың белсенді білім алуына әсер етіп, олардың ойлауына барынша ықпал жасайды?

Жеке жұмыс, топтық әңгіме, гипотеза жасауға, оны қорғауға, сынақтан өткізуге және құруға уақыт бөлу

4.Оқушыларға білім алуға көмектесу үшін бағалауды қалай пайдаланасыз? Оқушылардың жауабын тыңдай отырып екі жетістік бір ұсыныс айту, дайын жауаптары арқылы өзін-өзі бағалау, критерий арқылы топтың жұмысын бағалау

5. Сыныптағы барлық оқушыларды (дарынды және талантты, жасы кіші) жұмысқа қалай тартасыз?

Ерте болған оқышыларға қосымша тапсырмалар беру

6. Сіз олар үйренеді деп жоспарлаған нәрселердің барлығын олардың үйренгенін қайдан білесіз?

Оқып үйрену нәтижелері бойынша берілген тапсырмаларды орындау барысында

Сабақтың барысы

Уақыты

Мұғалімнің іс -әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару, сыныптағы оқушыларды топқа бөлу. Сынып құрамын түгелдеу, тақтаға күн ретін жазу.

-сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ;

- сабақтың өткізу жоспарын көрсету.

Оқушылар топқа бөлінеді.

Тақтадан күн ретін жазып алады.

Сабақтың жалпы мақсатымен және өткізу жоспарымен танысады

10 минут

Кіріспе бөлім

Оқушыларға жеке жұмыс жасау тапсырылады.

Кім жылдам?(сұрақтар беру)

Қазақстан қандай елдермен шектеседі?

Қазақстанның жақын және алыс шет елдермен экономикалық қатынасы қандай?

Картамен жұмыс

Қазақстанмен шектесетін жақын және алыс шетелдерді анықтады.

Оқушылар жеке жұмыс жасап берілген тапсырманы орындап шығады. Дайын жауаптары арқылы өзін-өзі бағалайды.

20 минут

Негізгі бөлім

Презинтация көрсетіп экономикалық, физикалық орнын көрсету арқылы ойын жинақтау.

а)Тақтаға жаңа сабақтың тақырыбы жазылады

ә)Жаңа терминдер мен ұғымдарды жазу тапсырылады

б)Оқушыларға мәтінмен танысу тапсырылады

оқушыларға топтық тапсырмалар беріледі бұл тапсырмаларды үлестірме арқылы өздері таңдап алады.

а)Оқушылар тақырыпты жазып алады

ә)Жаңа терминдер мен ұғымдарды дәптерлеріне жазып алады

б)Оқушылар мәтінмен танысып шығады. Топтаса отырып ойланады, талқылайды,оқушылар бағалау көрсеткіштеріне сүйене отырып, жақсы жауап беруге ұмтылады.

Оқушыларға берілетін тапсырмалар

I топ. Қазақстан Ресей және Украина елдерімен қандай қарым-қатынас жасайды?

IIтоп. Қырғызстан, АҚШ, Германия. Франция елдерімен қандай қарым-қатынас жасайды?

III топ. Жапония және Қытай Халық Республикасымен экономикалық байланысы қандай?


Шетелдерден қандай өнімдер алатынын анықтады.

Шетелдермен қарым-қатынасының ел экономикасында маңыздылығын талдайды

10 минут

Қорытынды бөлім

  1. Сұрақ – жауап

1.Жақын шетелдердің ішінде Қазақстанды қай ел көбірек қызықтырады?

2.Қазақстанда шетелдердің қандай компаниялары жұмыс істеуде?

3. Шетелдермен қарым қатынас қандай бағыттарды жүзеге асырылуда?

4. Қазақстанмен байланыс орнатқан алыс шет елдерді атңдар?

2. Картамен жұмыс

Кескін картаға Қазақстан байланыс орнатқан алыс және жақын шет елдерді белгілеңдер?

3. Тестер

Кейінгі оқу:

«Қазақстан болашағы»тақырыбында эссе жазу

Оқушыларға сұрақтар қойылады.Оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді. Бүгінгі сабаққа анализ жасайды.

Сабақ рефлексиясын жазады.








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.11.2018
1949
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі