Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан тарихы пәні мұғалімдер үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы






Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Тоқжігітов Ж О М

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Кариева Б.К

Сынып: 5 Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстанның жартастарға салынған ежелгі суреттері


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.2.1-археологиялық ескерткіштерді сипаттау.

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Еліміздің археологиялық қазба жұмыстары кезінде табылған ескерткіштермен танысыды.

Көпшілігі: Археологиялық қазба жұмыстары кезінде табылған ескерткіштерді суретпен сипаттайды.

Кейбірі: Археологиялық ескерткіштермен суреттердегі іс-қимылдарын болжау арқылы талдайды.

Бағалау критерийі

1. Археологиялық қазба жұмыстары кезінде табылған ескерткіштерді, жартастардағы суреттерді сипаттайды.

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика және терминология:

  1. Петроглиф, археология, оба, микролит.

Диолог жазылымға арналған пайдалы сөз тіркестері:

  1. Өмірі, кәсібі, дүниетанымы туралы ақпарат.



Құндылықтарға баулу


Өмір бойы білім алу, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық.

Пəнаралық байланыс

География, биология.

Алдыңғы білім

Андронов мәдениеті.






Shape1


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар



Сабақтың басы


3 мин.











7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылармен сәлемдесу. Түгендеу.


Оқушылар таңдаған түстер арқылы үш топқа бірігеді


«Зымран сұрақтар» әдісі арқылы өткен тақырыпты сұрақтар қою арқылы пысықтап аламын.

  1. Полеолит қай дәуір? (Тас дәуірі)

  2. Ұсақ өткір тастарды қалай атады? (Микролит)

  3. Алғашқы адамдардың кәсібі? (Терімшілік)

  4. Андронов тайпаларының баспаналары қандай болған? (Жертөле)

  5. Қола дәуірінде абыздар деп кімдерді атаған?

( Дін басыларды)

  1. Андронов мәдениетіндегі өлген адамды өртеу ғұрпын атаңдар

  2. ( Кремация).


Топтардың түстері:













Сабақтың ортасы









10 мин


























10 мин.

Кестедегі еңбек құралдарды сипаттаңыз. Берілген суреттерді ұғымдарымен сәйкестендіріңдер

1

Үшкір тас



2

Шапқыш



3

Қырғыш



1

2

3





Дескриптор

  1. Үшкір тас құралын сипатта

  2. Шапқыш тас құралын сипатта

  3. Қырғыш құралын сипатта

  4. Суреттер арқылы үшкір, шапқыш, қырғыш еңбек құралдарын кестедегі ұғымдармен сәйкестендір.

Кері байланысты «Аяқталмаған сөйлем» әдісін пайдаланамын

Мен барлығын түсіндім, тапсырмаларды .........орындадым

-Мен орташа түсіндім, тапсырмаларды орындауда......... қиналдым

-Ешнәрсе түсінбедім,тапсырмаларды орындауда ... қатты қиналдым



Сипаттау және талдау мақсатында оқулықтағы мәтінді пайдаланып,

Тамғалы жартастағы суреттерді сипаттайды

Дескриптор

  • Тамғалы суретіндегі жануарларды анықта

  • Тамғалы суреттері қай кезде салынғанын анықта

  • Тамғалы шатқалы қай қалаға жақын орналасқанын картадан анықта

  • Бұл суреттердің діни түсінігімен қандай байланысы бар екенін анықта.


Кері байланысты «Бас бармақ» әдісімен бағалаймын






1

2

Рисунок 1

Сабақтың соңы

5 мин














5 мин.

«Кім жылдам» әдісін пайдалану арқылы, оқушылардың сабақты меңгеру денгейін анықтаймын:

  1. Ең алғаш қолға үйренген жануарды айтыңдар.

Ит

  1. «Археология» сөзінің мағынасы атаңыз.

Ескі

  1. Алғашқы адамдардың кәсібін атаңдар.

Терімшілік

  1. Шығу тегін жануармен өсімдіктерге байланыстыратын діни түсінікті ата

Төтемизм

  1. Тамғалы шатқалында қаша сурет салынған?

5-мыңға жуық

Кері байланысты «Бутерброд» әдісімен аяқтаймын


Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Сабақ барысында уаққытты тиімді пайдалана отырып, оқушыларға жаңа тақырыпты меңгеруге арналған тапсырмалар ын дайындаймын.

«Сипатта, салыстыр» әдісін қолдану арқылы оқушылардың сараланған өзіндік ойын еркін жеткізуге, сипаттауға, салыстыру, таңдау еркіндігін қалыптастыруға үйретемін. Суреттерді пайдалана отырып топтық тапсырмалар орындату арқылы оқушылардың жеке қәбілеттерін ілгеруіне бағыттаймын.


Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


«Аяқталмаған сөйлем»

«Бас бармақ» «Бутербурод» әдісітерін пайдалану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру мақсатында жұзеге асырылады.


Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау

Сыныпта техникалық кауыпсіздік ережелерін сақтаңдар.




Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма

жəне неліктен?



Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге

назар аудару қажет?














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
08.11.2018
494
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі