Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
3.3 Гидросфера |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|
Күн: |
Сыныбы : |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Тақырыбы: |
Қазақстанның ішкі суларының түрлері |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.3.3.1 Қазақстанның ішкі суларын топтастырады, көрсеткіштерін талдайды және сипаттайды,өзендер мен көлдер,мұздықтар мен мәңгі тоң, жерасты сулары |
|
|
Сабақтың
мақсаты: |
Қазақстанның ішкі суларының түрлерін айта алады Қазақстанның ішкі суларының ерекшеліктерін сипаттай алады. Қазақстанның өзен- көлдерін, жерасты суларын және мұздықтарының географиялық орнын картадан көрсете алады. |
|
|
Құндылықтар |
Озық ойлы ұлт:еңбекқорлық және кәсіби біліктілікАдал азамат: Әділдік және жауапкершілік |
|
|
Сабақ барысы |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: «Онлайн» платформасында оқушыларға топқа бірігуге нұсқау береді. «Менен бір мотивациялық сөз» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады |
«Онлайн» платформасында оқушылар топтарға бірігеді. https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/
Оқушылар шеңберге тұрып «Менен бір мотивациялық сөз» тәсілі арқылы көңілді орта қалыптастырамыз |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Түрлі түсті стикерлер |
|||||||||||||||||||||||||
|
4мин |
ІІ Үй тапсырмасы Оқушылардан «Банкомат» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша жауап алады «Кинометафора» әдісі арқылы бейнеролик көрсетеді, сұрақтарға жауап ала отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды. |
Оқушылар «Банкомат » әдісі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.
«Кинометафора» тәсілі арқылы қойылған сұрақтарға жауап береді, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды https://youtu.be/lI-1W7RDbZA?si=o9FxfR-LViPXLyLn |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. «Жарайсың!» «Тамаша жауап»т .б |
Экран |
|||||||||||||||||||||||||
|
5 мин |
ІІІ Оқулықпен жұмыс Білімді толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді. |
Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек сөздерді дәптерге жазып алады. |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Окулык |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 мин |
ІV Топтық жұмыс. Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс ұйымдастырады. «Ойлан- бірік, бөліс» – әдісі бойынша мәтінмен жұмыс (оқушыларға оқулықтағы мәтін бөліп беріледі, мәтінді оқып топ ішінде талқылайды,постер жасап,тақтада қорғайды 1 топ: Қазақстан өзендері 2 топ: Қазақстанның көлдері 3 топ: Қазақстанның мұздықтары 4 топ: Жер асты сулары тақырыбына. таныстырылым жасауды ұсынады |
Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, жаттығу жұмыстарын орындайды. «Ойлан- бірік, бөліс» – әдісі бойынша мәтінмен жұмыс (оқушыларға оқулықтағы мәтін бөліп беріледі, мәтінді оқып топ ішінде талқылайды,постер жасап,тақтада қорғайды). 1 топ: Қазақстан өзендері 2 топ: Қазақстанның көлдері 3 топ: Қазақстанның мұздықтары 4 топ: Жер асты сулары тақырыбына. таныстырылым жасайды. Оқушылар жұмыс барысында оқулықпен қатар әлеуметтік желі ресурстарын қолдана алады. Суреттер мен кестелерді, пайдалана отырып тұжырымдамалық карта, тірек сызба түрінде қорғайды. |
Кері байланыс: « Ойды аяқта» әдісі арқылы беріледі
Дискриптор: Қазақстандағы өзендерді атай алады. Көлдердің пайда болуын және түрлерін айта алады. Жер асты суларының түрлерін атай алады. Мұздықтардың ерекшеліктерін сипаттай алады. Жалпы балл-2 |
А4, А3 форматтар, компьютер, ғаламтор желісі, стикерлер, түрлі түсті қағаздармаркерлер |
|||||||||||||||||||||||||
|
15 |
Сабақты бекіту тапсырмалары.
Оқушылармен жеке жұмыс ұйымдастырады, бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді. Әр топқа топтық жұмыс беріледі. Топта орындайды. Оқушыларға топтық тапсырмалар беріледі. Wordwall плотформасы Оқушылар берілген мәтінді қолдана отырады. Өз болжамдарын жасайды. Мұғалім оқушыларға жаңа мәліметтер береді. Жаңа сабақты қортындылау тапсырмасын орындау. «Сұрақтар кемесі» әдісі |
(Жеке жұмыс) Тақырыбы: Қазақстанның көлдері Мақсаты: Ғаламтор желісіндегі ақпарат көздерін пайдалана отырып Қазақстанның ірі бес көліне кесте арқылы сипаттап, талдау жасау.(Каспий,Арал,Балқаш,Зайсан,Алакөл)
2 –тапсырма. Оқушылар берілген мәтінді қолдана отырады. Өз болжамдарын жасайды. Мұғалім оқушыларға жаңа мәліметтер береді.
3 –тапсырма Wordwall плотформасы Жұптық тапсырмалар 1 жұп тапсырмасы: https://wordwall.net/resource/64578922 2 жұп тапсырмасы: https://wordwall.net/resource/39018451 3 жұп тапсырмасы: https://wordwall.net/resource/64483421 4 –тапсырма Топтық жұмыс. "Кім жылдам? " әдісі арқылы топтарға географиялық обектілер беріледі. Географиялық обектілердің географиялық орнын картадан көрсету. 1топқа Каспий" Байкал, Танганьика,Ыстық көл, Жайсан,Балқаш, Арал 2 топқа Шардара, Қапшағай, Бұқтырма, Алматы, Жамбыл,Оңтүстік Қазақстан. 3 топқа- Алтай, Жетісу алатау, Тянь- Шань ,Іле Алатауы, Корженеевкий мұздығы, Антркатида, Гренландия 4 топқа- Ертіс, Есіл, Жайық, Сырдария, Іле,Шу, Солтүстік мұзды мұхит, Каспий,Балқаш, Алакөл. Оқушылар«Сұрақтар кемесі» әдісі арқылы тапсырмаларды орындайды.
|
Дескриптор: Ғаламтор желісіндегі ақпарат көздерін пайдалана отырып Қазақстанның ірі бес көліне кесте арқылы сипаттап, талдау жасайды. Жалпы балл-2 Дескриптор: Қазақстанның ішкі суларына түсінік береді. Көл жүйесінің ерекшелігін сипаттайды. Өзен суының шығыны мен жылдық ағынын есептейді Өзендердің қоректенуі мен режимін анықтайды Жалпы балл-2 Дескриптор: Әр топ wortwall тапсырмаларын орындайды тест тапсырмаларына жауап береді Жалпы балл -2
Дескриптор: Картадан географиялық обектілерді көрсете алады. Географиялық обьектілердің ерекшеліктерін сипаттай алады. Жалпы балл-2
|
2-косымша Тапсырма жазылған парақтар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 мин |
Кері байланыс «Киіз үй» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды |
Оқушылар «Киіз үй» әдісі арқылы кері байланыс жасайды
«Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
Бағалау. Домбыра әдісі
|
Кесте |
|||||||||||||||||||||||||
|
1 мин |
Үй тапсырмасы |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстанның ішкі суларының түрлері
Қазақстанның ішкі суларының түрлері
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
3.3 Гидросфера |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|
Күн: |
Сыныбы : |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Тақырыбы: |
Қазақстанның ішкі суларының түрлері |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.3.3.1 Қазақстанның ішкі суларын топтастырады, көрсеткіштерін талдайды және сипаттайды,өзендер мен көлдер,мұздықтар мен мәңгі тоң, жерасты сулары |
|
|
Сабақтың
мақсаты: |
Қазақстанның ішкі суларының түрлерін айта алады Қазақстанның ішкі суларының ерекшеліктерін сипаттай алады. Қазақстанның өзен- көлдерін, жерасты суларын және мұздықтарының географиялық орнын картадан көрсете алады. |
|
|
Құндылықтар |
Озық ойлы ұлт:еңбекқорлық және кәсіби біліктілікАдал азамат: Әділдік және жауапкершілік |
|
|
Сабақ барысы |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: «Онлайн» платформасында оқушыларға топқа бірігуге нұсқау береді. «Менен бір мотивациялық сөз» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады |
«Онлайн» платформасында оқушылар топтарға бірігеді. https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/
Оқушылар шеңберге тұрып «Менен бір мотивациялық сөз» тәсілі арқылы көңілді орта қалыптастырамыз |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Түрлі түсті стикерлер |
|||||||||||||||||||||||||
|
4мин |
ІІ Үй тапсырмасы Оқушылардан «Банкомат» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша жауап алады «Кинометафора» әдісі арқылы бейнеролик көрсетеді, сұрақтарға жауап ала отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды. |
Оқушылар «Банкомат » әдісі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.
«Кинометафора» тәсілі арқылы қойылған сұрақтарға жауап береді, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды https://youtu.be/lI-1W7RDbZA?si=o9FxfR-LViPXLyLn |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. «Жарайсың!» «Тамаша жауап»т .б |
Экран |
|||||||||||||||||||||||||
|
5 мин |
ІІІ Оқулықпен жұмыс Білімді толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді. |
Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек сөздерді дәптерге жазып алады. |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Окулык |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15 мин |
ІV Топтық жұмыс. Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс ұйымдастырады. «Ойлан- бірік, бөліс» – әдісі бойынша мәтінмен жұмыс (оқушыларға оқулықтағы мәтін бөліп беріледі, мәтінді оқып топ ішінде талқылайды,постер жасап,тақтада қорғайды 1 топ: Қазақстан өзендері 2 топ: Қазақстанның көлдері 3 топ: Қазақстанның мұздықтары 4 топ: Жер асты сулары тақырыбына. таныстырылым жасауды ұсынады |
Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, жаттығу жұмыстарын орындайды. «Ойлан- бірік, бөліс» – әдісі бойынша мәтінмен жұмыс (оқушыларға оқулықтағы мәтін бөліп беріледі, мәтінді оқып топ ішінде талқылайды,постер жасап,тақтада қорғайды). 1 топ: Қазақстан өзендері 2 топ: Қазақстанның көлдері 3 топ: Қазақстанның мұздықтары 4 топ: Жер асты сулары тақырыбына. таныстырылым жасайды. Оқушылар жұмыс барысында оқулықпен қатар әлеуметтік желі ресурстарын қолдана алады. Суреттер мен кестелерді, пайдалана отырып тұжырымдамалық карта, тірек сызба түрінде қорғайды. |
Кері байланыс: « Ойды аяқта» әдісі арқылы беріледі
Дискриптор: Қазақстандағы өзендерді атай алады. Көлдердің пайда болуын және түрлерін айта алады. Жер асты суларының түрлерін атай алады. Мұздықтардың ерекшеліктерін сипаттай алады. Жалпы балл-2 |
А4, А3 форматтар, компьютер, ғаламтор желісі, стикерлер, түрлі түсті қағаздармаркерлер |
|||||||||||||||||||||||||
|
15 |
Сабақты бекіту тапсырмалары.
Оқушылармен жеке жұмыс ұйымдастырады, бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді. Әр топқа топтық жұмыс беріледі. Топта орындайды. Оқушыларға топтық тапсырмалар беріледі. Wordwall плотформасы Оқушылар берілген мәтінді қолдана отырады. Өз болжамдарын жасайды. Мұғалім оқушыларға жаңа мәліметтер береді. Жаңа сабақты қортындылау тапсырмасын орындау. «Сұрақтар кемесі» әдісі |
(Жеке жұмыс) Тақырыбы: Қазақстанның көлдері Мақсаты: Ғаламтор желісіндегі ақпарат көздерін пайдалана отырып Қазақстанның ірі бес көліне кесте арқылы сипаттап, талдау жасау.(Каспий,Арал,Балқаш,Зайсан,Алакөл)
2 –тапсырма. Оқушылар берілген мәтінді қолдана отырады. Өз болжамдарын жасайды. Мұғалім оқушыларға жаңа мәліметтер береді.
3 –тапсырма Wordwall плотформасы Жұптық тапсырмалар 1 жұп тапсырмасы: https://wordwall.net/resource/64578922 2 жұп тапсырмасы: https://wordwall.net/resource/39018451 3 жұп тапсырмасы: https://wordwall.net/resource/64483421 4 –тапсырма Топтық жұмыс. "Кім жылдам? " әдісі арқылы топтарға географиялық обектілер беріледі. Географиялық обектілердің географиялық орнын картадан көрсету. 1топқа Каспий" Байкал, Танганьика,Ыстық көл, Жайсан,Балқаш, Арал 2 топқа Шардара, Қапшағай, Бұқтырма, Алматы, Жамбыл,Оңтүстік Қазақстан. 3 топқа- Алтай, Жетісу алатау, Тянь- Шань ,Іле Алатауы, Корженеевкий мұздығы, Антркатида, Гренландия 4 топқа- Ертіс, Есіл, Жайық, Сырдария, Іле,Шу, Солтүстік мұзды мұхит, Каспий,Балқаш, Алакөл. Оқушылар«Сұрақтар кемесі» әдісі арқылы тапсырмаларды орындайды.
|
Дескриптор: Ғаламтор желісіндегі ақпарат көздерін пайдалана отырып Қазақстанның ірі бес көліне кесте арқылы сипаттап, талдау жасайды. Жалпы балл-2 Дескриптор: Қазақстанның ішкі суларына түсінік береді. Көл жүйесінің ерекшелігін сипаттайды. Өзен суының шығыны мен жылдық ағынын есептейді Өзендердің қоректенуі мен режимін анықтайды Жалпы балл-2 Дескриптор: Әр топ wortwall тапсырмаларын орындайды тест тапсырмаларына жауап береді Жалпы балл -2
Дескриптор: Картадан географиялық обектілерді көрсете алады. Географиялық обьектілердің ерекшеліктерін сипаттай алады. Жалпы балл-2
|
2-косымша Тапсырма жазылған парақтар |
|||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 мин |
Кері байланыс «Киіз үй» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды |
Оқушылар «Киіз үй» әдісі арқылы кері байланыс жасайды
«Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». |
Бағалау. Домбыра әдісі
|
Кесте |
|||||||||||||||||||||||||
|
1 мин |
Үй тапсырмасы |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз



















