Материалдар / "Қазақстанның інжу-маржаны-Бурабай"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Қазақстанның інжу-маржаны-Бурабай"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қазақстанның інжу-маржаны-Бурабай" тақырыбнадағы ҚМЖ. Сабақ мақсаты: 11.3.2.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, өзіндік тұжырым жасау; 10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Сәуір 2024
46
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Туризм: экотуризм. Шешендік сөздер

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:


Күні:



Сынып: 11

Қатысқандар


Қатыспағандар

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстанның інжу-маржаны – Бурабай.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.3.2.1 - мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, өзіндік тұжырым жасау;

10.4.5.1 сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып жазу, сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу;

Көпшілігі: мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу;

Кейбір оқушылар: мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу, өзіндік тұжырым жасау, сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана білу.

Бағалау критерийлері:

  • мәтін құрылымын сақтап, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырады,

  • маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазып, өзіндік тұжырым жасайды;

  • сөйлем және мәтін деңгейінде тыныс белгілерін қолдана біледі.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Жинақтау, бағалау.

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

мәтін құрылымын сақтап, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырады,

маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазып, өзіндік тұжырым жасайды.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Туризм, табиғат, Бурабай, экология.

Талқылауға арналған сұрақтар:

1. Қазақстанның қандай көрікті жерлерін білесіңдер?

2. Суреттегі табиғаты көркем өлке қалай аталады? Осы

сұлулықты кімдер өз шығармасына арқау етті?

Алдыңғы оқу

Туризм: экотуризм. Шешендік сөздер

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І Ұйымдастыру:

Оқушылардың сабаққа қатысуы тексеріледі.

Жағымды психологиялық ахуал.

«Жүректен жүрекке» тренингі.

Жазылым алды тапсырма.

Қызығушылықты ояту. Өлеңді мәнерлеп оқып, суреттерді мұқият қарап шығыңдар. Әдемі табиғат бейнесі сендерді қандай әсерге бөледі?


Батыр Баян

(поэмадан үзінді)

Арқада жер жетпейді Бурабайға

Бөленген бұйра сыпсың қарағайға

Бұлт құшқан мәңгі мең-зең Көкшетауға

Бөлектау Ой бауырым дер анадайда

Оқжетпес найза қия қыранға ұя

Қарасаң жанның шері тарамай ма

Солардың ортасында Бурабай көл

Мөп-мөлдір дөп-дөңгелек ұқсайды Айға

Бурабай Арқа аралы жер еркесі

Ертеде қоныс болған Абылайға

Бауырында Бурабайдың қалың ағаш

Көкшенің жалыменен біткен жалғас

Қиын күн туған алаш баласына

Шұбырып жапанның сар даласында

Кез болған жаудан үркіп Ақтабанға

Дұшпанның қалғандай боп табасына

(Мағжан Жұмабаев)

(оқушылар өлеңнен алған әсерімен бөліседі).

Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен бағалау критерийлерін анықтайды.

Балалар жағымды ахуал қалыптастырады.





Өлеңді мәнерлеп оқып, суреттерді мұқият қарап шығыңдар.

Оқушылар жаңа тақырыпты анықтау мақсатында өз ойларын білдіреді.

















Оқушылар өлеңнен алған әсерімен бөліседі.









Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықтайды.

Қалыптастырушы бағалау







ҚБ





11-сынып

«Қазақ тілі» оқулығы








https://www.google.com/search?q=%D0%B1%D1%83%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%B0%D0%B9&source=l













Батыр Баян

(поэмадан үзінді)

Сабақтың ортасы

Жазылым тапсырмасы. ІІ. Мағынаны тану. Мәтінді түсініп оқыңдар.

Тапсырма. Графиктік мәтіндегі деректерді пайдаланып, өздерің тұратын аймақты да сипаттап, «Қазақстанның көрікті жерлері» тақырыбында эссе жазыңдар.


Дескриптор:

  • Тақырып бойынша эссе жазады;

  • Эссе бойынша аргументтер келтіреді;

  • Пікірлерін өмірмен байланыстырады;

  • Тақырып бойынша қорытынды шығарады.

  • Өздері жазған эсседегі тыныс белгілерінің қойылу себептерін түсіндіреді.

ҚБ

Жазылымнан кейін.

6-тапсырма. Италияда – Колизей, Францияда – Эйфель мұнарасы. Ал Қазақстанның визит карточкасы қай ғимарат? Пікірталас мәдениетін сақтап, осы тақырыпта дөңгелек үстел өткізіңдер.

Дескриптор:

  • Пікірталас мәдениетін сақтайды;

  • осы тақырыпта дөңгелек үстел өткізеді.

ҚБ

Мәтінді түсініп оқиды.













Графиктік мәтіндегі деректерді пайдаланып, өздерің тұратын аймақты да сипаттап, «Қазақстанның көрікті жерлері» тақырыбында эссе жазыңдар.


















Оқушылар пікірталас мәдениеті туралы теориялық білім алады.





Италияда – Колизей, Францияда – Эйфель мұнарасы. Ал Қазақстанның визит карточкасы қай ғимарат? Пікірталас мәдениетін сақтап, осы тақырыпта дөңгелек үстел өткізіңдер.



























«Смайлик»

   

Өте жақсы Жақсы Орташа















ҚБ «Одағайлар» әдісі

Оооооо! – тамаша жауап;

Оййййй! – төмен жауап








(«Өскен өңір» газетінен)
















Сабақтың соңы









Үйге тапсырма:

Кері байланыс.

8-тапсырма.





Қосымша ақпарат

Саралау-оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті

338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!