Сабақтың басы
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1.
Оқушылармен амандасу, түгендеу.
2.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
3.Сынып оқушыларын 3-топқа
бөлу
«Ой шақыру» әдісі арқылы сұрақтар
қоямын:
1.Қазақстанның геосаяси қауіпсіздігін қалай
түсінесің?
2.Ұлттық мүдде дегеніміз
не?
3.Ұлттық қауіпсіздік ұғымына анықтама
бер?
4.Геосаяси қауіпсіздік
деген не?
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен
таныстырамын.
|
Оқушыларға жалпылама
төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері
беріледі. Әр
оқушы өз оймен бөліседі.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
|
Сұрақтарға жауап берген оқушыларды ауызша
мадақтап отыру «Жарайсың!»,
«Бәрекелді!»
ҚБ 2
балл
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
АКТ
Карта
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтіні мен ресурстарды
қолдана отырып, географиялық диктант
беріледі.
|
Оқулықты оқып танысып
шығады. Тірек сөздермн танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. Қазақстанның
геосаяси қауіпсіздігін сипаттап
көрсетеді.
|
Оқулық
Дж саяси
картасы
Атлас
Дәптер
|
1-
тапсырманы топпен орындатамын, бақылаймын, тапсырма орындалу жолына
нұсқау көрсетемін.
|
1-тапсырма
1.Қазақстанда лаңкестік қауіп-қатерімен және оның алдын алу
шаралары тақырыбында эссе жаз.
|
Дескриптор: Жалпы - 4 балл
1. Қазақстанда
лаңкестік қауіп-қатерімен және оның алдын алу шаралары тақырыбында
эссе жазады.
|
Оқулық
Дәптер
Атлас
АКТ
Ғаламтор
желісі
|
2- тапсырманы топпен
орындатамын, бақылаймын, тапсырма орындалу жолына нұсқау
көрсетемін.
|
2-тапсырма
1.Қазақстанның
халықаралық деңгейдегі бітімгерлік саясаты оның геосаяси
қауіпсіздігіне қалай ықпал етуі
мүмкін?
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
1. Қазақстанның халықаралық деңгейдегі бітімгерлік саясаты
оның геосаяси қауіпсіздігіне қалай ықпал етуі
мүмкін?
Өз ойын
айтады.
|
Оқулық
Дәптер
Дж саяси
картасы
Ғаламтор
желісі
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
|
Сабақты қорытындылау. Оқушылардың
рефлексия
Үй жұмысы: §49
оқу, «Қазақстан аумағында
тыйым салынған ұйымдар» тақырыбында эссе
жазу.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты рефлексия жасайды.
|
Дескрипторды назарға ала отырып өзара топтық
бағалау жүргізіп, бағалау парақшасын
толтырады
|
Бағалау
парақшасы
|