«№ 42 орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
|
Бөлім: |
8.1А ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан |
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Ниязметова И.Ш |
|
Күні: |
2025ж |
|
Сынып:8 «Б» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы Зерттеу сұрағы: Не себепті А.Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды», - деп санады? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
8.3.1.1 – қазақ зиялыларының Ресей империясының Мемлекеттік Думасындағы қызметіне баға беру; 8.3.1.2 – XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру |
|
Сабақтың мақсаты |
Ресей империясының Мемлекеттік Думасындағы қазақ зиялыларының қызметін бағалау XX ғасыр басындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси өмірінде болған процестерді бағалау ХХ ғасырдың басындағы Ресей империясының отарлық саясатының күшеюіне байланысты Қазақстанда қалыптасқан әлеуметтік-экономикалық жағдайға баға беру |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Сәлемдесу. Құндылықтар «Адал Азамат» ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ • Азаматтық және ұлттық бірегейлікті білу және түсіну • Мемлекеттік тілді меңгеру • Отбасының дәстүрлері мен құндылықтарын білу • Оқуға, өз халқының рухани мәдениетінің бір бөлігі ретінде ана тіліне деген қызығушылық таныту Психологиялық ахуал қалыптастыру "Комплименттердің бұрқасыны» Миға шабуы
- Не себепті А.Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды», - деп санады? Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Мәтінмен жұмыс Ой-шақыру. Мұғалім ой шақыру үшін оқушыларға «Отаршылдық» ұғымын қалай түсінесіздер? және XX ғ. басында отаршылдық қандай сипат алғандығы туралы проблемалық сұрақ қойып, топтық талқылауға ұсынады. Оқушылардың болжамдары тыңдалады. Сол кездегі саяси ахуалды жеткізу үшін суреттер топтамасы беріледі. Мәтінмен жұмыс. Мұғалім оқушыларға туралы мәтінді таратады.Оқушылар мәтінді оқып, түсінгендігін тексеру үшін мына кестені толтырады:
ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау . Суретпен жұмыс. (Интерактивті тақта)
ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі. Цитаталарды авторлармен сәйкестендіріңіз және талдаңыз.
IDEA әдісі бойынша А.Байтұрсыновтың «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды» деген цитатасы қандай оқиғаға байланысты айтылғанына талдау жасап, отарлық саясаттың салдарына кем дегенде 4-5 дәлел келтіріңіздер.
ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылардың міндеті: 1. Суреттерді мазмұнына қарай ретімен орналастыру (бірінші дүниежүзілік соғыс); 2. Берілген суреттер негізінде үш сөйлем құрастыру (қоныстандыру саясаты); 3. Негізгі ойды білдіретін үш сөзді анықтау (ереуілдер); 4. Осы оқиғалардың Қазақстанға әсерін көрсететін суреттерді жіктеу. Талқылаудан кейін бүгінгі жаңа сабақпен сабақтастырады.
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
ҚБ «ҚАҚ» әдісі
ҚБ «Мен саған, сен маған» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін http://www.youtube.com/ Алаш Орда туралы деректі фильм.
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті, сатының 1 - баспалдағы Мен.............. БІЛЕМІН 2 - баспалдағы Мен.................. ТҮСІНЕМІН*, 3 - баспалдағы Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды» тақырыбына шағын мақала немесе радио хабар дайындайды |
|||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы
Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы
«№ 42 орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
|
Бөлім: |
8.1А ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан |
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
Ниязметова И.Ш |
|
Күні: |
2025ж |
|
Сынып:8 «Б» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы Зерттеу сұрағы: Не себепті А.Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды», - деп санады? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
8.3.1.1 – қазақ зиялыларының Ресей империясының Мемлекеттік Думасындағы қызметіне баға беру; 8.3.1.2 – XX ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру |
|
Сабақтың мақсаты |
Ресей империясының Мемлекеттік Думасындағы қазақ зиялыларының қызметін бағалау XX ғасыр басындағы Қазақстанның қоғамдық-саяси өмірінде болған процестерді бағалау ХХ ғасырдың басындағы Ресей империясының отарлық саясатының күшеюіне байланысты Қазақстанда қалыптасқан әлеуметтік-экономикалық жағдайға баға беру |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Сәлемдесу. Құндылықтар «Адал Азамат» ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ • Азаматтық және ұлттық бірегейлікті білу және түсіну • Мемлекеттік тілді меңгеру • Отбасының дәстүрлері мен құндылықтарын білу • Оқуға, өз халқының рухани мәдениетінің бір бөлігі ретінде ана тіліне деген қызығушылық таныту Психологиялық ахуал қалыптастыру "Комплименттердің бұрқасыны» Миға шабуы
- Не себепті А.Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды», - деп санады? Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Мәтінмен жұмыс Ой-шақыру. Мұғалім ой шақыру үшін оқушыларға «Отаршылдық» ұғымын қалай түсінесіздер? және XX ғ. басында отаршылдық қандай сипат алғандығы туралы проблемалық сұрақ қойып, топтық талқылауға ұсынады. Оқушылардың болжамдары тыңдалады. Сол кездегі саяси ахуалды жеткізу үшін суреттер топтамасы беріледі. Мәтінмен жұмыс. Мұғалім оқушыларға туралы мәтінді таратады.Оқушылар мәтінді оқып, түсінгендігін тексеру үшін мына кестені толтырады:
ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау . Суретпен жұмыс. (Интерактивті тақта)
ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі. Цитаталарды авторлармен сәйкестендіріңіз және талдаңыз.
IDEA әдісі бойынша А.Байтұрсыновтың «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды» деген цитатасы қандай оқиғаға байланысты айтылғанына талдау жасап, отарлық саясаттың салдарына кем дегенде 4-5 дәлел келтіріңіздер.
ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылардың міндеті: 1. Суреттерді мазмұнына қарай ретімен орналастыру (бірінші дүниежүзілік соғыс); 2. Берілген суреттер негізінде үш сөйлем құрастыру (қоныстандыру саясаты); 3. Негізгі ойды білдіретін үш сөзді анықтау (ереуілдер); 4. Осы оқиғалардың Қазақстанға әсерін көрсететін суреттерді жіктеу. Талқылаудан кейін бүгінгі жаңа сабақпен сабақтастырады.
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
ҚБ «ҚАҚ» әдісі
ҚБ «Мен саған, сен маған» ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін http://www.youtube.com/ Алаш Орда туралы деректі фильм.
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті, сатының 1 - баспалдағы Мен.............. БІЛЕМІН 2 - баспалдағы Мен.................. ТҮСІНЕМІН*, 3 - баспалдағы Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды» тақырыбына шағын мақала немесе радио хабар дайындайды |
|||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















