Қазақстанның жер бедері. Оның физикалық картада бейнеленуі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстанның жер бедері. Оның физикалық картада бейнеленуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалдан әдіс-тәсіл алады деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Дүниетану пәнінен қысқа мерзімді жоспар

Күні 09.10.2017ж

Сыныбы 4 «Д»

Пәні дүниетану

Мұғалімі

Қатысқандар саны –

Қатыспағандар саны –

Сабақтың тақырыбы

Қазақстанның жер бедері. Оның физикалық картада бейнеленуі

Тест №1

Сабақтың мақсаты

Қазақ жерінде кездесетін жердің бедерімен, олардың басты сипатымен таныстыру.

Тілдік міндеттер: жер бедері: Шоқы, қырқа, ойпат, қырат, жота, шатқал.

Әдістері

«Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Талантты және дарынды балаларға білім беру», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес оқыту», «Білім берудегі басқару және көшбасшылық»

Ресурстар

Қазақстан картасы, интернет көздері, бағалау парақтары, стикер.

Стратегиялық іс-әрекеттер: «Аквариум», «Миға шабуыл», «Постер», «Ойлау бутерброды».

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал тудыру.

Тренинг: «Менің есімім»

Оқушылар өз есімдерінің мағынасы туралы айтып береді.

Миға шабуыл

«Аквариум» ойыны арқылы өткен сабақты бекіту

«Аквариум» ойыны кезінде балық аулау арқылы сұрақтарға жауап береді.


Жаңа сабақты меңгеру кезеңі

«Миға шабуыл»

Каспий маңы ойпаты (ол картада жасыл түске боялған). Орта тұсы картада сарғыш және қоңыр түске боялған.

«Қазақстан жер бедері» деген тақырыпқа постер құрау.

«Ойлау бутерброды»

1-қадам

 - Санаңызды таза ұстаңыз;

 - Соңғы рет не істегеніңізді еске түсіріңіз;

 - Осы жолы не істейтініңізді көз алдыңызға елестетіңіз


2-қадам

 - Өзіңіз білетін басқа заттармен;

 - Өзіңіз жасап отырған басқа заттармен;

 - Өзіңіз зерделеп отырған басқа заттармен.

Қазақстанның физикалық картасына қарап неге әртүрлі түске боялғанын айтады.

«Қазақстан жер бедері» деген тақырыпқа постер жасайды. Постерді карта түрінде құрайды.











2-қадам

Физикалық картадан еліміздің батыстан-шығысқа, солтүстіктен-оңтүстікке қарай қанша километрге созылып жатқынын анықтайды.

Жаңа сабақты бекіту

3-қадам

- Не жақсы шықты?

- Не қиындық тудырды?

- Нені жақсартуға болады?


Оқушылар рефлексия жасайды.

Не жақсы шықты?

Не қиындық тудырды?

Нені жақсартуға болады?





Үйге тапсырма

Мәтінді оқып, Қазақстан картасының суретін салып келу



Рефлексия

«Басбармақ» әдісі

Сабақты түсінгендерін басбармақ арқылы көрсетеді

Бағалау










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.11.2018
616
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі