Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы

Тақырып бойынша 23 материал табылды

Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы

Материал туралы қысқаша түсінік
Ресей империясының Мемлекеттік Думасындағы қазақ зиялыларының қызметін бағалау XX ғасыр басындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси өмірінде болған процестерді бағалау Н
Материалдың қысқаша нұсқасы

«№ 42 орта мектебі» КММ_
(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

8.1А ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан

Педагогтің Т.А.Ә.

Ниязметова И.Ш

Күні:

2025ж

Сынып:8 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы

Зерттеу сұрағы: Не себепті А.Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды», - деп санады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

8.3.1.1 – қазақ зиялыларының Ресей империясының Мемлекеттік Думасындағы қызметіне баға беру;

8.3.1.2 – XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру

Сабақтың мақсаты

Ресей империясының Мемлекеттік Думасындағы қазақ зиялыларының қызметін бағалау

XX ғасыр басындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси өмірінде болған процестерді бағалау

ХХ ғасырдың басындағы Ресей империясының отарлық саясатының күшеюіне байланысты Қазақстанда қалыптасқан әлеуметтік-экономикалық жағдайға баға беру

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас-тыру




Өткен білімді еске түсіру

7 минут




Жаңа тақырыпқа қадам

3 минут

Сәлемдесу.

Құндылықтар «Адал Азамат»

ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

Азаматтық және ұлттық бірегейлікті білу және түсіну

Мемлекеттік тілді меңгеру

Отбасының дәстүрлері мен құндылықтарын білу

Оқуға, өз халқының рухани мәдениетінің бір бөлігі ретінде ана тіліне деген қызығушылық таныту


Психологиялық ахуал қалыптастыру "Комплименттердің бұрқасыны»

Миға шабуы

- Не себепті А.Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды», - деп санады?

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

Сабақтың ортасы

Жаңа білім

5 минут













10 минут

































5 минут














10 минут



Мәтінмен жұмыс

Ой-шақыру. Мұғалім ой шақыру үшін оқушыларға «Отаршылдық» ұғымын қалай түсінесіздер? және XX ғ. басында отаршылдық қандай сипат алғандығы туралы проблемалық сұрақ қойып, топтық талқылауға ұсынады. Оқушылардың болжамдары тыңдалады.

Сол кездегі саяси ахуалды жеткізу үшін суреттер топтамасы беріледі.

Мәтінмен жұмыс. Мұғалім оқушыларға туралы мәтінді таратады.Оқушылар мәтінді оқып, түсінгендігін тексеру үшін мына кестені толтырады:

Өндіріс орындарында адамдар неше сағат жұмыс істеді?

Бірінші дүниежүзілік соғыс қай жылдары болды?

Бірінші дүниежүзілік соғысқа неше мемлекет қатысты?

Бірінші дүниежүзілік соғыс қаңдай одақтар арасында болды?

ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау

. Суретпен жұмыс. (Интерактивті тақта)


ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі.

Цитаталарды авторлармен сәйкестендіріңіз және талдаңыз.

IDEA әдісі бойынша А.Байтұрсыновтың «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды» деген цитатасы қандай оқиғаға байланысты айтылғанына талдау жасап, отарлық саясаттың салдарына кем дегенде 4-5 дәлел келтіріңіздер.

I-Identify) - мәселенің себептерін анықтау


D (Describe) - сәйкесінше дәлелдерді сипаттау


E (Explain) - осы себептердің мәселеге қалай ықпал еткенін түсіндіру


A (Analyze) - осы себептердің маныздылығына талдау жасау


ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды

Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды


Оқушылардың міндеті:

1. Суреттерді мазмұнына қарай ретімен орналастыру (бірінші дүниежүзілік соғыс);

2. Берілген суреттер негізінде үш сөйлем құрастыру (қоныстандыру саясаты);

3. Негізгі ойды білдіретін үш сөзді анықтау (ереуілдер);

4. Осы оқиғалардың Қазақстанға әсерін көрсететін суреттерді жіктеу.

Талқылаудан кейін бүгінгі жаңа сабақпен сабақтастырады.




Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.




ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



ҚБ «Мадақтау сэндвичі»





ҚБ «ҚАҚ» әдісі









ҚБ «Мен саған, сен маған»






ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін

http://www.youtube.com/

Алаш Орда туралы деректі фильм.


Үлестірмелі қағаздар







Суреттер





Тірек-сызбалар

Кесте


Карта




ҚБ парағы

Сабақтың соңы

5 минут



Кері байланыс

Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті, сатының

1 - баспалдағы Мен.............. БІЛЕМІН

2 - баспалдағы Мен.................. ТҮСІНЕМІН*,

3 - баспалдағы Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект


Үй тапсырмасы

Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды» тақырыбына шағын мақала немесе радио хабар дайындайды





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.10.2025
69
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі